Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Post hier uw foto's van de meest waanzinnige gecrashte wagens!
Collapse
X
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenTis dat dat mij ook opviel. Had op discovery Channel iets gezien over dat 1302 een heel onpopulair model was (mede daardoor), en paar dagen later zag ik het 1302 logo op zijn motorkap (of kofferklep, ligt eraan hoe je het bekijkt) plakken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
Waarom doet dat wiel mij aan de slOpel denken?
weet nie, vertel het is
auto is trouwens per totale verklaard voor alleen dat beetje schade
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichtenweet nie, vertel het is
auto is trouwens per totale verklaard voor alleen dat beetje schade
Edit: volgens mij is mijn uitstapje tegen een bloembak een rechtstreekse oorzaak trouwens
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 911turbo Bekijk BerichtenDat jouw handrem op je vooras pakt.
En weet er iemand waarom?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichtenweet nie, vertel het is
auto is trouwens per totale verklaard voor alleen dat beetje schadeA Twist of the Wrist
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenGewoon, dat staat ook volledig uit de haak, ongeveer hetzelfde als dit
Edit: volgens mij is mijn uitstapje tegen een bloembak een rechtstreekse oorzaak trouwens
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichtennee is gewoon door het rood gereden en aangerede geweest door een andere voertuig
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichtennee is gewoon door het rood gereden en aangerede geweest door een andere voertuig
Carlito bedoeld dat hij zelf tegen de bloembak is gereden en daardoor het wiel van de opel een beetje krom staat
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenJa, maar ík ben tegen een bloembak geknald
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk BerichtenCarlito bedoeld dat hij zelf tegen de bloembak is gereden en daardoor het wiel van de opel een beetje krom staat
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20 Bekijk BerichtenIk ga hier geen oordeel vellen over de aard van het ongeval. Het onderzoek zal wel uitwijzen wat er juist gebeurd is... Het is mogelijk dat er overdreven snelheid in het spel is maar het is evengoed mogelijk dat de aanwezigheid van de geparkeerde truck slecht gesignaleerd was... En daarnaast zijn er nog zoveel andere mogelijkheden zoals bvb in slaap gevallen, etc...
De chauffeur mag wel een dikke kaars doen branden dat hij dit ongeval kon overleven... Had er een passagier bijgezeten had de afloop fataal geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pascal Bekijk BerichtenOverblijfselen van een RS6
Welk merk was het weeral dat relatief 'gemakkelijk' in twee stukken brak ??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pascal Bekijk BerichtenOverblijfselen van een RS6
Altijd tof om nog eens terug te zien, maar wel een vette repo
Comment
Comment