Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Post hier uw foto's van de meest waanzinnige gecrashte wagens!
Collapse
X
-
Schat...ik ben even naar de gamma
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Crosscountry Bekijk BerichtenSchat...ik ben even naar de gamma
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Crosscountry Bekijk BerichtenSchat...ik ben even naar de gamma
Carlito?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichtenman man ...ik heb ooit zo eens een ongeval gehad waarbij er mij iemand in de flank greep, en die had een kom spagettisaus bij.....ik dacht dat die haar hersenen tegen het raam hingen ..dat zal daar ook nooit meer vantussen de verluchtingsgaten geraakt zijn....
Een ongeval is nooit grappig maar ik had uw gezichtsuitdrukking wel willen zien
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichtenman man ...ik heb ooit zo eens een ongeval gehad waarbij er mij iemand in de flank greep, en die had een kom spagettisaus bij.....ik dacht dat die haar hersenen tegen het raam hingen ..dat zal daar ook nooit meer vantussen de verluchtingsgaten geraakt zijn....
en daarvoor moet je bij citroen bijbetalen !
Comment
-
Sorry, maar ik zie het helemaal voor mij!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door karin Bekijk Berichten
Sorry, maar ik zie het helemaal voor mij!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenAltijd zoals bij de echte Italiaan.
Maar ik hou je niet tegen hoor!
Comment
-
net zoals dat accident hier een paar jaar geleden.
een bmw (of was het nu mercedes) vlam tegen een vrachtwagen van rendac. die zijn bak schiet open en klets al die vuiligheid over die wagen. die zat gewoon bedolven onder de kadavars en vet en vuiligheid. Stinken niet normaal. volgens mij krijg je dat er nooit mee ruit. elke keer dat je je blazers opzet komt de geur van dode koeien je zo tegemoet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door karin Bekijk BerichtenMaar ik hou je niet tegen hoor!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenGe moet maar is proberen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door karin Bekijk BerichtenDie hersentjes of u tegenhouden?
Comment
-
Comment
-
-
Comment
-
straffer nog, je kijkt terug opzij en ziet de dame in kwestie uitstappen en op je toe komen stappen.
eens naast je, doe je je deur open, ze ziet uwe kots liggen en dan vraagt ze droogweg: "meneer is precies een beetje gevoelig?"
Comment
-
Comment
Comment