Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Post hier uw foto's van de meest waanzinnige gecrashte wagens!
B4 vroeg achter pics...
kzal het niet meer doen want ik vind het zelf en knap ding. Gisteren met een paard op stap en zo'n perfect exemplaar in het zwart komt achter ons hangen, we gaan opzij en dat ding tuft zo lekker smooth voorbij, iets verder hupla terug op tempo. Zalig om dat tussen de weien zien te rijden
B4 vroeg achter pics...
kzal het niet meer doen want ik vind het zelf en knap ding. Gisteren met een paard op stap en zo'n perfect exemplaar in het zwart komt achter ons hangen, we gaan opzij en dat ding tuft zo lekker smooth voorbij, iets verder hupla terug op tempo. Zalig om dat tussen de weien zien te rijden
was niet op jou bedoelt hoor.
Vind het gewoon enorm spijtig.
Over het algemeen draai ik mijn kop niet voor een kever, maar deze had toch telkens mijn aandacht.
Hopelijk kan ie hersteld worden
Op het eerste zicht dachten we dat het wel te doen moet zijn.
Nieuwe capot, uiteraard bumpertje, en voorgardebou (is gevezen), en de carosserieplaat waar de gardebou ophangt moet rechtgetrokken worden. Ik denk wel dat dit te doen is.
Nieuwe capot, uiteraard bumpertje, en voorgardebou (is gevezen), en de carosserieplaat waar de gardebou ophangt moet rechtgetrokken worden. Ik denk wel dat dit te doen is.
zeker dat de vooras en de chassiskop niet geraakt zijn?
da's geprul. voorklep is anders, spatborden ook. en best heel die McPherson-prutsen vervangen.
Tis dat dat mij ook opviel. Had op discovery Channel iets gezien over dat 1302 een heel onpopulair model was (mede daardoor), en paar dagen later zag ik het 1302 logo op zijn motorkap (of kofferklep, ligt eraan hoe je het bekijkt) plakken.
Comment