Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Post hier uw foto's van de meest waanzinnige gecrashte wagens!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Ja man, hier was een hoop zever gepost, er eindelijk door geraakt

MORE CRASHED CARS, LESS BULLSHIT plz

FOR BULLSHIT > Het grote ergenis topic

Comment

• voila, de grove borstel bovengehaald
        k'heb problemen met mijn account, waardoor ik het werk dus tweemaal kan doen.

dus erg gelukkig ben ik hier niet mee.

ik durf ook de reglementen aan mijn laars lappen. De gevolgen daarvan zullen groter zijn.
        Last edited by ; 27/03/2007, 09:33.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tsmetjen Bekijk Berichten
          k'heb problemen met mijn account, waardoor ik het werk dus tweemaal kan doen.
          Zelfs de mods geraken hier niet meer binnen op dit forum.
          Waar gaat dit naartoe?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk Berichten
            Zelfs de mods geraken hier niet meer binnen op dit forum.
            Waar gaat dit naartoe?
            Echt hé.

Nu ja, ik denk dat Rana de trouwe huiskat weer eventjes aan de deur zal worden gezet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door rana Bekijk Berichten
              Nu ja, ik denk dat Rana de trouwe huiskat weer eventjes aan de deur zal worden gezet.
              'k Zal ze wel tijdelijk opnemen.

Edit: als ikzelf ook geen uitzettingsbevel krijg, uiteraard.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 911turbo Bekijk Berichten
                Dat jouw handrem op je vooras pakt.

En weet er iemand waarom?
                Is dat ook niet zo bij elke (oudere) Citroen met hydropneumatische vering ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichten
                  zeker dat de vooras en de chassiskop niet geraakt zijn?

hoewel... is 't geen 1302 met McPherson vooraan?

We hebben op die moment niet verdergekeken dan het plaatwerk.
                  Het wiel leek nog recht te staan, en deftig te sturen. Als't een McPherson is, kan het idd wel zijn dat 'ie wat 'verschoven' is bovenaan...

Comment

• Geen foto maar wel enorm interessante en vooral dure crash

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                      Geen foto maar wel enorm interessante en vooral dure crash

http://cbs2.com/video/?id=36333@kcbs.dayport.com

Lijkt toch niet zo snel te rijden en toch ketst hij zo hard terug...

Comment

• Captain understeer to the rescue.

Comment

• http://www.youtube.com/watch?v=E9Kkd...related&search=

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                            Geen foto maar wel enorm interessante en vooral dure crash

http://cbs2.com/video/?id=36333@kcbs.dayport.com
                            Negers en auto's 't gaat toch niet samen he

Je moet er eens op letten, een auto bestuurd door een zwarte medemens heeft altijd wel ergens schade, echt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                              Negers en auto's 't gaat toch niet samen he

Je moet er eens op letten, een auto bestuurd door een zwarte medemens heeft altijd wel ergens schade, echt
                              Ze rijden echter meestal wel aan legale snelheden (ze hebben toch alle tijd), in tegenstelling tot Porkers.
                              Besluit: Porkers en auto's gaan niet samen.

Comment

Ze rijden echter meestal wel aan legale snelheden (ze hebben toch alle tijd), in tegenstelling tot Porkers.
                                Besluit: Porkers en auto's gaan niet samen.
                                Ik heb al 'n paar keer meegemaakt dat ze met zo'n aftands krel volgens mij tegen de limiet van de wagen aan 't rijden waren, hoor.

En uw 2e stelling moet zijn: porker en auto's is altijd spektakel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
                                  Ik heb al 'n paar keer meegemaakt dat ze met zo'n aftands krel volgens mij tegen de limiet van de wagen aan 't rijden waren, hoor.
                                  Natuurlijk, de limiet van hun wagens is dan ook meestal rond de 120.

Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
                                  En uw 2e stelling moet zijn: porker en auto's is altijd spektakel.
                                  Mijn stellingen zijn de mijne en daar moet je vanaf blijven.
                                  Spektakel mijn voeten, danger public zal er beter op trekken.

Comment

Dit wordt weer leuk.

Comment

De wagen waar die kerel mee reed z'n limiet lag eerder aan 't dubbele. Hij was baanvakje zwalp aan 't spelen met z'n shaguar.

Danger public? Een aixam downhill in de ardennen is danger public. Hoeveel keer heb jij porker al zien rijden? Sommige mensen oordelen hier nogal snel aan de hand van "horen zeggen". Ik heb porker zelf nog niet zien rijden, dus ik veroordeel 'm ook niet. Zo'n accident gelijk het zijne kan iedereen overkomen en voor de rest heb 'k nog niets gehoord waar ie andere weggebruikers zwaar in fout zou gebracht hebben. Ik respecteer uw stelling, maar ik heb er toch ook mijn mening over.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
                                        Sommige mensen oordelen hier nogal snel aan de hand van "horen zeggen". Ik heb porker zelf nog niet zien rijden, dus ik veroordeel 'm ook niet. Zo'n accident gelijk het zijne kan iedereen overkomen en voor de rest heb 'k nog niets gehoord waar ie andere weggebruikers zwaar in fout zou gebracht hebben. Ik respecteer uw stelling, maar ik heb er toch ook mijn mening over.
                                        Eén citaat zegt meer dan duizend woorden:
                                        Oorspronkelijk geplaatst door bassface
                                        gij leert het ook nooit af hé porker. de volgende keer da'k je nog es zie de onnozelaar uithangen in leuven ( allez, laat ons zeggen : de onverantwoorde idioot ) zorg ik ervoor dat je het rap niet meer doet.

ben je de afgelopen weken ook genoeg tegengekomen, en je bent ronduit een gevaar in en rond het leuvense.

Comment

Eén citaat zegt meer dan duizend woorden:
                                          De persoon die je quote is hier ook niet zo onschuldig, maar laten we het daarbij houden.

nu terug ontopic

Comment

Working...
                                          X