Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Post hier uw foto's van de meest waanzinnige gecrashte wagens!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Alles ok met de mama?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk Berichten
      Zwaar ongeval in Everberg (Bertem) op de E40

In de richting van Brussel was dit te zien...

Er zou 'n vrachtwagen door de middenberm gegaan zijn, richting Luik was de E40 compleet afgesloten...

er waren hier al een paar mensen die ons vroegen of alles ok was met ons

-> lichtgekleurde V70: check
      -> 3 kinderen: check
      -> fietsen op de wagen: zou ook kunnen, ze fietsen veel

gelukkig niet, 't zal je maar overkomen, zo een mastodont op je zien afkomen en niet meer kunnen ontwijken...

2015 Volvo V60 D2 aut.
      2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Op het tweede zicht toch iets meer schade als op het eerste zicht, gezien de voorruit rechtsboven gebarsten is

Morgen naar de garage, en dan weten we meer.

Gelukkig geen lichamelijke schade, behalve het feit dat m'n ma met een hernia zit en nu nog wat meer rug/nekpijn heeft...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
          Op het tweede zicht toch iets meer schade als op het eerste zicht, gezien de voorruit rechtsboven gebarsten is

Morgen naar de garage, en dan weten we meer.

Gelukkig geen lichamelijke schade, behalve het feit dat m'n ma met een hernia zit en nu nog wat meer rug/nekpijn heeft...

Zeker schriftelijk laten vaststellen bij de dokter. Geld is niet alles, maar het kan toch wat opleveren bij de verzekering.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
            Zeker schriftelijk laten vaststellen bij de dokter. Geld is niet alles, maar het kan toch wat opleveren bij de verzekering.
            Klopt. En het gebeurt maar al te vaak dat je later last krijgt, terwijl er op het eerste gezicht niets aan de hand was.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jarno Bekijk Berichten
                hopelijk op slag dood.
                1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jarno Bekijk Berichten
                  Hmm ook d'n eerste keer dat ik zone vrachtwagen zo zie vervormen bij botsing...
                  Die Corsa ziet er niet goed uit... Idd hopelijk op slag overleden...
                  ----------------------------------------------------------------------------------
                  2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                  2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                  Pictures here: BMW 7 Series
                  1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                  Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
                  It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                  It might need half a starsystem to turn around,
                  but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                  Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk Berichten
                    Hmm ook d'n eerste keer dat ik zone vrachtwagen zo zie vervormen bij botsing...
                    Die Corsa ziet er niet goed uit... Idd hopelijk op slag overleden...
                    is geen Corsa
                    1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                    2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
                      is geen Corsa
                      lijkt mij ook eerder een fox
                      4 rings driver

Comment

• ik dacht aan of een Fox, of een polo, of een yaris.
                        en idd, hopelijk op slag dood

Comment

• Lijkt yaris.

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• daarjuist op de singel:

Comment

• zo zie je maar dat een ferrari ook in twee kan breken ...
                                    4 rings driver

Comment

• Wat ik mij afvraag, heeft die persoon in die Ferrari het ongeval overleefd ?

Comment

• Dat dacht ik wel, heeft hier nog al is gestaan denk ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
                                          Dat dacht ik wel, heeft hier nog al is gestaan denk ik.
                                          Ja inderdaad de foto's hadden hier al eens gestaan maar of de persoon het overleefd had stond er niet bij dacht ik.

Comment

Working...
                                          X