Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Post hier uw foto's van de meest waanzinnige gecrashte wagens!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ze zouden beter wat meer circuit aanleggen dat de mensen zich op een veilige manier kunnen uitleven!!!! want nu moeten ze dat doen op de gewone openbare weg , en dan gebeurt er zoiets

Comment

• Jongens, wat een drama. Allereerst wil ik zeggen dat de kranten serieus overdrijven; er is geen sprake van vluchtmisdrijf en die jongen lokte "de race" (lees: optrekken) uit. Ik heb die andere wagen niet aangeraakt of verplicht om mij te volgen hé. Ook heb ik hem niet zien naar beneden donderen, en dat meen ik. Kvind het erg voor die jongen en hij is gelukkig aan de beterhand, maar het is mijn fout niet; ook al beweren de kranten van wel (iemand moet de kop van jut zijn).

Had ik met een bv. met een Peugeot gereden en die jongen was niet van de brug gereden, niemand had het geweten.. punt andere lijn.
      Verder zeg ik er niets meer over, ik voel mij al slecht en als iedereen hier nog wat verwijten naar mijn hoofd slingert zonder echt te weten wat er gebeurd is... dank voor het begrip.

Comment

• Bedankt om uitleg te geven.

Als iedereen zijn eigen rekening maakt voor zichzelf dan valt uit gans de zaak hopelijk toch nog iets positiefs te halen.

Comment

• Heel die affaire doet me denken aan die meeting die we hadden in Aalst.
          We waren toen voor al diegenen die er niet waren doodrijders, terwijl diegene die er waren alles goed praatten, wat nu ook niet nodig was. Het is hier altijd zwart-wit niemand ziet de grijze zone die zo breed is.
          Straatracen is niet goed te praten, maar als je eerlijk naar de motor van die ibiza kijkt, kan je toch moeilijk anders veronderstellen of dat die gast die tuning heeft gedaan met een of andere bijbedoeling. Het kan zijn om sprintjes te trekken op meetings, maar dan zou hij niet van een brug gedonderd zijn als hij dat enkel en alleen daar deed.
          De gazetten en de VTM ze kunnen alles met zoveel spektakelwaarde brengen.
          Zoals Yannick zegt had het geen porsche geweest ze hadden het al minder interessant gevonden.
          Hiermee keur ik alles nog niet goed, maar een korreltje zout...
          Het zou nu en dan geen kwaad kunnen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Yannick R Bekijk Berichten
            Jongens, wat een drama. Allereerst wil ik zeggen dat de kranten serieus overdrijven; er is geen sprake van vluchtmisdrijf en die jongen lokte "de race" (lees: optrekken) uit. Ik heb die andere wagen niet aangeraakt of verplicht om mij te volgen hé. Ook heb ik hem niet zien naar beneden donderen, en dat meen ik. Kvind het erg voor die jongen en hij is gelukkig aan de beterhand, maar het is mijn fout niet; ook al beweren de kranten van wel (iemand moet de kop van jut zijn).

Had ik met een bv. met een Peugeot gereden en die jongen was niet van de brug gereden, niemand had het geweten.. punt andere lijn.
            Verder zeg ik er niets meer over, ik voel mij al slecht en als iedereen hier nog wat verwijten naar mijn hoofd slingert zonder echt te weten wat er gebeurd is... dank voor het begrip.
            Knap van je om hier te reageren!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk Berichten
              Wat weet jij daarvan, je hebt nog pedalen nodig om vooruit te raken.
              Oorspronkelijk geplaatst door FrE24 Bekijk Berichten
              Ik was niet van plan hier veel op te reageren maar de ronduit idiote, belachelijke, puberale en onverantwoorde uitspraken van Timothy zeggen heel veel over zijn persoontje ... afvoeren zou ik zo zeggen.

Ik zou ze kunnen quoten maar ik weet niet met welke te beginnen. Ga maar lekker verder uw vehicel tunen en denk intussen keer na voor je nog zulke dwaasheden verkondigt.
              afvoeren omdat ik m'n eigen mening heb?

Dictator dat je bent, dan...

Ik heb nog altijd recht op een eigen mening, en als dat is dat die Fransman van de brug is gereden omdat 'ie dingen deed die niet door de beugel kunnen, dan is dat zo , punt. jij mag er gerust een andere mening op nahouden.
              '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
              '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
              '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
              '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
              '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
              '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
              '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
              '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
              '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten
                En kga is heel eerlijk zijn.. Moest ik er braaf aan 70 achter rijden, en kzie die wagen naar beneden rijden.. 'K zou ni stoppen. Ne mens beseft denk ik ni hoe erg het is op die moment. Ik zou het toch niet beseffen.
                Een mens zou dat wel moeten beseffen en zou wel moeten stoppen. Wij zijn mensen, geen dieren.

Heb het zelf al 2 maal meegemaakt dat ik in mijn achteruitkijkspiegel een auto overkop zie gaan in een beek op de kleine baantjes in Wallonië. Telkens heb ik het beseft, en ben ik gestopt om de gevarendriehoek te zetten, de hulpdiensten te bellen en hulp te bieden.

Wat jij zegt, is niet correct.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichten
                  Een mens zou dat wel moeten beseffen en zou wel moeten stoppen. Wij zijn mensen, geen dieren.

Heb het zelf al 2 maal meegemaakt dat ik in mijn achteruitkijkspiegel een auto overkop zie gaan in een beek op de kleine baantjes in Wallonië. Telkens heb ik het beseft, en ben ik gestopt om de gevarendriehoek te zetten, de hulpdiensten te bellen en hulp te bieden.

Wat jij zegt, is niet correct.
                  Idd heb ook al een paar ongevallen zien gebeuren en ik reed ook niet door, dat doe je gewoon niet als je zoiets ziet gebeuren..

Maar de mentaliteit van sommige mensen de dag van vandaag

Comment

afvoeren omdat ik m'n eigen mening heb?

Dictator dat je bent, dan...

Ik heb nog altijd recht op een eigen mening, en als dat is dat die Fransman van de brug is gereden omdat 'ie dingen deed die niet door de beugel kunnen, dan is dat zo , punt. jij mag er gerust een andere mening op nahouden.
                    Jij mag gerust een eigen mening hebben. Maar soms is het verstandiger 2 keer na te denken voor je iets post.

Je antwoorden spreken elkaar trouwens tegen.

In het begin zeg je dat je niet zou stoppen omdat je niet zou beseffen hoe erg het is en later zeg je dat je doodgewoon nooit zou stoppen omdat je vies bent van een gewonde.
                    Je hebt dit duidelijk al voor jezelf uitgemaakt. Ik hoop tenminste dat je de hulpdiensten verwittigt.

Zelf ben ik ooit bij een ongeval uitgekomen, waarbij een voertuig overkop was gegaan en volledig in een gracht lag. Ikzelf kon niets doen, omdat dat fysiek onmogelijk was. Ik herinner me nog hoe ik ben uitgestapt, met trillende benen. Ik was zodanig geschrokken en angstig dat ik de toetsblokkering van mijn gsm niet opgeheven kreeg. Gelukkig stopten er meteen twee andere voertuigen en die mensen hebben de nodige actie ondernomen. De chauffeur kwam als bij wonder ondertussen op eigen kracht uit het wrak gekropen en had nog geen schrammetje. Ikzelf heb nog minutenlang nodig gehad om weer een beetje te kalmeren.

Ik kan je een ding verzekeren. Al jij ooit hulp nodig hebt, hoop ik dat je niet valt op mensen die dezelfde mening delen als jij.

En flikken haten? ...
                    Daar ga ik me zelfs niet meer over uitspreken. Ik hoop dat je er zelf nooit een nodig hebt.

Jij mag het mischien niet eens zijn met mijn opvattingen, maar dit is dus MIJN eigen mening.

Comment

• Foto's zijn niet zo goed, had nog geen 10 000km dacht ik

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door buckie Bekijk Berichten
                          auwtsj, pijnlijk

Comment

Bende F*kking moraalridders allemaal (of toch bijna allemaal)

Moest ik rechter zijn : een boete voor te snel rijden, 15 dagen rijverbod en de kous was af. yannick heeft da idioot francinneke me zijn Ibiza'ke ni geraakt, hé.

En kga is heel eerlijk zijn.. Moest ik er braaf aan 70 achter rijden, en kzie die wagen naar beneden rijden.. 'K zou ni stoppen. Ne mens beseft denk ik ni hoe erg het is op die moment. Ik zou het toch niet beseffen.
                            Volgens mij behaal jij nog minder op de nationale iq-test dan jacky lafon of de oerang-oetang.
                            A Twist of the Wrist

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 911turbo Bekijk Berichten
                              Volgens mij behaal jij nog minder op de nationale iq-test dan jacky lafon of de oerang-oetang.
                              Jan Schepens?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Yannick R Bekijk Berichten
                                Jongens, wat een drama. Allereerst wil ik zeggen dat de kranten serieus overdrijven; er is geen sprake van vluchtmisdrijf en die jongen lokte "de race" (lees: optrekken) uit. Ik heb die andere wagen niet aangeraakt of verplicht om mij te volgen hé. Ook heb ik hem niet zien naar beneden donderen, en dat meen ik. Kvind het erg voor die jongen en hij is gelukkig aan de beterhand, maar het is mijn fout niet; ook al beweren de kranten van wel (iemand moet de kop van jut zijn).

Moet ik nu medelijden krijgen ?

Comment

• En wat heeft je uiteindelijk naar de politie 'gebracht'?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichten
                                    Jan Schepens?
                                    Neen,Sergio.
                                    Nora!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 911turbo Bekijk Berichten
                                      wat weet jij dat nu? Kijk, kga eens iets heel grof zeggen :

Sommige mensen zeggen, dat als je iemand echt maar dan écht haat, je hem zelfs niet in de dood mag wensen (of zoiets van dat zeg je niet tegen je ergste vijand.). Moest ik voor iedere mens die'k tegen ne verlichtingspaal wenstte u een pint geven, ge zou't u dooddrinken. Zelfs al kon je héél goed drinken.

Ik ben gewoon zéér ongezouter, recht door zee, als iets me niet aanstaat dan zeg ik het, ik weet dat het soms tegen sommige mensen hun schenen is, ik wéét dat het me dikwijls zuur zal opbreken (dat heeft het al gedaan) maar ik ben wie ik ben.

Wat heeft dat met mijn IQ te maken? Ik heb nog geen IQ-test gedaan maar 'k sta niet bekend als dommerik in de omgeving.. Niet dat ik wil van mijn eigen zeggen dat ik slim ben, want eigen lof stinkt, maar ik bedoel maar hé.. 'T is niet omdat ik er een rare mening op nahou dat ik stom ben. Of een laag IQ heb. Denk je dat alle racisten dom zijn? Nee hé.. (pas op, racisme is iets wat ik nu AFKEUR, toevallig, maar 't is maar om een voorbeeld te geven). Ik ken een persoon die al een tijdje getrouwd is, een droom van een man voor zijn vrouw, heeft twee keitoffe kids, een mooie wagen, een (zeer) goed betalende job, en je kan die man niets te veel vragen. Hij heeft ook veel inzicht in alles. Maar hij is dus wel racistisch.. Hij is dus dom, volgens jou?

no offence

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door rana Bekijk Berichten
                                        Moet ik nu medelijden krijgen ?
                                        Neen, u bent perfect in al wat u doet of laat, en u zal nooit een fout begaan in uw succesvolle leven.

Verwacht enkel niet dat mensen medelijden tonen dan, als jij ooit eens fout maakt.

No Offence

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gene Hackman Bekijk Berichten
                                          Neen,Sergio.
                                          het gorgellied.

Comment

Working...
                                          X