Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Post hier uw foto's van de meest waanzinnige gecrashte wagens!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
    Dat vooral, 't zou ni z'n eerste leugen zijn

Vertel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SuperRace Bekijk Berichten
      Staat dus al op meer dan 110 euro, komaan waar zijn die mee bezig..

De volgende bv die een ongeval heeft ik ga scherven rapen, gat in de markt!!

Comment

• Toen ik bij de kapper was vertelde die dat haar zus tom regelmatig in een discotheek zag en dat hij aan den drugs was.

De kapster zelf geloofde dat ook omdat hij een mager gezicht had gekregen enz.

Nu van dat ongeval geloofd niemand geene zak en terrecht want het is eindelijk uit dat hij gewoon aan de lichten een 'thumps up" kreeg waarna hij gewoon volop het gas is gaan staan met alle gevolgen vandien, staat trouwens ook in de gazet.

Die poes dat em zal hebben gezien zal wrs wel van den drugs komen.

Comment

• Voor de ongelovigen:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sinister Bekijk Berichten
            Nu van dat ongeval geloofd niemand geene zak en terrecht want het is eindelijk uit dat hij gewoon aan de lichten een 'thumps up" kreeg waarna hij gewoon volop het gas is gaan staan met alle gevolgen vandien, staat trouwens ook in de gazet.
            Die acceleratie was niet de oorzaak dat ie de controle verloor.
            Ahja, wel waar, maar andere keren was het hem gelukt zonder de controle te verliezen

Comment

• ik begrijp het wel dat ze daar een kat bijsleuren ... eens de pers je opgehemeld heeft tot een vedette, dan is het nog leuker voor de pers om je héél diep te laten vallen.

ik zou niet graag in zijn plaats zijn ... al die roddels. Dat zijn levensstijl wat exuberant geworden is, dat is zal idd wel waar zijn (ik hoor ook roddels van uit de overpoort). Maar dat is eigenlijk ook wat het volk wil. De mensen zijn er dol op

in 1 ding blijkt dus wel te kloppen: het katje is ongedeerd

het blijft natuurlijk zonde van de wagen, maar op circuit gebeuren veel ergere dingen met véééél duurdere wagens

Comment

• Idd iedereen denkt dat hij een zalig luxeleventje heeft, niks is minder waar.

Hoge bomen vangen veel wind, ik begrijp dat ook goed van die kat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door buckie Bekijk Berichten
                  Staat dus al op meer dan 110 euro, komaan waar zijn die mee bezig..

De volgende bv die een ongeval heeft ik ga scherven rapen, gat in de markt!!
                  Ik ben hier volop bezig met gele verf en wat plastiek, brokken aan het maken, man ik word rijk !!!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk Berichten
                    Ik ben hier volop bezig met gele verf en wat plastiek, brokken aan het maken, man ik word rijk !!!!!
                    En dat carbon?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sinister Bekijk Berichten
                      Voor de ongelovigen:

Zozo weten we ineens wie die verkoper van dat brokstukje is

Comment

• ik heb van zeer vertrouwbare bronnen ook gehoord dat Tom Boonen een zware hoereloper is.En van dat drugs kan ook wel kloppe,want hij ging geregeld op stap in Club Space(afterparty "drugs" tent in Antwerpen)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                          ik heb van zeer vertrouwbare bronnen ook gehoord dat Tom Boonen een zware hoereloper is.En van dat drugs kan ook wel kloppe,want hij ging geregeld op stap in Club Space(afterparty "drugs" tent in Antwerpen)
                          Ik zou nochthans zweren dat hij een wielrenner was

Nuja, zonder zen ploeg is de Boonen niks.

Comment

• Gaat het hier over gecrashte wagens of over tommeke boonen?

Vooraleer te speculeren over eventueel drugsgebruik van Boonen, kan je beter het proces van Lefevre vs Laagste nieuws afwachten.

Of geloven jullie echt dat iemand die bijna maandelijks dopingcontroles moet ondergaan aan de schnatz zit?

Bon, terug on topic:

Wel veel BMW

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                              Wel veel BMW
                              En teveel foto's per post

Comment

• En nu zit Tommeke te balen in Balen.
                                Zo een kapotte lambo kunt je dus best in stukjes verkopen.....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3 Bekijk Berichten
                                  En nu zit Tommeke te balen in Balen.
                                  Zo een kapotte lambo kunt je dus best in stukjes verkopen.....
                                  Monaco

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
                                    Monaco
                                    Ha nee , t'was aan de rode lichten in Mol.
                                    En zo zonder wagen van Mol naar Monaco, das ver ze met de vélo....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3 Bekijk Berichten
                                      Ha nee , t'was aan de rode lichten in Mol.
                                      En zo zonder wagen van Mol naar Monaco, das ver ze met de vélo....
                                      Zou het zijn enige zijn geweest?

Comment

• Roddels...

Laag!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten
                                          Roddels...

Laag!
                                          Ken jij de waarheid dan?

Comment

Working...
                                          X