Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Post hier uw foto's van de meest waanzinnige gecrashte wagens!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
    Ik wil hier ineengekoekte auto's zien
    Die jeugd van tegenwoordig ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
      Ik wil hier ineengekoekte auto's zien
      Topic was hier ook voor aangemaakt...
      Het wordt inderdaad tijd dat die discussies afgelopen zijn...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door karin Bekijk Berichten
        Topic was hier ook voor aangemaakt...
        Het wordt inderdaad tijd dat die discussies afgelopen zijn...

waarom, omdat ze hier opeens hun gelijk nimeer kunnen halen ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Black-Ang3l Bekijk Berichten
          waarom, omdat ze hier opeens hun gelijk nimeer kunnen halen ?
          Omdat het totaal zinloos is. De klok kan toch niet meer worden teruggedraaid.
          Verder, de reden die Dégioke net opgaf...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten
            De vraag is gewoon of het doordringt op dat moment. En wat hij gezien heeft, als ik iemand zie slippen achter mij ga ik ook niet stoppen om te kijken of alles wel oké is. Niemand zou dat doen.
            Als de auto voor zijn neus in de afgrond gegaan is, is het wel een ander verhaal natuurlijk. maar dat is speculatie en dus belachelijk om zo te oordelen
            Dus er is een verschil tussen iemand zien een accident hebben door de voorruit of iemand zien een accident hebben door de achteruitkijkspiegel?

Of interpreteer ik jouw uitspraak verkeerd?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk Berichten
              Wat weet jij daarvan, je hebt nog pedalen nodig om vooruit te raken.
              Ik ook : m'n gas- en m'n koppelingspedaal. Enkel zij die met automatic rijden, hebben maar één pedaal nodig. En dan nog : de meeste automaten laten zich niet uit P naar D schakelen zonder te remmen, dus ...

Comment

• ik vind het een zeer gevoelig onderwerp...je moet u even in zijn plaats stellen ( en ook in zijn leeftijd)en dan zien wat je zelf zou doen...
                natuurlijk is hij apetrots als hij met de P mag cruisen...en natuurlijk gaat hij zich niet laten 'afdrogen ' door een ibizake...ook al is dat op papier niet mogelijk..het "live" bewijzen is altijd leuker...
                als er dan zoiets voorvalt en hij zou het gezien hebben ...dan denk ik dat er onder ons nog wel zouden zijn die in paniek raken...je moet het eerst zelf voor krijgen denk ik...waarbij ik geen standpunt inneem, maar gewoon iets probeer in beeld te brengen..
                ik ken ook de baan en de situatie niet waar het is voor gevallen... best was natuurlijk van dadelijk te stoppen en hulp op te roepen...maar dat zijn nu vijgen na pasen...
                ik ben zeker dat de bevoegde instanties dit gaan uitspitten en simmuleren en dat ze er wel achter gaan komen...
                tot zolang geef ik hem ook het voordeel van de twijfel..die ander had ook beter moeten weten trouwens...tja...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
                  Vergeet niet dat iedereen op het internet kan.

Btw ik distantieer mij van enig welke politieke partij
                  Jij bent dat ook verplicht daarom

2015 Volvo V60 D2 aut.
                  2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                    Ik ook : m'n gas- en m'n koppelingspedaal. Enkel zij die met automatic rijden, hebben maar één pedaal nodig. En dan nog : de meeste automaten laten zich niet uit P naar D schakelen zonder te remmen, dus ...
                    Alé, 'k zal specifieker zijn: fietspedalen.
                    Ben je nu tevreden?

Comment

• Na al die discussies tijd voor wa foto's

Iemand op zoek naar ne peugeot 207 - licht beschadigd
                      En de vraagprijs is maar 4600 eur

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gillio Bekijk Berichten
                        Na al die discussies tijd voor wa foto's

amaaai die vragen veel
                        t'ziet er zelfs naar uit dat die motor ook geraakt is

Comment

• Maar 4600 euro voor een Peugeot 207 ... waar zit het addertje
                          Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gillio Bekijk Berichten
                            Na al die discussies tijd voor wa foto's

Moet toch pijn doen je nagelnieuwe auto zo te zien.
                            1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                            2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

Moet toch pijn doen je nagelnieuwe auto zo te zien.
                              Tja, Ik heb ook al wagens aan de garage zien staan die slechts 2 maand oud waren, en dan overkop enzo. Waar de klant dan ook nog eens voor afbetaald.
                              A Twist of the Wrist

Comment

• Heb al zelfs ene geweten die nog maar een uur of twee uit de showroom kwam.
                                1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                                2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

Heb al zelfs ene geweten die nog maar een uur of twee uit de showroom kwam.
                                  En was dat ongeval puur toeval, of wilde de eigenaar eens testen hoe goed dat ie reed?
                                  A Twist of the Wrist

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 911turbo Bekijk Berichten
                                    En was dat ongeval puur toeval, of wilde de eigenaar eens testen hoe goed dat ie reed?
                                    Hij wou weten of de optionele gordijnairbags wel degelijk aanwezig waren.

Onoplettendheid. Je kent dat wel hé. Nieuwe auto en alles is goed bekijken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Den Billie Bekijk Berichten
                                      Dus er is een verschil tussen iemand zien een accident hebben door de voorruit of iemand zien een accident hebben door de achteruitkijkspiegel?

Of interpreteer ik jouw uitspraak verkeerd?

Als er voor mij iemand crasht (lees: als ik het duidelijk zie en merk dat ik kan helpen) of als er achter mij iemand crasht (lees: de kans bestaat dat ik niks gezien heb en mij dus ook niet schuldig maak aan vluchtmisdrijf), is dat inderdaad een totaal verschillende situatie.
                                      1963 Land Rover Series IIa
                                      1994 Mercedes SL320
                                      2015 Land Rover Discovery SDV6
                                      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Hij wou weten of de optionele gordijnairbags wel degelijk aanwezig waren.

Onoplettendheid. Je kent dat wel hé. Nieuwe auto en alles is goed bekijken.
                                        mijn vader kwam met zijn nagelnieuwe opel rekord berlina (de 2.3D met de ferme bult op de motorkap) de garage uitgereden en er knalt 10meter ééntje in zijn gat. Hij kon direct terug naar de garage.

Comment

• Gene digitale foto van ???

Comment

Working...
                                          X