Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Post hier uw foto's van de meest waanzinnige gecrashte wagens!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk Berichten
    ... overroepen tot en met.
    ge kent er niets van kzou u graag eens met een koersfiets op de muur zien of op carrefour de l'arbre

on-topic de lambo crash: net goed de foto's bekeken, amai die carrosserie ziet er heel erg slecht uit, vermits hij blijkbaar niet te snel reed heb ik dan ook mijn bedenkingen bij de algemene stevigheid van lambo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichten
      5 minuten ?, Zo nen sprint tegen 60 km/uur ( da ka ik nog genen minuut volgen, en mijn conditie is nie zo slecht )
      Laten we zeggen 5 min, dan blaast iemand die zoiets onderschat zichzelf op. Véél melkzuur waarvan ze 2 weken niet goed van zullen zijn

Oorspronkelijk geplaatst door Faust Bekijk Berichten
      ge kent er niets van kzou u graag eens met een koersfiets op de muur zien of op carrefour de l'arbre

on-topic de lambo crash: net goed de foto's bekeken, amai die carrosserie ziet er heel erg slecht uit, vermits hij blijkbaar niet te snel reed heb ik dan ook mijn bedenkingen bij de algemene stevigheid van lambo
      Waarom zou de algemene stevigheid slecht zijn?
      Die voorkant heeft de hele schok opgevangen. Dus is de rest van de wagen nog intact!

En daarbij, het belangrijkste blijft de veiligheid van de bestuurder! Liever mijn wagen die de crash opvangt en perto is, dan ik die de schok moet opvangen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten
        Laten we zeggen 5 min, dan blaast iemand die zoiets onderschat zichzelf op. Véél melkzuur waarvan ze 2 weken niet goed van zullen zijn
        Mmmmm melkzuur

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten
          Waarom zou de algemene stevigheid slecht zijn?
          Die voorkant heeft de hele schok opgevangen. Dus is de rest van de wagen nog intact!
          van een paaltje? zoveel schade? zal er wel heel stevig opgevlogen zijn dan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Faust Bekijk Berichten
            van een paaltje? zoveel schade? zal er wel heel stevig opgevlogen zijn dan
            paaltje?

hij is de gracht in gereden...

Comment

• Op de vorige pagina staat boom

Comment

• ik rij liever over een kat dan in de gracht

Comment

• Ik rij liever over een kat in de gracht .
                  Zoiets kan iedereen wel overkomen denk ik. Maar inderdaad, om je auto pertotale te rijden voor een kat moet je wel een echte dierenvriend zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk Berichten
                    Ik rij liever over een kat in de gracht .
                    Zoiets kan iedereen wel overkomen denk ik. Maar inderdaad, om je auto pertotale te rijden voor een kat moet je wel een echte dierenvriend zijn.
                    of een goede leugenaar

Comment

• Of te hard rijden en slecht kunnen ontwijken.

Mijn eerste reactie zou ook meteen remmen en ontwijken zijn...

Comment

• Volgens mij zijn het alleen maar wat losse carrosseriepanelen die te zien zijn op die foto's en is de basisstructuur van de wagen zelfs niet geraakt. Zo'n glasvezel platen terug opvijzen (eventueel wat repareren/herspuiten) zal wel de grote kost niet zijn veronderstel ik.

En re dat koersen enz.. revel en anderen hebben gelijk, ne gewone mens zou verschieten moest hij proberen van eens te volgen. Ik zeg altijd dat ik graag zo goed zou willen zijn als de slechtste in het peleton, den diene die er op iedere helling af moet en die even over halfkoers al het voetje op de grond zet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door karin Bekijk Berichten
                          Een ferm doordenkertje!
                          Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichten
                          woow, daar is over nagedacht !

nu heb ik em dus ook door
                          Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten
                          Natuurlijk had ik je wel door met de Enzo...

Maar die golflengte, doordenkertje
                          Allez, dan is mijn poging om de mensen wat wakker te houden toch precies gelukt, niet met het verhoopte succes maar dat zal volgende keer wel beter zijn denk ik. (Weird sense of humour )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk Berichten
                            Volgens mij zijn het alleen maar wat losse carrosseriepanelen die te zien zijn op die foto's en is de basisstructuur van de wagen zelfs niet geraakt. Zo'n glasvezel platen terug opvijzen (eventueel wat repareren/herspuiten) zal wel de grote kost niet zijn veronderstel ik.
                            bij een opel, ford enz. misschien niet nee, maar bij lamborghini wil ik die factuur liever niet betalen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                              of een goede leugenaar
                              Jij zit er knal op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jarno Bekijk Berichten
                                bij een opel, ford enz. misschien niet nee, maar bij lamborghini wil ik die factuur liever niet betalen
                                Ik zeg alleen maar wat volgens mij "objectief" gezien de situatie is, wat en/of hoeveel ze bij Lamborghini aanrekenen voor zoiets dat zijn mijn problemen niet. Maar ik vrees dat het niet "van de poes" zal zijn ....... (Die uitdrukking komt hier wonderwel van pas, niet ?? )

Comment

• Stukje Lamborghini Tom Boonen op eBay

Op eBay wordt een stukje van de gele Lamborghini van Tom Boonen aangeboden. De verkoper heeft het wrakstuk naar eigen zeggen gevonden bij de elektriciteitspaal waar Boonen is tegen gereden. Het startbod is 50 euro.
                                  De ex-wereldkampioen parkeerde zijn Lamborghini maandagavond tegen een paal nadat hij was uitgeweken voor een kat. ,,De voorkant van mijn wagen is beschadigd, maar gelukkig leeft de kat nog", kon de voormalige wereldkampioen er nog mee lachen.

Een eBay-verkoper probeert nu munt te slaan uit het ongeluk. De veiling loopt af op dinsdag 24 april. Voorlopig zijn er nog geen biedingen binnen.
                                  sdg

Link naar de verkoop op eBay

Bron: Standaard.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SuperRace Bekijk Berichten

ik ga ff naar de sloop een stukje gele auto halen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                                      of een goede leugenaar
                                      Dat vooral, 't zou ni z'n eerste leugen zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichten
                                        Tom Boonen vs een kat

Fok zeg, voor een weekloon schade !

Comment

• Het stukje lambo staat momenteel ( 14u14 ) al
                                          op 55 eur ... man man man

Ik ga ook deelkes van auto's beginnen verkopen

Comment

Working...
                                          X