Vanmiddag is er een electrische rolstoel ***boenk-baf*** door de vitrinne van mijn etablissement gereden. Op de gas geduwd ipv op de rem en ze konden moeder afvoeren!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Post hier uw foto's van de meest waanzinnige gecrashte wagens!
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door RangeLove Bekijk BerichtenVanmiddag is er een electrische rolstoel ***boenk-baf*** door de vitrinne van mijn etablissement gereden. Op de gas geduwd ipv op de rem en ze konden moeder afvoeren!
( toch niet zwaar gekwetst, ik zie wat bloed en glas = niet gezond )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ModaleTurk Bekijk BerichtenOei, oei, oei. Precies wel flink erin gereden. Was ze er erg aan toe?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RangeLove Bekijk BerichtenVanmiddag is er een electrische rolstoel ***boenk-baf*** door de vitrinne van mijn etablissement gereden. Op de gas geduwd ipv op de rem en ze konden moeder afvoeren!
Niet teveel schade buiten die ruit?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk BerichtenMaar wat wil je er staat verdorie een dragwheels op achteraan.
De verzekering zal lachen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ax_Dude Bekijk BerichtenDat denk ik ook ja!
Tuned By Heinz
'tuned by heinz' .. omg ROFL
Comment
-
je bent destijds weer gierig geweest...en een gewoon raampje gestoken ipv veiligheidsglas ( maar ja s'nachts gaat er een rolluik toe zeker...) als ze dat bij ons moest gedaan hebben..ze zou nogal terug geketst zijn....daar moet je al iets anders voor meebrengen dan een triporteurke om binnen te knallen
Comment
-
1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
Comment
-
Comment
Comment