Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Post hier uw foto's van de meest waanzinnige gecrashte wagens!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Pirre Bekijk Berichten
    Erg om horen dat er hier sommige forummers zo licht over de feiten van Yannick R. gaan, hoe men voor zo'n jongeren compassie kan hebben, dat kan ik niet vatten. Het is net door die idiote apen dat andere jongeren amper een autoverzekering kunnen betalen. Dat er hier dan sommigen dit niet roekeloos durven noemen vind ik een schande. Je bent immers niet alleen op de openbare weg en dit is ook maar weer is het bewijs dat je door overdreven snelheid ook anderen serieus in gevaar kan brengen. Wie er begonnen is met dit racen doet er niet toe, dat welles nietes spelletje hoort hier niet thuis. Ik hoop in alle geval dat Yannick R. zich blauw kan betalen voor wat hij heeft aangericht en dat de politierechter hem toch minstens een paar jaar zijn rijbewijs afneemt, tot het puberale gedrag eruit gesleten is. Dergelijke rotte appels verpesten het gewoon voor alle andere jongeren die zich wel behoorlijk willen gedragen als ze op de openbare weg komen.
    Dit moet zowat een van de meest doordachte posts zijn ooit op dit forum.

Tis inderdaad erg om te horen hoe sommigen hem hier nog goed kunnen spreken.

Tfeit dat ie met een porsche zich ook al uitgedaagd voelt door een ibiza, vertelt veel over de maturiteit van de jongen ... en hoezeer ie met dergelijk vermogen kan omgaan.
    Last edited by ; 19/03/2007, 12:55.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten

Tfeit dat ie met een porsche zich ook al uitgedaagd voelt door een ibiza, vertelt veel over de maturiteit van de jongen ...
      Gemakkelijk om te zeggen natuurlijk maar zou jij moest je een Porsche in u handen krijgen braafjes en rustig rijden, ik denk het niet...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Govaerts Bekijk Berichten
        Gemakkelijk om te zeggen natuurlijk maar zou jij moest je een Porsche in u handen krijgen braafjes en rustig rijden, ik denk het niet...

Een Porsche dient om eens snel mee te rijden maar je moet dan ook weten waar je dat vermogen dient aan te wenden

Comment

Een Porsche stop je niet in de handen van een onervaren chauffeur, punt.

Comment

Ik ga niet schijnheilig doen en zeggen dat ik nooit veel te rap er zou mee rijden, dat zou niemand hier doen. Als ik alleen ben zou ik het ding maar al te graag serieus vloeren.

Maar me laten uitdagen door een Tjoenink Ibiza? Ik zou eens goed lachen naar die jongen. Wat ik nu trouwens ook al doe met de Alfa.

Ik wil maar zeggen dat ik me eigenlijk niet bezig hou met discussies wie wie uitgedaagd heeft, t feit dat hij zich laat uitdagen door een idioot in een Ibiza zegt imo al veel.
            Last edited by ; 19/03/2007, 13:08.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk Berichten
              Een Porsche stop je niet in de handen van een onervaren chauffeur, punt.

Mja als je hem al dagelijks laat rond sjeezen met een kanon van 300pk als 18 jarige, dan is die stap niet meer zo groot he.

Comment

Mja als je hem al dagelijks laat rond sjeezen met een kanon van 300pk als 18 jarige, dan is die stap niet meer zo groot he.
                Natuurlijk niet, maar hetzelfde geldt voor die M3.
                Dat ze eerst enkele jaren ervaring opdoen door dagelijks te rijden met een "normale" wagen. En met dagelijks bedoel ik ook dagelijks, niet in het weekend eens gaan rondrijden in een verlaten industrieterrein.

Comment

• Daar gaan we weer... Iemand van Rijkevorsel op het forum?

Een man van 20 jaar oud is gisterenavond om het leven gekomen bij een zwaar verkeersongeval in Rijkevorsel. Hij verloor de controle over het stuur van zijn wagen en ramde twee geparkeerde voertuigen.

De klap gebeurde omstreeks 20.30 uur op de Sint-Lenaartsesteenweg. De jongeman zat een tijd gekneld in het verhakkelde wrak en moest bevrijd worden door de brandweer. Reanimatie kon niet meer baten. Het slachtoffer, afkomstig uit Rijkevorsel, overleed op weg naar het ziekenhuis aan zijn verwondingen.
                  Bron: belga

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten
                    De vraag is gewoon of het doordringt op dat moment. En wat hij gezien heeft, als ik iemand zie slippen achter mij ga ik ook niet stoppen om te kijken of alles wel oké is. Niemand zou dat doen.
                    Als de auto voor zijn neus in de afgrond gegaan is, is het wel een ander verhaal natuurlijk. maar dat is speculatie en dus belachelijk om zo te oordelen
                    Als hij zich heeft laten uitdagen om te racen, is heeft hij een fout gedaan. Punt uit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
                      Schuldig verzuim

Over de rest van jouw commentaar ga ik weinig schrijven want het zal niet veel uithalen. Ik waarschuw U wel zulke commentaar in de toekomst achterwegen te laten. Het forum is er om op een deftige en volwassen manier discusies te voeren. Wanneer blijkt dat jij dit niet kan zullen wij (moderalie) gepaste stappen ondernemen om uw account tijdelijk of permanent te bannen.

Met alle respect maar een eigen mening hebben (ook al stoot die 99% van de mensen tegen hun schenen) mag dus niet meer? Heb ik immers iemand rechtstreeks verweten, is m'n taalgebruik ongepast? Ik zeg waar het op staat, volgens MIJN MENING (die is moeilijk te veranderen, ben een ettertje naar't schijnt...)
                      '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                      '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                      '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                      '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                      '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                      '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                      '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                      '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                      '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

Tfeit dat ie met een porsche zich ook al uitgedaagd voelt door een ibiza, vertelt veel over de maturiteit van de jongen ... en hoezeer ie met dergelijk vermogen kan omgaan.
                        Kijk, weer in alle beleefdheid, maar hier ben ik dus niet mee akkoord.

Rabbit, heb jij nooit een fout gemaakt in je leven die veel erger had kunnen aflopen? Geen enkele stommiteit?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten
                          Met alle respect maar een eigen mening hebben (ook al stoot die 99% van de mensen tegen hun schenen) mag dus niet meer? Heb ik immers iemand rechtstreeks verweten, is m'n taalgebruik ongepast? Ik zeg waar het op staat, volgens MIJN MENING (die is moeilijk te veranderen, ben een ettertje naar't schijnt...)
                          Je mag zeker je mening zeggen maar het is niet de bedoeling mensen de dood toe te wensen.
                          1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                          2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
                            Je mag zeker je mening zeggen maar het is niet de bedoeling mensen de dood toe te wensen.
                            Ok, dat stuk was erover. Mijn excuses voor dat bepaalde stuk, dan.

Maar ik blijf bij mijn mening. En ik blijf uit dit topic. Hier horen foto's van auto's te staan..

Comment

Ok, dat stuk was erover. Mijn excuses voor dat bepaalde stuk, dan.

Maar ik blijf bij mijn mening. En ik blijf uit dit topic. Hier horen foto's van auto's te staan..

1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                              2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

Kijk, weer in alle beleefdheid, maar hier ben ik dus niet mee akkoord.

Rabbit, heb jij nooit een fout gemaakt in je leven die veel erger had kunnen aflopen? Geen enkele stommiteit?
                                Ohja dat zeker, heb ook al erg domme stoten uitgestoken, bepaalde momenten waarvan ik dacht dom dom dom,maar dan nog was het over het algemeen alleen maar mezelf die ik kon pijn doen.

Soit tot daar aan toe.

Ik ga gewoon ferm akkoord met onze PJ, want ik weet WEL wat ik elke maand betaal aan verzekering om met een wagen naar mijn zin te rijden, en ik kan wel zeggen dat ik al anderhalf jaar ongevalloos vrij te starten met 130pk, waar je je imo toch ook dood kan mee rijden.

Ik kan gewoonweg niet tegen m0ngskes die zitten te straatracen met mama en papa's autootje, omdat ze 1. het verstand niet hebben om er redelijk mee om te gaan 2. de waarde van het geld duidelijk nogniet kennen.

Dus excuseer me als ik even moet reageren als jonge mensen zoals ik en de bittere weinige anderen hier, zich blauw betalen aan verzekering omwille idiote stoten van anderen

U laten uitdagen door een Ibizake met een Porsche dan ben je voor mij niet meer dan een kind.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door rana Bekijk Berichten
                                  Als hij zich heeft laten uitdagen om te racen, is heeft hij een fout gedaan. Punt uit.
                                  Als dat zijn fout is, en dat in uw ogen rechtvaardigt dat Yannick nu zwaar in de soep zit, dan moet 90% van dit forum gestraft worden, iedereen laat zich verleiden tot een stoplichtsprintje of wat dan ook, daar ligt IMO geen fout in, het enige wat ik hem mss zou kunnen verwijten is dat hij niet stopte als hij iets gezien zou hebben...

De commentaren dat je zo'n auto niet in de handen van een jongere steekt, en dat 'ie niet kon omgaan met zulk vermogen raakt kant noch wal. Hij rijdt dagelijks met 286pk, ik neem aan dat die Porsche niet zoveel extra vermogen had, dat zullen z'n ouders toch ook wel beseft hebben, neen? En wat heeft dit incident te maken met "het kunnen omgaan met veel vermogen"? Hij is toch (neem ik aan) niet de controle over z'n stuur verloren?

Geef hem toch even het voordeel van de twijfel...

Comment

U laten uitdagen door een Ibizake met een Porsche dan ben je voor mij niet meer dan een kind.
                                    Noem mij dan maar een kind, ik zou hem op m'n 21ste willen laten zien wie de baas is, evenals op m'n 40ste...

Wat maakt het nu in godsnaam uit in dit concreet geval of hij zich door een Ibiza of een Ferrari liet uitdagen gezien de afloop

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                                      Als dat zijn fout is, en dat in uw ogen rechtvaardigt dat Yannick nu zwaar in de soep zit, dan moet 90% van dit forum gestraft worden, iedereen laat zich verleiden tot een stoplichtsprintje of wat dan ook, daar ligt IMO geen fout in, het enige wat ik hem mss zou kunnen verwijten is dat hij niet stopte als hij iets gezien zou hebben...

De commentaren dat je zo'n auto niet in de handen van een jongere steekt, en dat 'ie niet kon omgaan met zulk vermogen raakt kant noch wal. Hij rijdt dagelijks met 286pk, ik neem aan dat die Porsche niet zoveel extra vermogen had, dat zullen z'n ouders toch ook wel beseft hebben, neen? En wat heeft dit incident te maken met "het kunnen omgaan met veel vermogen"? Hij is toch (neem ik aan) niet de controle over z'n stuur verloren?

Geef hem toch even het voordeel van de twijfel...
                                      Is het nadeel van de twijfel ook goed ?

Comment

Als dat zijn fout is, en dat in uw ogen rechtvaardigt dat Yannick nu zwaar in de soep zit, dan moet 90% van dit forum gestraft worden, iedereen laat zich verleiden tot een stoplichtsprintje of wat dan ook.
                                        in feite zou idd 90 % van het forum gestraft kunnen worden

tis niet omdat je met veel bent, dat het niet dom is...raceke spelen op de baan

Comment

Noem mij dan maar een kind, ik zou hem op m'n 21ste willen laten zien wie de baas is, evenals op m'n 40ste...

Wat maakt het nu in godsnaam uit in dit concreet geval of hij zich door een Ibiza of een Ferrari liet uitdagen gezien de afloop
                                          Ik laat me alvast niet uitdagen in een Porsche van een tuningbak.

Als ik met zoiets rijd, dan hoef ik helemaal niets te bewijzen tegen een opgezet autooke.

Gezien de afloop van het verhaal doet het inderdaad niets terzake, goed opgemerkt van je, maar ik had over de volwassenheid van het omgaan met die dingen.
                                          Last edited by ; 19/03/2007, 20:05.

Comment

Working...
                                          X