Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Post hier uw foto's van de meest waanzinnige gecrashte wagens!
Toen ik bij de kapper was vertelde die dat haar zus tom regelmatig in een discotheek zag en dat hij aan den drugs was.
De kapster zelf geloofde dat ook omdat hij een mager gezicht had gekregen enz.
Nu van dat ongeval geloofd niemand geene zak en terrecht want het is eindelijk uit dat hij gewoon aan de lichten een 'thumps up" kreeg waarna hij gewoon volop het gas is gaan staan met alle gevolgen vandien, staat trouwens ook in de gazet.
Die poes dat em zal hebben gezien zal wrs wel van den drugs komen.
Nu van dat ongeval geloofd niemand geene zak en terrecht want het is eindelijk uit dat hij gewoon aan de lichten een 'thumps up" kreeg waarna hij gewoon volop het gas is gaan staan met alle gevolgen vandien, staat trouwens ook in de gazet.
Die acceleratie was niet de oorzaak dat ie de controle verloor.
Ahja, wel waar, maar andere keren was het hem gelukt zonder de controle te verliezen
ik begrijp het wel dat ze daar een kat bijsleuren ... eens de pers je opgehemeld heeft tot een vedette, dan is het nog leuker voor de pers om je héél diep te laten vallen.
ik zou niet graag in zijn plaats zijn ... al die roddels. Dat zijn levensstijl wat exuberant geworden is, dat is zal idd wel waar zijn (ik hoor ook roddels van uit de overpoort). Maar dat is eigenlijk ook wat het volk wil. De mensen zijn er dol op
in 1 ding blijkt dus wel te kloppen: het katje is ongedeerd
het blijft natuurlijk zonde van de wagen, maar op circuit gebeuren veel ergere dingen met véééél duurdere wagens
ik heb van zeer vertrouwbare bronnen ook gehoord dat Tom Boonen een zware hoereloper is.En van dat drugs kan ook wel kloppe,want hij ging geregeld op stap in Club Space(afterparty "drugs" tent in Antwerpen)
ik heb van zeer vertrouwbare bronnen ook gehoord dat Tom Boonen een zware hoereloper is.En van dat drugs kan ook wel kloppe,want hij ging geregeld op stap in Club Space(afterparty "drugs" tent in Antwerpen)
Ik zou nochthans zweren dat hij een wielrenner was
Comment