Kheb die daar ook zien staan, rond 12u20. Jammer, want was zeer mooi met die porsche-velgjes enzo.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Post hier uw foto's van de meest waanzinnige gecrashte wagens!
Collapse
X
-
Deze ochtend omstreeks 05h30 werd de Londerzeelse brandweer opgeroepen voor een zwaar verkeersongeval met geknelde te Wolvertem. In de Ossegemstraat reeds een BMW Z4 tegen een geparkeerde trekker met oplegger. Door de slag werd de BMW meer dan 200m ver weggeslingerd en kwam deze tot stilstand op de rijbaan.
Enkele beelden:
Mvg,
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RangeLove Bekijk BerichtenVanmiddag is er een electrische rolstoel ***boenk-baf*** door de vitrinne van mijn etablissement gereden. Op de gas geduwd ipv op de rem en ze konden moeder afvoeren!
Ik lig vort!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20 Bekijk BerichtenDeze ochtend omstreeks 05h30 werd de Londerzeelse brandweer opgeroepen voor een zwaar verkeersongeval met geknelde te Wolvertem. In de Ossegemstraat reeds een BMW Z4 tegen een geparkeerde trekker met oplegger. Door de slag werd de BMW meer dan 200m ver weggeslingerd en kwam deze tot stilstand op de rijbaan.
Mvg,
Als je dan weet dat de max. snelheid op het ganse grondgebied 70 kmph is ???
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk BerichtenAls je dan weet dat de max. snelheid op het ganse grondgebied 70 kmph is ???
De chauffeur mag wel een dikke kaars doen branden dat hij dit ongeval kon overleven... Had er een passagier bijgezeten had de afloop fataal geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20 Bekijk BerichtenDe chauffeur mag wel een dikke kaars doen branden dat hij dit ongeval kon overleven... Had er een passagier bijgezeten had de afloop fataal geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk BerichtenDie is daar levend uitgekomen?
Comment
-
Daags na het ongeval te Meise waarbij een voertuig tegen een geparkeerde oplegger reed vielen er 2 doden bij een gelijkaardig ongeval te Londerzeel:
Oorspronkelijk geplaatst door VRTNieuws.netNederlanders verongelukken in Londerzeel
ma 26/03/07 - Vanmorgen zijn in de industriezone van Londerzeel twee Nederlanders om het leven gekomen bij een auto-ongeval.
De twee Nederlanders kwamen om een nog onbekende reden terecht in de industriezone.
Daar gingen ze tegen hoge snelheid met hun auto uit de bocht en kwamen onder een geparkeerde vrachtwagen terecht.
De vrachtauto stond geparkeerd op het parkeerterein van een bedrijf. De brandweer had uren nodig om de slachtoffers te bevrijden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20 Bekijk Berichtengeparkeerde trekker met oplegger
Maar een schrikwekkend ongeval, die BMWrijder is door het oog van de naald gekropen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenIemand die kever zien staan onder de brug van de A12? Groene met hollandse platen. Klasgenoot van mij is daar vanmiddag gecrashed
Was nu eens een knap ding die kever...Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichtentoevallig met een Renault Clio? Die heb ik wel zien staan. Rechtervoorwiel was precies van as gebroken en toch wat blikschade. Tzag er nen knappe uit . Ook jammer van die kever maar die heb ik niet gezien
Jup, die is geramd geweest door een Clio.
Wij (Avantus zat naast me) reden vlak achter hem (de kever) toen de Clio door het rood afsloeg, en zo de kever rechts vooraan ramde.
Gelukkig geen van de inzittenden blessures.
En wie heeft die twee krellen weer van de baan mogen slepen.... yes... ikke...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenJup, die is geramd geweest door een Clio.
Wij (Avantus zat naast me) reden vlak achter hem (de kever) toen de Clio door het rood afsloeg, en zo de kever rechts vooraan ramde.
Gelukkig geen van de inzittenden blessures.
En wie heeft die twee krellen weer van de baan mogen slepen.... yes... ikke...
Comment
Comment