Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Post hier uw foto's van de meest waanzinnige gecrashte wagens!
Gisteren in Schoten, ik rij op de Brechtsebaan en zie drie combi's langs de kant van de weg staan (zonder hun lichten op) en twee meter verder ligt er een witte lijkzak
Kwartier later moet ik er terug zijn, in de tegenovergestelde richting dan.
Eén combi staat er nog (met z'n lichten op deze keer) en de lijkzak lag er nog steeds.
Ik zag niet direct een fiets liggen of wagens met schade staan.
Hoe of wat er gebeurd is, weet ik niet, maar het doet toch raar/vies om zo iemand te zien liggen
Gisteren in Schoten, ik rij op de Brechtsebaan en zie drie combi's langs de kant van de weg staan (zonder hun lichten op) en twee meter verder ligt er een witte lijkzak
Eén combi staat er nog (met z'n lichten op deze keer) en de lijkzak lag er nog steeds.
Hoe of wat er gebeurd is, weet ik niet, maar het doet toch raar/vies om zo iemand te zien liggen
bij ons zouden de cheffen al zitten zagen " waarom staat die tent daar niet rond " ( dit om discreter te werken, logisch toch ? )
Heb ooit zo eens een ongeval gezien op de ring van Brussel, ne motard die ten val was gekomen en overleden, zat er daar enen in zijn broek te scharten op zoek naar een portefeuille, da laken zo half eraf. En kalf dat ik dan weer ben, ik kijk daar naar. Kan zo al niet tegen zo een dingen.
Zegt mijn zus ook altijd als ze met de MUG op stap is geweest
Waar ik in mijn jeugd woonde was een druk en gevaarlijk kruispunt. Maandelijks was er daar 's nachts wel eens een ferme pattat. Toen heb ik dat ook dikwijls bevestigd gezien...
geen foto kunnen trekken omdat er teveel politie stond.
Ze waren ook nog met dat rolding bezig voor de vaststellingen.
Mercedes is door het rood gereden en heeft een citroen C8 recht op de linker motorflank gepakt
C8 bijgevolg tegen een huis gekwakt en mercedes iets verder.
Waar ik in mijn jeugd woonde was een druk en gevaarlijk kruispunt. Maandelijks was er daar 's nachts wel eens een ferme pattat. Toen heb ik dat ook dikwijls bevestigd gezien...
Echt, hoe strak sommige schoenen ook aangespannen waren, zoiets helpt niet bij een serieuze schok.
Echt, hoe strak sommige schoenen ook aangespannen waren, zoiets helpt niet bij een serieuze schok.
Schijnt zelfs met motohelmen zo te zijn.
Een mecanicien zei me zelfs dat door de schok je hoofd een klein beetje krimpt en dat dat genoeg kan zijn om je helm te verliezen, misschien met je voeten ook zo?
Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Schijnt zelfs met motohelmen zo te zijn.
Een mecanicien zei me zelfs dat door de schok je hoofd een klein beetje krimpt en dat dat genoeg kan zijn om je helm te verliezen, misschien met je voeten ook zo?
volgens mij is het gewoon de impact, zelfs t-shirts scheuren van mensen hun lijf bij accidenten bij hoge snelheid
Comment