Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Post hier uw foto's van de meest waanzinnige gecrashte wagens!
Collapse
X
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tsmetjen Bekijk Berichtenk'heb problemen met mijn account, waardoor ik het werk dus tweemaal kan doen.
Waar gaat dit naartoe?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk BerichtenZelfs de mods geraken hier niet meer binnen op dit forum.
Waar gaat dit naartoe?
Nu ja, ik denk dat Rana de trouwe huiskat weer eventjes aan de deur zal worden gezet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door rana Bekijk BerichtenNu ja, ik denk dat Rana de trouwe huiskat weer eventjes aan de deur zal worden gezet.
Edit: als ikzelf ook geen uitzettingsbevel krijg, uiteraard.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 911turbo Bekijk BerichtenDat jouw handrem op je vooras pakt.
En weet er iemand waarom?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichtenzeker dat de vooras en de chassiskop niet geraakt zijn?
hoewel... is 't geen 1302 met McPherson vooraan?
We hebben op die moment niet verdergekeken dan het plaatwerk.
Het wiel leek nog recht te staan, en deftig te sturen. Als't een McPherson is, kan het idd wel zijn dat 'ie wat 'verschoven' is bovenaan...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenGeen foto maar wel enorm interessante en vooral dure crash
http://cbs2.com/video/?id=36333@kcbs.dayport.com
Lijkt toch niet zo snel te rijden en toch ketst hij zo hard terug...
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenGeen foto maar wel enorm interessante en vooral dure crash
http://cbs2.com/video/?id=36333@kcbs.dayport.com
Je moet er eens op letten, een auto bestuurd door een zwarte medemens heeft altijd wel ergens schade, echt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenNegers en auto's 't gaat toch niet samen he
Je moet er eens op letten, een auto bestuurd door een zwarte medemens heeft altijd wel ergens schade, echt
Besluit: Porkers en auto's gaan niet samen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk BerichtenZe rijden echter meestal wel aan legale snelheden (ze hebben toch alle tijd), in tegenstelling tot Porkers.
Besluit: Porkers en auto's gaan niet samen.
En uw 2e stelling moet zijn: porker en auto's is altijd spektakel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk BerichtenIk heb al 'n paar keer meegemaakt dat ze met zo'n aftands krel volgens mij tegen de limiet van de wagen aan 't rijden waren, hoor.
Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk BerichtenEn uw 2e stelling moet zijn: porker en auto's is altijd spektakel.
Spektakel mijn voeten, danger public zal er beter op trekken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk BerichtenNatuurlijk, de limiet van hun wagens is dan ook meestal rond de 120.
Mijn stellingen zijn de mijne en daar moet je vanaf blijven.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk BerichtenNatuurlijk, de limiet van hun wagens is dan ook meestal rond de 120.
Mijn stellingen zijn de mijne en daar moet je vanaf blijven.
Danger public? Een aixam downhill in de ardennen is danger public. Hoeveel keer heb jij porker al zien rijden? Sommige mensen oordelen hier nogal snel aan de hand van "horen zeggen". Ik heb porker zelf nog niet zien rijden, dus ik veroordeel 'm ook niet. Zo'n accident gelijk het zijne kan iedereen overkomen en voor de rest heb 'k nog niets gehoord waar ie andere weggebruikers zwaar in fout zou gebracht hebben. Ik respecteer uw stelling, maar ik heb er toch ook mijn mening over.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk BerichtenSommige mensen oordelen hier nogal snel aan de hand van "horen zeggen". Ik heb porker zelf nog niet zien rijden, dus ik veroordeel 'm ook niet. Zo'n accident gelijk het zijne kan iedereen overkomen en voor de rest heb 'k nog niets gehoord waar ie andere weggebruikers zwaar in fout zou gebracht hebben. Ik respecteer uw stelling, maar ik heb er toch ook mijn mening over.
Oorspronkelijk geplaatst door bassfacegij leert het ook nooit af hé porker. de volgende keer da'k je nog es zie de onnozelaar uithangen in leuven ( allez, laat ons zeggen : de onverantwoorde idioot ) zorg ik ervoor dat je het rap niet meer doet.
ben je de afgelopen weken ook genoeg tegengekomen, en je bent ronduit een gevaar in en rond het leuvense.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk BerichtenEén citaat zegt meer dan duizend woorden:
nu terug ontopic
Comment
Comment