Oorspronkelijk geplaatst door Elseehaa
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Post hier uw foto's van de meest waanzinnige gecrashte wagens!
Collapse
X
-
"Maandag had ik een ongeluk door een kat"Boonen had het in zijn persmededeling ook over het ongeluk dat hij maandag had. "Ik reed om 21u in de buurt van Balen. Plots zag ik aan verkeerslichten een kat oversteken.
"Ik kon de kat nipt ontwijken, maar ben met mijn auto wel tegen een berm geknald. De voorkant van mijn auto is beschadigd, maar gelukkig leeft het katje nog!"
bron: www.vrtnieuws.net
't is precies nen dierenvriend!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenTommeke Tommeke wat doe je nu.
Nee, dat ziet er niet zo best uit
Damn, zei ik net fok de Lambo?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk BerichtenEn wat is de bedoeling van bv. Audi dan om het voorste deel van de cockpit aan het motorgedeelte te laten ???
Zo dom ben ik nu ook weer niet!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk BerichtenIk had het over die Enzo
Zo dom ben ik nu ook weer niet!
Ik zit op 103.50 Mhz, en jij ???
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk BerichtenWie beweert er dat ge Zo dom bent ??? Zeg het mij ne keer en ik zal die gast ne keer ferm mijn gedacht zeggen. Hoe durven ze ......
Ik zit op 103.50 Mhz, en jij ???
Ik snap em niet!
Comment
-
Sorry,
Ik weet dat het over die Enzo was, en ook de uitleg is goed over die veiligheidskooi enz.. maar vermits de (naar het schijnt) Audi's nogal rap in twee breken bij een serieus ongeval wou ik enigszins sarcastisch vragen waarom Audi in twee breekt achter de voorzetels en die voorzetels dus aan het voorste gedeelte laat waar de motor zit die dus kan in brand vliegen, de chauffeur/bijrijder eventueel (maar hopelijk niet) ook, dit in tegenstelling met de Enzo waar de motor weggecatapulteerd word.
Dus mijn vraag is waarom Audi haar klanten aan de motor laat hangen waar ze kunnen gegrild worden, dit in tegenstelling tot Ferrari. Snap je ?
En met die 103.50 Mhz wou ik aangeven dat we op twee verschillende golflengtes zitten/zaten (na bovenstaande uitleg)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk BerichtenEn met die 103.50 Mhz wou ik aangeven dat we op twee verschillende golflengtes zitten/zaten (na bovenstaande uitleg)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk BerichtenSorry,
Ik weet dat het over die Enzo was, en ook de uitleg is goed over die veiligheidskooi enz.. maar vermits de (naar het schijnt) Audi's nogal rap in twee breken bij een serieus ongeval wou ik enigszins sarcastisch vragen waarom Audi in twee breekt achter de voorzetels en die voorzetels dus aan het voorste gedeelte laat waar de motor zit die dus kan in brand vliegen, de chauffeur/bijrijder eventueel (maar hopelijk niet) ook, dit in tegenstelling met de Enzo waar de motor weggecatapulteerd word.
Dus mijn vraag is waarom Audi haar klanten aan de motor laat hangen waar ze kunnen gegrild worden, dit in tegenstelling tot Ferrari. Snap je ?
En met die 103.50 Mhz wou ik aangeven dat we op twee verschillende golflengtes zitten/zaten (na bovenstaande uitleg)
nu heb ik em dus ook door
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk BerichtenSorry,
Natuurlijk had ik je wel door met de Enzo...
Maar die golflengte, doordenkertje
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Larson Bekijk Berichten"Maandag had ik een ongeluk door een kat"Boonen had het in zijn persmededeling ook over het ongeluk dat hij maandag had. "Ik reed om 21u in de buurt van Balen. Plots zag ik aan verkeerslichten een kat oversteken.
"Ik kon de kat nipt ontwijken, maar ben met mijn auto wel tegen een berm geknald. De voorkant van mijn auto is beschadigd, maar gelukkig leeft het katje nog!"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk BerichtenHij kan al even goed autorijden als fietsen.
Pech gehad, accidentje kan iedereen overkomen. Boonen heeft toch geld genoeg om dat grapje te bekostigen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk BerichtenVerschrikkelijk goed dus!
Het "fenomeen" Boonen is gecreëerd door de media... overroepen tot en met.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk BerichtenYeah right...
Het "fenomeen" Boonen is gecreëerd door de media... overroepen tot en met.
Voor zijn 26 jaar heeft hij een schitterend palmares. Nu is hij slachtoffer van zijn reputatie. Meer en meer aandacht, waardoor het als sportman moeilijk is. En niemand wil samen met hem naar de finish gaan...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk BerichtenBen je vergeten dat hij Parijs-Roubaix gewonnen heeft en 2 keer de Ronde van Vlaanderen? En dan nog talloze andere wedstrijden...
Voor zijn 26 jaar heeft hij een schitterend palmares. Nu is hij slachtoffer van zijn reputatie. Meer en meer aandacht, waardoor het als sportman moeilijk is. En niemand wil samen met hem naar de finish gaan...
( wereldkampioen ook he, Tommeke, Tommeke, wat doe je nu vergeten )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk BerichtenDat laatste het meeste, iedereen fietst tegen boonen.
( wereldkampioen ook he, Tommeke, Tommeke, wat doe je nu vergeten )
Ik raad iedereen eens aan om een profrenner proberen te volgen op de fiets. Na 5 min kunnen ze niet meer. En hun respect zal alleen maar groeien!
Andere sporten: voetbal, tennis,... dat is pas overroepen! Dat zijn spelletjes, maar de profs laten wel indrukwekkende dingen zien!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk BerichtenTuurlijk, maar anderen kijken enkel naar de laatste km of lezen de koppen in de krant...
Ik raad iedereen eens aan om een profrenner proberen te volgen op de fiets. Na 5 min kunnen ze niet meer. En hun respect zal alleen maar groeien!
Andere sporten: voetbal, tennis,... dat is pas overroepen! Dat zijn spelletjes, maar de profs laten wel indrukwekkende dingen zien!
Comment
Comment