Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Post hier uw foto's van de meest waanzinnige gecrashte wagens!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
    Ik laat me alvast niet uitdagen in een Porsche van een tuningbak.

Als ik met zoiets rijd, dan hoef ik helemaal niets te bewijzen tegen een opgezet autooke.
    Jij stijgt in mijn achting.
    Je hebt dan ook gelijk. Wat moet je met een Porsche bewijzen tegen een Ibiza ?

Comment

• Ik vind het allesinds veel gevaarlijker om met een Ibiza van 230PK te rijden dan met een Porsche, die gemaakt is om snel te kunnen gaan.
      Last edited by ; 19/03/2007, 22:02.

Comment

• hebben jullie nog steeds niet gedaan met zeuren?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Yannick R Bekijk Berichten
          Over dat ik geen ervaring heb:

Ik heb een Porsche (slip)cursus gevolgd, een funcup race meegereden, formule renault gereden, rijd van jongsaf aan met de wagen en dan nog verschillende keren op circuit gereden. Niet dat ik het daarmee "goedkeur", maar ik kan toch min of meer een wagen besturen

Ik vind het allesinds veel gevaarlijker om met een Ibiza van 230PK te rijden dan met een Porsche, die gemaakt is om snel te kunnen gaan.
          Zoals je dus zelf schreef om op circuit te kunnen snel rijden. Ik raad U aan om voorlopig over de zaak U low-profile te houden.

Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichten
          hebben jullie nog steeds niet gedaan met zeuren?
          Het wordt wel stilaan tijd
          1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
          2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk Berichten
            Daar gaan we weer...
            ZELE - Bij een verkeersongeval op de E17 in Zele is vanmorgen een persoon om het leven gekomen. Dat meldt het parket van Dendermonde. Het zou gaan om een 53-jarige man. Het slachtoffer bezweek ter plaatse aan zijn verwondingen.
            Het ongeval gebeurde rond 03.00 uur in de richting van Antwerpen. Een Citroën Picasso met drie inzittenden week van de rijbaan af en belandde in de gracht. De exacte oorzaak van het ongeval is nog onduidelijk. Twee andere inzittenden raakten zwaargewond en werden naar het ziekenhuis overgebracht.
            bron: De Standaard

In het nieuws vertelden ze dat meneer verdronken is. En dat het ongeval gebeurde omdat hij zijn sigaar had laten vallen en deze wilde pakken.

Jammerlijk voorval, uiteraard, maar het zijn niet alleen de jonge gastjes die een ongeval krijgen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Yannick R Bekijk Berichten
              Over dat ik geen ervaring heb:

Ik heb een Porsche (slip)cursus gevolgd, een funcup race meegereden, formule renault gereden, rijd van jongsaf aan met de wagen en dan nog verschillende keren op circuit gereden. Niet dat ik het daarmee "goedkeur", maar ik kan toch min of meer een wagen besturen

Ik vind het allesinds veel gevaarlijker om met een Ibiza van 230PK te rijden dan met een Porsche, die gemaakt is om snel te kunnen gaan.
              Alé, en toch nog maar 18 jaar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
                Het wordt wel stilaan tijd
                Hier mag toch vrij gediscussieerd worden? We zijn erop gewezen de discussie in dit topic verder te voeren, dat doen we dan ook...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                  Hier mag toch vrij gediscussieerd worden? We zijn erop gewezen de discussie in dit topic verder te voeren, dat doen we dan ook...
                  C'est ça

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
                    Alé, en toch nog maar 18 jaar.

Ook ferm nagedacht over die uitspraak neem ik aan?

Als er mensen in slagen om rond hun 20ste wereldkampioen F1 te worden, veronderstel ik dat het zeker mogelijk is al wat race-ervaring achter de rug te hebben op je 18de, neen?

Comment

Als er mensen in slagen om rond hun 20ste wereldkampioen F1 te worden, veronderstel ik dat het zeker mogelijk is al wat race-ervaring achter de rug te hebben op je 18de, neen?
                      Daar heb je ook weer gelijk.

Comment

Oppassen, zo meteen halen ze de factor "ervaring" boven...

Je tart het lot wel wanneer je constant te snel rijdt. Maar er zijn er zovelen die het doen zonder ooit iets ergs mee te maken. En er zijn er ook die zich altijd aan de regeltjes houden, en dan door een olieplek van de baan gaan en dan jammerlijk tegen een boom knallen.
                        Het verkeer is een beetje een jungle, en de factor andere weggebruikers en geluk speelt ook een rol...

Comment

Zoals je dus zelf schreef om op circuit te kunnen snel rijden. Ik raad U aan om voorlopig over de zaak U low-profile te houden.

hé.. dit doet me denken aan de campagne van VB: 'horen, zien & zwijgen'

no offence, 'k ga hier niemand liggen goedklappen, maar:

iedereen zit te zagen dat 'ie een 'verklaring' moet afleggen, hier op't forum.. ( wat overigens geen verplichting is, maar soit)
                          en nu zou hij z'n muil moeten houden..
                          en dat noemen ze dan onpartijdig zijn als moderator..

just my 2 cents, eigenlijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Black-Ang3l Bekijk Berichten
                            hé.. dit doet me denken aan de campagne van VB: 'horen, zien & zwijgen'

no offence, 'k ga hier niemand liggen goedklappen, maar:

iedereen zit te zagen dat 'ie een 'verklaring' moet afleggen, hier op't forum.. ( wat overigens geen verplichting is, maar soit)
                            en nu zou hij z'n muil moeten houden..
                            en dat noemen ze dan onpartijdig zijn als moderator..

just my 2 cents, eigenlijk
                            het is in zijn eigen belang dat hij over de zaken niet te veel schrijft. Vergeet niet dat iedereen op het internet kan.

Btw ik distantieer mij van enig welke politieke partij
                            Last edited by McClane; 19/03/2007, 22:16.
                            1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                            2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Spijtig voorval Yannick! Laat u kop niet hangen.

Comment

het is in zijn eigen belang dat hij over de zaken niet te veel schrijft. Vergeet niet dat iedereen op het internet kan.
                                No offense, maar zolang iemand recht in zijn schoenen staat, zou er geen probleem mogen zijn... Want wanneer er hier door de persoon in kwestie geen 'verklaring' werd afgelegd, zouden er onmiddellijk conclusies getrokken worden...

Comment

• Voor mij hoeft hij hier geen verantwoording af te leggen. Ik denk dat hij wel andere zorgen aan zijn hoofd heeft.

Comment

Btw ik distantieer mij van enig welke politieke partij
                                    welja, de jongen moet zich hier komen verdedigen, zonder dat hij eigenljik iets mag zeggen over het voorval.. omdat het zogezegd in zijn eigen belang is..
                                    wel dan, meneer de moderator.. ik mijn ogen verdienen al degenen die hier een beetje den 'interessante' komen uithangen evenwel een opmerking..
                                    niemand hier, behalve yannick zelf weet waarschijnlijk wat er gebeurd is, maar hem hier openlijk aanvallen mag dan wel...
                                    en ja, je distantieert jezelf van een politieke partij, maar past wel hetzelfde principe toe dan eender welke politieker..
                                    Last edited by McClane; 19/03/2007, 22:27.

Comment

Voor mij hoeft hij hier geen verantwoording af te leggen. Ik denk dat hij wel andere zorgen aan zijn hoofd heeft.
                                      Zo denk ik er ook over.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Black-Ang3l Bekijk Berichten
                                        welja, de jongen moet zich hier komen verdedigen, zonder dat hij eigenljik iets mag zeggen over het voorval.. omdat het zogezegd in zijn eigen belang is..
                                        wel dan, meneer de moderator.. ik mijn ogen verdienen al degenen die hier een beetje den 'interessante' komen uithangen evenwel een opmerking..
                                        niemand hier, behalve yannick zelf weet waarschijnlijk wat er gebeurd is, maar hem hier openlijk aanvallen mag dan wel...
                                        en ja, je distantieert jezelf van een politieke partij, maar past wel hetzelfde principe toe dan eender welke politieker..
                                        Ik heb Yannick nog niet eens met de vinger gewezen. Diegene die hier dwaze commentaar schrijven zullen dat wel te horen krijgen. Hetgeen ik hier schrijf is enkel goede raad voor Y. Alles wat hij hier schrijft over de zaak kan de tegenpartij gebruiken bij een eventuele rechtzaak.

Comment

• Ik wil hier ineengekoekte auto's zien

Comment

Working...
                                          X