Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Post hier uw foto's van de meest waanzinnige gecrashte wagens!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
    2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Heb vorig weekend te horen gekregen dat een vriend van mij die een voorlopig rijbewijs had met zijn peugeot 106 uit de bocht gegaan is en tegen een boom heeft gereden...

Coma.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk Berichten
        Heb vorig weekend te horen gekregen dat een vriend van mij die een voorlopig rijbewijs had met zijn peugeot 106 uit de bocht gegaan is en tegen een boom heeft gereden...

Coma.
        Je had het mij al verteld, hopelijk komt hij er door

Comment

• Haven van Antwerpen?

Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ModaleTurk Bekijk Berichten
            Haven van Antwerpen?
            ja Noorderlaan niet ver van de Opel fabriek.
            1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
            2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Is volgens mij niet pas van de fabriek gerold. (Oude velgen)

Waar is die tegen gereden? En is dat rolluikje een gordijnairbag?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ModaleTurk Bekijk Berichten
                Is volgens mij niet pas van de fabriek gerold. (Oude velgen)

Waar is die tegen gereden? En is dat rolluikje een gordijnairbag?
                Betreft een ongeval vorige zomer. Anoniem voeruig. Tik gekregen van een afdraaiende vrachtwagen. Hierdoor op rijvak voor tegenovergestelde richting terecht gekomen en daar nogmaals aangereden door twee andere vrachtwagens. Eén collega is nog steeds werkonbekwaam.

Idd de gordijnairbag.
                1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI

Comment

• Veel beterschap gewenst aan uw collega.

Comment

• Daarjuist deze gezien

Comment

• Comment

• Comment

• De boosdoener (volgens mij)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten
                            Oh nee! Wat een zonde!

Comment

• hij heeft idd ook precies neepjes van een vangrail gekregen...

2015 Volvo V60 D2 aut.
                              2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
                                hij heeft idd ook precies neepjes van een vangrail gekregen...

blijkbaar heeft het dus niets met de nurburgring te maken... ongelukje met een camion die uitweek...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten
                                  blijkbaar heeft het dus niets met de nurburgring te maken... ongelukje met een camion die uitweek...
                                  Het resultaat is jammergenoeg hetzelfde.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door karin Bekijk Berichten
                                    Het resultaat is jammergenoeg hetzelfde.
                                    de nieuwe is al besteld

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk Berichten
                                      de nieuwe is al besteld
                                      En wat wordt het?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door karin Bekijk Berichten
                                        En wat wordt het?
                                        zeker een nieuwe Subaru

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                                          zeker een nieuwe Subaru
                                          Ja, dat dacht ik ook wel. Maar ik vroeg me gewoon af of het hetzelfde type ging worden...

Comment

Working...
                                          X