Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Post hier uw foto's van de meest waanzinnige gecrashte wagens!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door xxx Bekijk Berichten
    Dat had ik nog niet gezien
    Ik wou dat ik het niet had gezien.

Comment

• damn, ik ook nog niet

pfff ... ik denk niet dat ik ooit een motorfiets ga kopen
      1963 Land Rover Series IIa
      1994 Mercedes SL320
      2015 Land Rover Discovery SDV6
      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk Berichten
        Ik wou dat ik het niet had gezien.
        Het staat er nochtans expliciet bij, je bent vrij om te klikken
        1994 Mercedes SL320
        2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Echt gruwelijk, ik ben ook 'n fan van motorfietsen maar zou er ook nooit of te nimmer eentje kopen...

Alhoewel het met 'n wagen ook kan, denk maar aan de Porsche en de tankwagen een pagina of 2 terug.

Comment

• Fock maat!

Comment

• met een wagen kan dit evengoed gebeuren. Kheb zo eens foto's toegekregen van een ferrari testa rossa waar de stukken vlees ook overal lagen.
              Metaal is vlijmscherp dan en jij blijft bestaan uit vlees en bloed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
                met een wagen kan dit evengoed gebeuren. Kheb zo eens foto's toegekregen van een ferrari testa rossa waar de stukken vlees ook overal lagen.
                Metaal is vlijmscherp dan en jij blijft bestaan uit vlees en bloed.
                Echt vuil eh.

Ik reed daarnet met de X5 en moest aan die foto's denken. Ik moet zeggen dat het er heel voorzichtig aan toe ging...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xxx Bekijk Berichten
                  Damn, zie hem daar nu hangen.. IK vind dat het nog meevalt als ze praten van impact van 180 km/h...
                  Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk Berichten
                  Pagina 2 is nog zieker...

als de schoenen van het slachtoffer uit zijn is dat meestal geen goed nieuws.
                  1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                  2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
                    dat zeggen ze toch hé....en meestal klopt dat wel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
                      dat zeggen ze toch hé....en meestal klopt dat wel
                      komt doordat alle spieren ontspannen.
                      1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                      2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

op de eerste fotoreeks zie je ook dat hij in z'n broek heeft gedaan ...
                        1994 Mercedes SL320
                        2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

komt doordat alle spieren ontspannen.
                          en ook wel een beetje door de zwaarte van de impact zeker...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20 Bekijk Berichten

oplegger staat bij ons in herstelling
                            ik vroeg mij al af wat er mee gebeurd was
                            bij deze

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten
                              Motor-crash

Let op !!! Deze beelden kunnen shockerend zijn voor sommige mensen !!!
                              Ben al blij dat je dat hier zo publiceerde alex69alex.
                              Als ik de commentaar daarop hier zo lees, dan heb ik er goed aan gedaan niet te klikken...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichten
                                oplegger staat bij ons in herstelling
                                ik vroeg mij al af wat er mee gebeurd was
                                bij deze
                                Jij werkt bij Hertsens?

Comment

• stas
                                  en aan de schade te zien heeft hij niet traag gereden
                                  derde as stond tegen de tweede en is van het chassis afgescheurd
                                  en die assen en chassis kunnen toch wel wat verdragen hoor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
                                    Echt gruwelijk, ik ben ook 'n fan van motorfietsen maar zou er ook nooit of te nimmer eentje kopen...

Alhoewel het met 'n wagen ook kan, denk maar aan de Porsche en de tankwagen een pagina of 2 terug.
                                    Verstand gebruiken helpt. Natuurlijk ben je op een motor kwetsbaard, maar dit is ook niet van tegen 70 per uur te rijden hé.

Anyway, ik had beter ook niet gekeken. Herinneringen...

Laatst nog in Hasselt...

Oude vrouw steekt het zebrapad over, een combi stopt om haar over te laten, komt er een oude kerel met zijn Mercedes, vertraagt niet, rijdt langs de combi door en mist de vrouw op een haar... Combi was er snel achteraan, en liet een leuke roetwolk zien. Anyway, lichtshow en geluid op, en ze hadden hem 20 meter verder al.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten
                                      damn, ik ook nog niet

pfff ... ik denk niet dat ik ooit een motorfiets ga kopen
                                      idem, ik zou doodgraag ooit een Duc hebben, maar ik ken mezelf...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                                        idem, ik zou doodgraag ooit een Duc hebben, maar ik ken mezelf...
                                        Een Aprilia vind ik subliem knap...
                                        Maar zoals jij ook zegt: ken jezelf.

Comment

• idem hier...ik vind moto's bangelijk. Het geluid is nog lekkerder dan bij auto's...

maar ik ken ook mezelf...die kraan zou steeds te ver open staan

Comment

Working...
                                          X