Oorspronkelijk geplaatst door timothy
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Post hier uw foto's van de meest waanzinnige gecrashte wagens!
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk BerichtenDenk je dat alle racisten dom zijn? Nee hé.. (pas op, racisme is iets wat ik nu AFKEUR, toevallig, maar 't is maar om een voorbeeld te geven). Ik ken een persoon die al een tijdje getrouwd is, een droom van een man voor zijn vrouw, heeft twee keitoffe kids, een mooie wagen, een (zeer) goed betalende job, en je kan die man niets te veel vragen. Hij heeft ook veel inzicht in alles. Maar hij is dus wel racistisch.. Hij is dus dom, volgens jou?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door karin Bekijk BerichtenJij mag gerust een eigen mening hebben. Maar soms is het verstandiger 2 keer na te denken voor je iets post.
Je antwoorden spreken elkaar trouwens tegen.
In het begin zeg je dat je niet zou stoppen omdat je niet zou beseffen hoe erg het is en later zeg je dat je doodgewoon nooit zou stoppen omdat je vies bent van een gewonde.
Je hebt dit duidelijk al voor jezelf uitgemaakt. Ik hoop tenminste dat je de hulpdiensten verwittigt.
Zelf ben ik ooit bij een ongeval uitgekomen, waarbij een voertuig overkop was gegaan en volledig in een gracht lag. Ikzelf kon niets doen, omdat dat fysiek onmogelijk was. Ik herinner me nog hoe ik ben uitgestapt, met trillende benen. Ik was zodanig geschrokken en angstig dat ik de toetsblokkering van mijn gsm niet opgeheven kreeg. Gelukkig stopten er meteen twee andere voertuigen en die mensen hebben de nodige actie ondernomen. De chauffeur kwam als bij wonder ondertussen op eigen kracht uit het wrak gekropen en had nog geen schrammetje. Ikzelf heb nog minutenlang nodig gehad om weer een beetje te kalmeren.
Ik kan je een ding verzekeren. Al jij ooit hulp nodig hebt, hoop ik dat je niet valt op mensen die dezelfde mening delen als jij.
En flikken haten? ...
Daar ga ik me zelfs niet meer over uitspreken. Ik hoop dat je er zelf nooit een nodig hebt.
Jij mag het mischien niet eens zijn met mijn opvattingen, maar dit is dus MIJN eigen mening.
Sta me toe, ik ben éénmaal gepasseerd langs een verkeersongeval, en heb taferelen gezien die ik nooit meer wil zien. Geloof me vrij. De hulpdiensten verwittigen is iets wat ik weer wél doe, maar (fysiek) hulp verlenen... Ik kan niet tegen bloed.. Waarom zou'k wachten? Ik kan toch niets doen...
Enneeuh.. Flikken haten? Welja, soms heb je ze nodig, maar meestal kloten ze je. Let op, ik ben nog nooit in mijn leven bekeurd, maar ik bedoel maar, als ze op't straat een manneke van 16 tegenhouden, wiens brommer maar 45 rijdt en correct verzekerd is, maar dan een boete geven omdat het neonlampje aan staat.. Tjah, dan zeg ik, zoals in een van mijn voorgaande posts : hopelijk rij je eens tegen een paal.. Ongezouten en direct. Naar't schijnt is't zeer kinderachtig, dixit mijn vriendin en mijn ouders, maar : ik ben wie ik ben.
No Offence'95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
'94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
'09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
'12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
'13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
'16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
'13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
'15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19
'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
'19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk BerichtenNeen, u bent perfect in al wat u doet of laat, en u zal nooit een fout begaan in uw succesvolle leven.
Verwacht enkel niet dat mensen medelijden tonen dan, als jij ooit eens fout maakt.
No Offence
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenWat heeft dat ermee te maken?'95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door rana Bekijk BerichtenIk ben niet perfect, als ik fouten maak geef ik dat toe.'95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk BerichtenDa's mooi. Dat maakt u waarschijnlijk een sympathiek mens. Ben ik minder dan u omdat ik een rare mening heb?
Nu je zegt dat je echt niet tegen bloed kan, werpt dat al een ander licht op de zaak.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk BerichtenUiteraard is dat uw mening, ik respecteer ze en ik apprecieer ze. Eindelijk iemand die een deftige post neerpent zonder beledigingen naar mijn hoofd te slingeren. Wat getuigt van enige inteligentie.
We zitten hier trouwens niet op het forum om mensen te beledigen he...
Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk BerichtenSta me toe, ik ben éénmaal gepasseerd langs een verkeersongeval, en heb taferelen gezien die ik nooit meer wil zien. Geloof me vrij. De hulpdiensten verwittigen is iets wat ik weer wél doe, maar (fysiek) hulp verlenen... Ik kan niet tegen bloed.. Waarom zou'k wachten? Ik kan toch niets doen...
Zou een heleboel opmerkingen vermeden hebben.
Ik kan zelf ook niet tegen bloed en ik zou gewonden nooit aanraken uit angst dat ik de situatie nog zou verergeren. Sommige verwondingen vereisen gewoon dat het slachtoffer stilligt. Hulpverleners weten immers wat ze mogen of moeten laten...
Een vriend van mij heeft tijdens een zwaar ongeval een nekwervel gebroken.
Indien een leek hem had aangeraakt, had dat rampzalige gevolgen gehad.
Het ongeval waar ik het over had, was anders...
Ik wilde gewoon kijken of ik dat wrak open kon krijgen.
Maar het zat te diep en de deur was gekneld.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenIn godsnaam, hoe kan je zo'n oordelen vellen terwijl je NIETS maar dan ook NIETS weet over hoe alles in z'n werk is gegaan..
Heb jij gezien wie wie uitdaagde? Heb jij gezien hoever Yannick voor of achter die Beeza zat?
Sorry maar ik heb ook al 150km/u gereden over secundaire wegen, in minder verantwoord materiaal dan een Porsche, ik ben ook al achtervolgd geweest door snelheidsduivels, waren die toen achter mij ergens uit de bocht gevlogen, ik had het ook niet gezien.
Ik had dus voor hetzelfde geld nu in Yannick z'n plaats in de miserie kunnen zitten, en een hele hoop hier zal dat over zichzelf maar al te goed beseffen.
Tot de dag komt dat ik hoor dat Yannick mee verantwoordelijk was voor het feit dat die Beeza z'n bocht heeft gemist, dat hij dat heeft zien gebeuren, en dat hij dan nog weg is gereden ga ik hem niet veroordelen, en ik hoop dat de rechter dat ook niet doet.
Hou gewoon op met al dat wijzen, je was er niet bij.
Het feit dat ie na 2 maand een M3 motor met 100k op de teller in de soep draait zegt volgens mij ook wel iets over zijn rijstijl. Als die blok al in een echt slechte staat was geweest had ie het wel eerder gemerkt.A Twist of the Wrist
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichtenik zie twee fiatjes1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichtenslechts twee
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk BerichtenEnneeuh.. Flikken haten? Welja, soms heb je ze nodig, maar meestal kloten ze je. Let op, ik ben nog nooit in mijn leven bekeurd, maar ik bedoel maar, als ze op't straat een manneke van 16 tegenhouden, wiens brommer maar 45 rijdt en correct verzekerd is, maar dan een boete geven omdat het neonlampje aan staat.. Tjah, dan zeg ik, zoals in een van mijn voorgaande posts : hopelijk rij je eens tegen een paal.. Ongezouten en direct. Naar't schijnt is't zeer kinderachtig, dixit mijn vriendin en mijn ouders, maar : ik ben wie ik ben.
Tip: ik zou vooral het lot niet te veel tarten door te wensen dat mensen tegen een paal rijden ... heel gevaarlijkMini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 911turbo Bekijk BerichtenHet feit dat ie na 2 maand een M3 motor met 100k op de teller in de soep draait zegt volgens mij ook wel iets over zijn rijstijl. Als die blok al in een echt slechte staat was geweest had ie het wel eerder gemerkt.
Ik heb nen 318is waarvan de inlaatkleppen geplooid zijn, dat is gekomen van de ene seconde op de andere, heeft niks met rijgedrag te maken. Kwestie van dingen aan elkaar te hangen die niks met elkaar te maken hebben.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Drogred...nwetendheid.29 je moet deze link maar eens lezen, kan mss nog van pas komen.
Om te verduidelijken: wat hij heeft voor gehad is een gekend probleem bij die motoren. Hij is de zoveelste eigenaar, je weet niet wat de vorige eigenaren ermee hebben gedaan + volgens mij (hoeft niet waar te zijn) kunnen er veel dingen aan je motor kapot gaan zonder dat je het ziet aankomen..Last edited by Asserti; 19/03/2007, 01:35.Oorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Den Billie Bekijk BerichtenKnap van je om hier te reageren!
Mij geeft het vooral de indruk zichzelf een beetje komen goedpraten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk BerichtenBende F*kking moraalridders allemaal (of toch bijna allemaal)
Moest ik rechter zijn : een boete voor te snel rijden, 15 dagen rijverbod en de kous was af. yannick heeft da idioot francinneke me zijn Ibiza'ke ni geraakt, hé.
En kga is heel eerlijk zijn.. Moest ik er braaf aan 70 achter rijden, en kzie die wagen naar beneden rijden.. 'K zou ni stoppen. Ne mens beseft denk ik ni hoe erg het is op die moment. Ik zou het toch niet beseffen.Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk BerichtenIk zeg moest IK er aan 70 achterrijden...
Waarom moet ik stoppen? 'K ben vies van ne gewonde mens.
Daarbij, beste, ik rij normaal in het verkeer (bijna 50k km zonder ongeval en zonder boete), en ik hou mij aan de verkeersregels (98% van de gevallen), maar ik haat mensen die de moraalridder uithangen en ik haat eigenlijk flikken in't algemeen.
Let erop, 't is weer eens ne jonge gast, terwijl da dienen domme fransman eigenlijk gewoon zijn materieel overschat heeft.Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten'T zou me niks kunnen schelen, eerlijk gezegd. Als ik nu volhou dat ik echt niets gezien heb, wat gaan ze me dan doen? Wil ik wel eens weten...
Strafwetboek art. 422bis. Met gevangenisstraf van acht dagen tot (een jaar) en met geldboete van vijftig frank tot vijfhonderd frank of met een van die straffen alleen wordt gestraft hij die verzuimt hulp te verlenen of te verschaffen aan iemand die in groot gevaar verkeert, hetzij hij zelf diens toestand heeft vastgesteld, hetzij die toestand hem is beschreven door degenen die zijn hulp inroepen.
Voor het misdrijf is vereist dat de verzuimer kon helpen zonder ernstig gevaar voor zichzelf of voor anderen. Heeft de verzuimer niet persoonlijk het gevaar vastgesteld waarin de hulpbehoevende verkeerde, dan kan hij niet worden gestraft, indien hij op grond van de omstandigheden waarin hij werd verzocht te helpen, kon geloven dat het verzoek niet ernstig was of dat er gevaar aan verbonden was.
(De straf bedoeld in het eerste lid wordt op twee jaar gebracht indien de persoon die in groot gevaar verkeert, minderjarig is.)
Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk BerichtenIn mijn egocentrisch wereldje kan het me niet schelen wat iemand van mij denkt, maar bij deze ben ik toch geïntresseerd naar uw mening. Dus staat u mij toe : waarom doe ik me stoer voor volgens u?
Als je de voorgeschiedenis eens moest weten..
Ik ben op mijn 14de zelf mijn nonkel verloren (27 jaar)... En véél dat er dan gestopt zijn jong, echt.
Allez, 't kan me nu is echt geen zier schelen, maar als't aan mij ligt heeft Yannick geen schuld aan de dood van die stomme francoise. Had' ie maar niet moeten naar aalst komen met z'n opgefokt karretje.
Wat is dat nu weer voor een uitleg.
Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichtenwat weet jij dat nu? Kijk, kga eens iets heel grof zeggen :
Sommige mensen zeggen, dat als je iemand echt maar dan écht haat, je hem zelfs niet in de dood mag wensen (of zoiets van dat zeg je niet tegen je ergste vijand.). Moest ik voor iedere mens die'k tegen ne verlichtingspaal wenstte u een pint geven, ge zou't u dooddrinken. Zelfs al kon je héél goed drinken.
Ik ben gewoon zéér ongezouter, recht door zee, als iets me niet aanstaat dan zeg ik het, ik weet dat het soms tegen sommige mensen hun schenen is, ik wéét dat het me dikwijls zuur zal opbreken (dat heeft het al gedaan) maar ik ben wie ik ben.
Wat heeft dat met mijn IQ te maken? Ik heb nog geen IQ-test gedaan maar 'k sta niet bekend als dommerik in de omgeving.. Niet dat ik wil van mijn eigen zeggen dat ik slim ben, want eigen lof stinkt, maar ik bedoel maar hé.. 'T is niet omdat ik er een rare mening op nahou dat ik stom ben. Of een laag IQ heb. Denk je dat alle racisten dom zijn? Nee hé.. (pas op, racisme is iets wat ik nu AFKEUR, toevallig, maar 't is maar om een voorbeeld te geven). Ik ken een persoon die al een tijdje getrouwd is, een droom van een man voor zijn vrouw, heeft twee keitoffe kids, een mooie wagen, een (zeer) goed betalende job, en je kan die man niets te veel vragen. Hij heeft ook veel inzicht in alles. Maar hij is dus wel racistisch.. Hij is dus dom, volgens jou?
no offenceOorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk BerichtenNeen, u bent perfect in al wat u doet of laat, en u zal nooit een fout begaan in uw succesvolle leven.
Verwacht enkel niet dat mensen medelijden tonen dan, als jij ooit eens fout maakt.
No OffenceOorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk BerichtenUiteraard is dat uw mening, ik respecteer ze en ik apprecieer ze. Eindelijk iemand die een deftige post neerpent zonder beledigingen naar mijn hoofd te slingeren. Wat getuigt van enige inteligentie.
Sta me toe, ik ben éénmaal gepasseerd langs een verkeersongeval, en heb taferelen gezien die ik nooit meer wil zien. Geloof me vrij. De hulpdiensten verwittigen is iets wat ik weer wél doe, maar (fysiek) hulp verlenen... Ik kan niet tegen bloed.. Waarom zou'k wachten? Ik kan toch niets doen...
Enneeuh.. Flikken haten? Welja, soms heb je ze nodig, maar meestal kloten ze je. Let op, ik ben nog nooit in mijn leven bekeurd, maar ik bedoel maar, als ze op't straat een manneke van 16 tegenhouden, wiens brommer maar 45 rijdt en correct verzekerd is, maar dan een boete geven omdat het neonlampje aan staat.. Tjah, dan zeg ik, zoals in een van mijn voorgaande posts : hopelijk rij je eens tegen een paal.. Ongezouten en direct. Naar't schijnt is't zeer kinderachtig, dixit mijn vriendin en mijn ouders, maar : ik ben wie ik ben.
No Offence
Ik vind het alleen zeer ongepast zeker wanneer ik jouw onderschrift lees. Ik zou wel gestopt zijn om Blink360 hulp te bieden.
Oorspronkelijk geplaatst door timothyRIP Blink360... Het ga je goed !!Last edited by McClane; 19/03/2007, 10:23.1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Den Billie Bekijk Berichten't Hangt er allemaal van af of Yannick den Ibiza van de brug heeft zien rijden. Zo ja, dan is hij absoluut schuldig en mag hij zwaar gestraft worden. En 't feit dat ze te snel reden laat ik dan nog volledig buiten beschouwing. Of er nu 70 of 150 gereden wordt, een medemens in een accident help je gewoon, als je een beetje mens bent.
Als de auto voor zijn neus in de afgrond gegaan is, is het wel een ander verhaal natuurlijk. maar dat is speculatie en dus belachelijk om zo te oordelen1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
Comment