Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Post hier uw foto's van de meest waanzinnige gecrashte wagens!
die xenons zijn enorm gemakkelijk als je ze zelf hebt
en als jij er door verblind werd kan ik begrijpen
maar die S klasse zal wel niet veel afstand hebben gehouden (of ben ik mis)
en zit er bij xenon geen automatosche hoogteregeling op ??
De E ook, dan heb ik er idd minder last van, maar met de Xsara dus niet
ja, i know .. Golf noch 635 hebben xenon dus ja
maar ik erger me er niet aan ... integendeel ... als ik op de autostrade rij en ik zie een auto met xenons afkomen achter me, ga ik eerder vertragen om te kijken wat het is
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
mersie lex
vooral omdat die hopelijk bezig is met vooruit te kijken
je hebt geen ogen op je gat
die seat zal wel 100% bezig geweest hebben met zijn voorligger
alleen omdat hij er te kort op reed
als je ziet hoe agressief hij van baanvak veranderd
weet je gewoon dat hij niet in zijn spiegels heeft gekeken
ik betrap mijn eigen er soms ook op dat ik niet in mijn spiegels kijk (of te laat )
het gaat er hem gewoon over dat het een gewoonte is die je moet aankweken zoals het omdoen van de gordel bij het instappen
die seat zal wel 100% bezig geweest hebben met zijn voorligger
alleen omdat hij er te kort op reed
als je ziet hoe agressief hij van baanvak veranderd
weet je gewoon dat hij niet in zijn spiegels heeft gekeken
ik snap niet dat die moto dat eigelijk niet doorhad, maja...die zal te veel met zijn filmke zijn bezig-geweest
idd, 't moet een gewoonte zijn.
M'n vader heeft me dat heel simpel aangeleerd toen ie me leerde rijden. Toen ik reed (op de autostrade bv) vroeg hij dikwijls totaal op 't onverwacht om niet meer in de spiegels te kijken en te vertellen welke auto's er rond mij reden tot drie ver voor, achter en opzij. Dan leer je wel in je spiegels kijken.
"ge moet constant weten wat er rond jou is, daarvoor alleen dienen die spiegels, en dan nog zal je ooit nog wel eens verrast zijn" zei hij.
En fouten gebeuren idd nu eenmaal, da's dikwijls een stomme samenloop van omstandigheden.
Ook ik heb al eens gefaald hoor; radio prutsen bv en zo efkes onoplettend zijn. Of te veel in de spiegel kijken (te lang aan een stuk) en zo de remmende voorliggers bijna niet zien. In alles de goede middenweg is the spirit zeker he.
idd, zo is het mij ook aangeleerd ik kan praktisch op elk moment zeggen welke auto's er rondom mij rijden. Zo blijf je bezig met het verkeer en blijf je ook aandachtig rijden.
Soms heb ik het ook wel eens voor dat ik een CD wissel en er plots een BMW aan 230 komt aangestoven en ik het niet op tijd zie ... maar dat gebeurt héél uitzonderlijk
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
bobo is the best!
dat laatste had m'n vader er idd niet bijgezegd, maar heb ik jammer genoeg ook moeten ondervinden. Ik erger er me trouwens enorm aan hoe m'n collega's rijden als ik meerijd. Die zijn echt niet bezig met het verkeer. Ik zie meer dan hen als passagier, soms
Vanmorgen werd ik met de bus opgehouden... ik zag wat flikkerlichtjes, we kwamen dichter en wat zagen we:
Die camion was dus echt enkele meters dat gebouw ingereden. Ik vraag me af hoe het kan want je kan mag maar 70km/u rijden op die baan + die parking is echt groot genoeg voor al serieus af te remmen ze . Jammer dat ik geen beeld langs de andere kant want het stond vol politie, mug, ambulance, en je zag goed hoe diep die camion er was ingereden; ZOTT SHIT!
Comment