Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Post hier uw foto's van de meest waanzinnige gecrashte wagens!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
    2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• niet voor gevoelige kijkers

Comment

• MO HOW ZEG hoe doet ge dat . Gewoon tegen 50 op zo nen paal rijden ofwa?

Comment

• Ter verduidelijking, mijn opmerking sloeg op die eerste foto van TTN.

Met ongevallen lach ik normaal niet...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten
            MO HOW ZEG hoe doet ge dat . Gewoon tegen 50 op zo nen paal rijden ofwa?

Look at Opel now
            1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
            2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
              Look at Opel now
              snappet nie

Comment

snappet nie
                is een vroegere reclameslogan.
                1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI

Comment

• 1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI

Comment

• Ja man shit zeg, da's wat men noemt "om een paal geplooit zijn"

Comment

• Iemand die kever zien staan onder de brug van de A12? Groene met hollandse platen. Klasgenoot van mij is daar vanmiddag gecrashed

Was nu eens een knap ding die kever...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                        Iemand die kever zien staan onder de brug van de A12? Groene met hollandse platen. Klasgenoot van mij is daar vanmiddag gecrashed

toevallig met een Renault Clio? Die heb ik wel zien staan. Rechtervoorwiel was precies van as gebroken en toch wat blikschade. Tzag er nen knappe uit . Ook jammer van die kever maar die heb ik niet gezien

Comment

Zo moeilijk is dat naar het schijnt niet.

Comment

toevallig met een Renault Clio? Die heb ik wel zien staan. Rechtervoorwiel was precies van as gebroken en toch wat blikschade. Tzag er nen knappe uit . Ook jammer van die kever maar die heb ik niet gezien
                            Kan zijn, ik weet niet of het met een clio was. Ik kreeg gewoon telefoon van ne maat dat de kever historie was, en toen ik om 17u naar huis ging stond de kever er nog.

Comment

Kan zijn, ik weet niet of het met een clio was. Ik kreeg gewoon telefoon van ne maat dat de kever historie was, en toen ik om 17u naar huis ging stond de kever er nog.
                              niet gezien...derjuist ook een ongeval gebeurt 2 auto's voor mij. Allé tis te zeggen, die stonden alletwee stil. 1ne had zich opzij gezet, den andere bleef gewoon int midden van de baan staan waardoor er niemand doorkon. Het was trouwens enkel blikschade. Kwam zo nen bruingetinte showkerel met zijn gsmmeke naar richting ons, en zo'n madam voor mij stapt uit en begint daar tegen te roepen dat em minder show moet geven en zijne auto moet verplaatsen . Alléja gelijk had ze! Als ik daar nog een minuutje langer zou staan had ik ook wel is uitgestapt, maar dan beleefder dan die vrouw. Kerel is trouwens direct zijne auto gaan verzetten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
                                is een vroegere reclameslogan.
                                idd, begin jaren '90

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

moventoh

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                  2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

Iemand die kever zien staan onder de brug van de A12? Groene met hollandse platen. Klasgenoot van mij is daar vanmiddag gecrashed

Ik heb het perfect zien gebeuren. Die 3 negers in die franse clio schoten zich ineens voor de kever. Michiel heeft nog een halve seconde alles dichtslagen maar knalde er dan stevig op.
                                    Clio zag er nog goed uit, omdat de volle impact op z'n wiel gekomen was, maar die is dus zeker perte total. Kever is twijfelgeval... in principe is enkel de neus zwaar flink geraakt, maar er waren ook sporen van een licht opengeplooide kas boven de deuren...twijfelgeval. In ieder geval was de clio in fout.

Last edited by ; 24/01/2009, 15:01.

Comment

Misschien een kunstwerk, trekt veel aandacht

Comment

• Niet waanzinnig gecrashed, wel vreemd voorval
                                        Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                                          Ik heb het perfect zien gebeuren. Die 3 negers in die franse clio schoten zich ineens voor de kever. Michiel heeft nog een halve seconde alles dichtslagen maar knalde er dan stevig op.
                                          Clio zag er nog goed uit, omdat de volle impact op z'n wiel gekomen was, maar die is dus zeker perte total. Kever is twijfelgeval... in principe is enkel de neus zwaar flink geraakt, maar er waren ook sporen van een licht opengeplooide kas boven de deuren...twijfelgeval. In ieder geval was de clio in fout.

dus toch met die clio

Comment

Working...
                                          X