Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Post hier uw foto's van de meest waanzinnige gecrashte wagens!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Vanmiddag is er een electrische rolstoel ***boenk-baf*** door de vitrinne van mijn etablissement gereden. Op de gas geduwd ipv op de rem en ze konden moeder afvoeren!

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Oei, oei, oei. Precies wel flink erin gereden. Was ze er erg aan toe?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RangeLove Bekijk Berichten
              Vanmiddag is er een electrische rolstoel ***boenk-baf*** door de vitrinne van mijn etablissement gereden. Op de gas geduwd ipv op de rem en ze konden moeder afvoeren!

zelfs in zo iets een gevaar op de baan

( toch niet zwaar gekwetst, ik zie wat bloed en glas = niet gezond )

Comment

• Comment

• amai nog ni een ramkraak op klaarlichte dag.... goe bezig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ModaleTurk Bekijk Berichten
                    Oei, oei, oei. Precies wel flink erin gereden. Was ze er erg aan toe?
                    Ja, de 100 heeft haar direct moeten afvoeren. Ze zat helemaal onder het glas.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RangeLove Bekijk Berichten
                      Vanmiddag is er een electrische rolstoel ***boenk-baf*** door de vitrinne van mijn etablissement gereden. Op de gas geduwd ipv op de rem en ze konden moeder afvoeren!

Ocharme dat mensje.

Niet teveel schade buiten die ruit?

Comment

• Is dat die dat altijd met haar hond aan het rondrijden is?
                        Den duts!

Comment

• serieus wat bloed precies; maarja zo'n glas kan ook serieus wat schade teweeg brengen.

Maar wat wil je er staat verdorie een dragwheels op achteraan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
                            Maar wat wil je er staat verdorie een dragwheels op achteraan.
                            Ongetwijfeld gechipt!

De verzekering zal lachen

Comment

• Hoe erg het ook is met die rolator, maar dat politielint errond doet het hem

Ik hoop dat het vrouwtje er geen blijvende verwondingen aan overhoudt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                                Ongetwijfeld gechipt!

De verzekering zal lachen

Dat denk ik ook ja!

Tuned By Heinz
                                Last edited by Ax_Dude; 17/05/2007, 20:39.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ax_Dude Bekijk Berichten
                                  Dat denk ik ook ja!

Tuned By Heinz
                                  den dag da'k aan uwen auto in 2 geplooid zie staan, en ge zit erin, dan zallek ook es komen lachen

'tuned by heinz' .. omg ROFL

Comment

• je bent destijds weer gierig geweest...en een gewoon raampje gestoken ipv veiligheidsglas ( maar ja s'nachts gaat er een rolluik toe zeker...) als ze dat bij ons moest gedaan hebben..ze zou nogal terug geketst zijn....daar moet je al iets anders voor meebrengen dan een triporteurke om binnen te knallen

Comment

• 1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                                      2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten

sorry, maar...

verlagingskit nodig?

Comment

Working...
                                          X