ik vind het zalig, alleen al het gedacht dat de mensen zich zitten op te jagen door je lichten ... zalig
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Post hier uw foto's van de meest waanzinnige gecrashte wagens!
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichtenik vind het zalig, alleen al het gedacht dat de mensen zich zitten op te jagen door je lichten ... zalig
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenVolgende keer laat ik me inhalen en zet ik mijn grootlichten op, es zien wie zich dan opjaagt1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichtendan zie ik je gewoon als een auto met zijn standlichtjes aan in m'n spiegel --> alle auto's thuis met xenon hebben automatisch dimmende spiegels
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenDe E ook, dan heb ik er idd minder last van, maar met de Xsara dus niet
maar ik erger me er niet aan ... integendeel ... als ik op de autostrade rij en ik zie een auto met xenons afkomen achter me, ga ik eerder vertragen om te kijken wat het is1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenmersie lex
vooral omdat die hopelijk bezig is met vooruit te kijken
je hebt geen ogen op je gat
alleen omdat hij er te kort op reed
als je ziet hoe agressief hij van baanvak veranderd
weet je gewoon dat hij niet in zijn spiegels heeft gekeken
ik betrap mijn eigen er soms ook op dat ik niet in mijn spiegels kijk (of te laat )
het gaat er hem gewoon over dat het een gewoonte is die je moet aankweken zoals het omdoen van de gordel bij het instappen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichtendie seat zal wel 100% bezig geweest hebben met zijn voorligger
alleen omdat hij er te kort op reed
als je ziet hoe agressief hij van baanvak veranderd
weet je gewoon dat hij niet in zijn spiegels heeft gekeken
Comment
-
idd, 't moet een gewoonte zijn.
M'n vader heeft me dat heel simpel aangeleerd toen ie me leerde rijden. Toen ik reed (op de autostrade bv) vroeg hij dikwijls totaal op 't onverwacht om niet meer in de spiegels te kijken en te vertellen welke auto's er rond mij reden tot drie ver voor, achter en opzij. Dan leer je wel in je spiegels kijken.
"ge moet constant weten wat er rond jou is, daarvoor alleen dienen die spiegels, en dan nog zal je ooit nog wel eens verrast zijn" zei hij.
En fouten gebeuren idd nu eenmaal, da's dikwijls een stomme samenloop van omstandigheden.
Ook ik heb al eens gefaald hoor; radio prutsen bv en zo efkes onoplettend zijn. Of te veel in de spiegel kijken (te lang aan een stuk) en zo de remmende voorliggers bijna niet zien. In alles de goede middenweg is the spirit zeker he.__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
idd, zo is het mij ook aangeleerd ik kan praktisch op elk moment zeggen welke auto's er rondom mij rijden. Zo blijf je bezig met het verkeer en blijf je ook aandachtig rijden.
Soms heb ik het ook wel eens voor dat ik een CD wissel en er plots een BMW aan 230 komt aangestoven en ik het niet op tijd zie ... maar dat gebeurt héél uitzonderlijk1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenmij hebben ze precies hetzelfde aangeleerd + nog wat meer : dat niet iedereen dat kontenu altijd doet1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk BerichtenLukt nog niet
Maar ik weet waar het over gaat ( mijn IE7 blokkeert alle marginale dingen, dus ook VTM )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichtenzeg maar dat 99,9% van het verkeer dat niet doet
dat laatste had m'n vader er idd niet bijgezegd, maar heb ik jammer genoeg ook moeten ondervinden. Ik erger er me trouwens enorm aan hoe m'n collega's rijden als ik meerijd. Die zijn echt niet bezig met het verkeer. Ik zie meer dan hen als passagier, soms__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk BerichtenVanmorgen werd ik met de bus opgehouden... ik zag wat flikkerlichtjes, we kwamen dichter en wat zagen we:
Die camion was dus echt enkele meters dat gebouw ingereden. Ik vraag me af hoe het kan want je kan mag maar 70km/u rijden op die baan + die parking is echt groot genoeg voor al serieus af te remmen ze . Jammer dat ik geen beeld langs de andere kant want het stond vol politie, mug, ambulance, en je zag goed hoe diep die camion er was ingereden; ZOTT SHIT!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenik versta onder met je lichten knipperen : ga maar voor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenIk eigelijk ook. En ik kijk (vooral op de autostrade) eigelijk immens veel in m'n spiegels.1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichtenijdeltuit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door takke Bekijk BerichtenFuck zo ne schone mini cooper
Weet je wat meer over de inzittende? percies is hij er goed uitgekomen
Hij was de controle over zen wagen verloren na een bocht.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MikeVee Bekijk BerichtenDie bestuurder van de mini is er niet zo goed uitgekomen, want overleden volgens de krant.
Hij was de controle over zen wagen verloren na een bocht.
Comment
Comment