Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Post hier uw foto's van de meest waanzinnige gecrashte wagens!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Kameraad van mij is gechrast met zijn 535d.Hij heeft al een 645ci in de plaats

nog in goede staat

Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten

Waarom doet dat wiel mij aan de slOpel denken?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
            Tis dat dat mij ook opviel. Had op discovery Channel iets gezien over dat 1302 een heel onpopulair model was (mede daardoor), en paar dagen later zag ik het 1302 logo op zijn motorkap (of kofferklep, ligt eraan hoe je het bekijkt) plakken.
            heel onpopulair omdat het een logge bak is. net als een 1303.

Comment

Waarom doet dat wiel mij aan de slOpel denken?

weet nie, vertel het is
              auto is trouwens per totale verklaard voor alleen dat beetje schade

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B4_avant
                als ik met mijn xant aan de handrem trek, heb ik een probleem. Wie weet welk?
                Dat jouw handrem op je vooras pakt.

En weet er iemand waarom?
                A Twist of the Wrist

Comment

weet nie, vertel het is
                  Gewoon, dat staat ook volledig uit de haak, ongeveer hetzelfde als dit

Edit: volgens mij is mijn uitstapje tegen een bloembak een rechtstreekse oorzaak trouwens

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 911turbo Bekijk Berichten
                    Dat jouw handrem op je vooras pakt.

En weet er iemand waarom?
                    Hydropneumatisch ?

Comment

weet nie, vertel het is
                      Is toch logisch bij een 5-serie.
                      A Twist of the Wrist

Comment

Gewoon, dat staat ook volledig uit de haak, ongeveer hetzelfde als dit

Edit: volgens mij is mijn uitstapje tegen een bloembak een rechtstreekse oorzaak trouwens
                        nee is gewoon door het rood gereden en aangerede geweest door een andere voertuig

Comment

nee is gewoon door het rood gereden en aangerede geweest door een andere voertuig
                          Ja, maar ík ben tegen een bloembak geknald

Comment

Carlito bedoeld dat hij zelf tegen de bloembak is gereden en daardoor het wiel van de opel een beetje krom staat

Comment

• Overblijfselen van een RS6

Comment

Ja, maar ík ben tegen een bloembak geknald
                                ik kon effe nie volgen

Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten
                                Carlito bedoeld dat hij zelf tegen de bloembak is gereden en daardoor het wiel van de opel een beetje krom staat
                                merci

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20 Bekijk Berichten
                                  Ik ga hier geen oordeel vellen over de aard van het ongeval. Het onderzoek zal wel uitwijzen wat er juist gebeurd is... Het is mogelijk dat er overdreven snelheid in het spel is maar het is evengoed mogelijk dat de aanwezigheid van de geparkeerde truck slecht gesignaleerd was... En daarnaast zijn er nog zoveel andere mogelijkheden zoals bvb in slaap gevallen, etc...

De chauffeur mag wel een dikke kaars doen branden dat hij dit ongeval kon overleven... Had er een passagier bijgezeten had de afloop fataal geweest.
                                  Ik vel ook geen oordeel, ik zeg alleen dat het verbazingwekkend is dat stukken van het wrak tot 200 meter weggeslingerd werden waar de maximum snelheid 70 is, gelukkig is die chauffeur er levend uitgekomen, maar voor de rest heb ik mijn vragen of die stukken soms startraketjes aangebonden hadden ??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pascal Bekijk Berichten
                                    Overblijfselen van een RS6

Welk merk was het weeral dat relatief 'gemakkelijk' in twee stukken brak ??

Comment

• Audi.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pascal Bekijk Berichten
                                        Overblijfselen van een RS6

Altijd tof om nog eens terug te zien, maar wel een vette repo

Comment

• Nah, heb hier nog overblijfselen liggen van een 6-serie.

Zal die ook even online gooien...

Comment

Working...
                                          X