Oorspronkelijk geplaatst door xxx
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Post hier uw foto's van de meest waanzinnige gecrashte wagens!
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk BerichtenIk wou dat ik het niet had gezien.1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichtenmet een wagen kan dit evengoed gebeuren. Kheb zo eens foto's toegekregen van een ferrari testa rossa waar de stukken vlees ook overal lagen.
Metaal is vlijmscherp dan en jij blijft bestaan uit vlees en bloed.
Ik reed daarnet met de X5 en moest aan die foto's denken. Ik moet zeggen dat het er heel voorzichtig aan toe ging...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xxx Bekijk BerichtenDamn, zie hem daar nu hangen.. IK vind dat het nog meevalt als ze praten van impact van 180 km/h...Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk Berichten
als de schoenen van het slachtoffer uit zijn is dat meestal geen goed nieuws.1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichtenals de schoenen van het slachtoffer uit zijn is dat meestal geen goed nieuws.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichtendat zeggen ze toch hé....en meestal klopt dat wel1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichtenals de schoenen van het slachtoffer uit zijn is dat meestal geen goed nieuws.1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichtenkomt doordat alle spieren ontspannen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20 Bekijk Berichten
ik vroeg mij al af wat er mee gebeurd was
bij deze
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten
Als ik de commentaar daarop hier zo lees, dan heb ik er goed aan gedaan niet te klikken...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichtenoplegger staat bij ons in herstelling
ik vroeg mij al af wat er mee gebeurd was
bij deze
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenEcht gruwelijk, ik ben ook 'n fan van motorfietsen maar zou er ook nooit of te nimmer eentje kopen...
Alhoewel het met 'n wagen ook kan, denk maar aan de Porsche en de tankwagen een pagina of 2 terug.
Anyway, ik had beter ook niet gekeken. Herinneringen...
Laatst nog in Hasselt...
Oude vrouw steekt het zebrapad over, een combi stopt om haar over te laten, komt er een oude kerel met zijn Mercedes, vertraagt niet, rijdt langs de combi door en mist de vrouw op een haar... Combi was er snel achteraan, en liet een leuke roetwolk zien. Anyway, lichtshow en geluid op, en ze hadden hem 20 meter verder al.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichtendamn, ik ook nog niet
pfff ... ik denk niet dat ik ooit een motorfiets ga kopen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichtenidem, ik zou doodgraag ooit een Duc hebben, maar ik ken mezelf...
Maar zoals jij ook zegt: ken jezelf.
Comment
Comment