Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Post hier uw foto's van de meest waanzinnige gecrashte wagens!
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk BerichtenEy let op ... als ge dat bekijkt op de GPS ziet er dat een gewoon kruispunt uit en gesteld dat die mens er de weg niet kent en 't is donker ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenals dat zo is zijn ze allebei is de motor zeker even schuldig dan de seat
haast en spoed...blablabla
ik denk ook wel dat de chauffeur van de seat de moto moeilijk kan zien
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenben ik mee akkoord, maar als achterligger moet je niet te veel vertrouwen op het gebruik van de spiegels van je voorliggers1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
fok gasten, ik heb daarnet een ZWAAR accident gezien
ik stond stil op de snelweg na Gasthuisberg in Leuven.
passeren mij 3 grote brandweerwagens en aan de andere kant 2 MUG's
even later langs het ongeval gekropen.
Rechts had iemand 2 paaltjes uitgereden, lang beetje gras en aarde en overal glas, stukken bumper, velgen, ...
iets verder stond een BMW 3-reeks gewoon recht, met daarvoor dwars een rode mini cooper
ze stonden echt als een "T", die cooper was compleet in frut vaneen, opengereten enzo
de bestuurderskant zag er nog goed uit, maar die andere kant...
enige foto die ik heb kunnen trekken:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door takke Bekijk BerichtenFuck zo ne schone mini cooper
Weet je wat meer over de inzittende? percies is hij er goed uitgekomen
Ik weet enkel dat er nog 1 blond meiske beteutert op de betonnen muur zat en er 2 agenten stonden.
De rest van de inzittenden zijn afgevoerd met ambulances want die zijn mij voorbij gekomen in omgekeerde richting.
Comment
-
Vanmorgen werd ik met de bus opgehouden... ik zag wat flikkerlichtjes, we kwamen dichter en wat zagen we:
Die camion was dus echt enkele meters dat gebouw ingereden. Ik vraag me af hoe het kan want je kan mag maar 70km/u rijden op die baan + die parking is echt groot genoeg voor al serieus af te remmen ze . Jammer dat ik geen beeld langs de andere kant want het stond vol politie, mug, ambulance, en je zag goed hoe diep die camion er was ingereden; ZOTT SHIT!
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichtendat klopt volledig
vooral omdat die hopelijk bezig is met vooruit te kijken
je hebt geen ogen op je gat
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichtentypisch ongeval waar de spiegels niet gebruikt worden
ik denk ook wel dat de chauffeur van de seat de moto moeilijk kan zien
Als een moto bij mij even lang achter mijn gat hangt heb ik hem zeker gezien. Moest die nu nog ineens afgevlogen komen zijn, ok, maar op die tijd heeft een normale chauffeur deze opgemerkt.
Volgens mij heeft ie gewoon veel te weinig in zijn spiegels gekeken. Ik wil niet die motorrijder goedpraten, maar ik versta die chauffeur van die Seat helemaal niet.__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichtenmaar toch heb ik het zeer moeilijk met deze uitspraak!!!
Als een moto bij mij even lang achter mijn gat hangt heb ik hem zeker gezien. Moest die nu nog ineens afgevlogen komen zijn, ok, maar op die tijd heeft een normale chauffeur deze opgemerkt.
Volgens mij heeft ie gewoon veel te weinig in zijn spiegels gekeken. Ik wil niet die motorrijder goedpraten, maar ik versta die chauffeur van die Seat helemaal niet.1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichtenklopt, maar tel eens op hoeveel keer je het al voorgehad hebt dat je iemand wilde inhalen en dat hij ook naar links kwam terwijl je je manoeuvre aan het doen was ... op gewone wegen of op de autostrade ... ik kom dat dus minstens een keer per week tegen ... gewoon geschift hoe weinig mensen die spiegels gebruiken
Exact...dat schijnt bij sommige mensen een optie te zijn op de wagen
Daarnet ook, een of ander madam vond het snugger vlak voor mijn neus naar links te springen, 300 meter voor een vrachtwagen. Ik deed nog even lichthupe in de ijdele hoop dat ze nog van haar manoeuver zou afzien, maar helaas. Wat doet ze dan nadat ik haar heb ingehaald en haar zo'n 200 meter voor ben, zelf even met de lichten knipperen. Daar krijg ik het dus van he. Heb me laten uitzakken om even te checken wat voor wilde handbewegingen ze zou maken, maar ze durfde me niet voorbij. 30km/h is nochtans erg traag op de snelweg. Soit, voor mij is dat hetzelfde als je fout toegeven.
En nee ik reed geen 200 ofzo, dus er is geen reden om aan te nemen dat ze me niet gezien kon hebben. Vooral omdat het 's nachts 2u was en ik de enige achter haar was, en dan ook nog met xenon lichten aan
Comment
-
Begrijpe wie begrijpen kan, maar voor veel mensen zijn xenon-koplampen in de spiegels alléén al een reden om minder hoffelijk (of nog boertiger) te gaan rijden dan ze uit zichzelf zouden doen. Ik kan een aantal redenen bedenken waarom die mensen dat zouden doen, maar ze zijn allemaal even belachelijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenBegrijpe wie begrijpen kan, maar voor veel mensen zijn xenon-koplampen in de spiegels alléén al een reden om minder hoffelijk (of nog boertiger) te gaan rijden dan ze uit zichzelf zouden doen. Ik kan een aantal redenen bedenken waarom die mensen dat zouden doen, maar ze zijn allemaal even belachelijk.
Maar een mens met zo'n kippenverstand als dat dom wijf, zo iemand wens ik de meest dodelijke ziektes toe
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenHe t enige wat ik hatelijk vond aan dat manoeuver is dat die trut achteraf nog met haar lichten knipperde. Ik bedoel, iedereen maakt weleens een fout. En als je even je hand opsteekt of whatever, kan het mij al geen bal meer schelen. Dat vind ik zelfs uiterst sympathiek.
Maar een mens met zo'n kippenverstand als dat dom wijf, zo iemand wens ik de meest dodelijke ziektes toe
Mensen die hun fout niet kunnen toegeven ... bweurk
(of mensen die nooit twijfelen aan ziczelf en ervan overtuigd zijn dat ze zelf alles goed doen, nog bweurker...)__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenExact...dat schijnt bij sommige mensen een optie te zijn op de wagen
Daarnet ook, een of ander madam vond het snugger vlak voor mijn neus naar links te springen, 300 meter voor een vrachtwagen. Ik deed nog even lichthupe in de ijdele hoop dat ze nog van haar manoeuver zou afzien, maar helaas. Wat doet ze dan nadat ik haar heb ingehaald en haar zo'n 200 meter voor ben, zelf even met de lichten knipperen. Daar krijg ik het dus van he. Heb me laten uitzakken om even te checken wat voor wilde handbewegingen ze zou maken, maar ze durfde me niet voorbij. 30km/h is nochtans erg traag op de snelweg. Soit, voor mij is dat hetzelfde als je fout toegeven.
En nee ik reed geen 200 ofzo, dus er is geen reden om aan te nemen dat ze me niet gezien kon hebben. Vooral omdat het 's nachts 2u was en ik de enige achter haar was, en dan ook nog met xenon lichten aan
Herkenbaarheid !!!
Aan de andere kant maak ik het ook vaak mee dat er op een tweevaksautostrade vrachtwagens zijn die hun pinker aansteken om een andere vrachtwagen voorbij te gaan ... als je dan aan komt gereden en je pharet even blijven ze nog twee seconden rechts ... zoiets vind ik zéér sympathiek, respect dat ze dat doen.
Of mensen die van zichzelf weten dat ze te traag rijden op een gewone baan en daarom eventjes half over de "pechstrook" rijden zodat snellere wagens achter hen sneller doorkunnen: thumbs up.
Aangenaam verkeer = verdraagzaam verkeer1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenBegrijpe wie begrijpen kan, maar voor veel mensen zijn xenon-koplampen in de spiegels alléén al een reden om minder hoffelijk (of nog boertiger) te gaan rijden dan ze uit zichzelf zouden doen. Ik kan een aantal redenen bedenken waarom die mensen dat zouden doen, maar ze zijn allemaal even belachelijk.
Gisteren was't weer prijs met een S-klasse. Ik rij op een rechte baan met zijstraten, plots schijnen enkele lichtstralen recht mijn ogen in vanuit mijn zijspiegels, ik kijk in mijn achteruitkijkspiegel en jawel, ik herken de koplampen van een S met xenons (bestaat dat eigenlijk zonder? )... bon, tot zover niet zooo hinderlijk.
Welja, tot ik dus over enkele verkeersdrempels moest, ik erover, dan de S *knal* langs 3 spiegels krijg ik het licht in mijn ogen geknald Binnenspiegel op nachtdink gezet en over de volgende heuvel, daar is de S weer. *hup* en nog steeds langs 2 spiegels in mijn ogen
Een rotonde... ojee
Ik vlam de rotonde op, maar de S zit redelijk kort achter mij waardoor ik constant een lichtstraal van mijn linkerspiegel in mijn smoel krijg geworpen
Rotonde af, stukje rechtdoor en weer naar rechts, de S volgt, uiteraard met de nodige verblindheid in mijn spiegels. Deze keer zaten we op een baan die lichtjes hobbelt, en dat was gewoon een hel, constant die rotkoleredingen die in mijn ogen zaten te floepen
Ben ergens rechtsaf geslaan om zo binnendoor naar huis te rijden, was et grondig beu.
Xenons zijn leuke hebbedingen om ze zélf te hebben, maar als iemand anders ze heeft zijn het de grootste bronnen van ergernis bekend tot de mensheid.
Comment
Comment