Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Post hier uw foto's van de meest waanzinnige gecrashte wagens!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ik vind het zalig, alleen al het gedacht dat de mensen zich zitten op te jagen door je lichten ... zalig
    1963 Land Rover Series IIa
    1994 Mercedes SL320
    2015 Land Rover Discovery SDV6
    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichten
      ik vind het zalig, alleen al het gedacht dat de mensen zich zitten op te jagen door je lichten ... zalig
      Volgende keer laat ik me inhalen en zet ik mijn grootlichten op, es zien wie zich dan opjaagt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
        Volgende keer laat ik me inhalen en zet ik mijn grootlichten op, es zien wie zich dan opjaagt
        dan zie ik je gewoon als een auto met zijn standlichtjes aan in m'n spiegel --> alle auto's thuis met xenon hebben automatisch dimmende spiegels
        1994 Mercedes SL320
        2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

dan zie ik je gewoon als een auto met zijn standlichtjes aan in m'n spiegel --> alle auto's thuis met xenon hebben automatisch dimmende spiegels
          De E ook, dan heb ik er idd minder last van, maar met de Xsara dus niet

Comment

• die xenons zijn enorm gemakkelijk als je ze zelf hebt
            en als jij er door verblind werd kan ik begrijpen
            maar die S klasse zal wel niet veel afstand hebben gehouden (of ben ik mis)

en zit er bij xenon geen automatosche hoogteregeling op ??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
              De E ook, dan heb ik er idd minder last van, maar met de Xsara dus niet
              ja, i know .. Golf noch 635 hebben xenon dus ja

maar ik erger me er niet aan ... integendeel ... als ik op de autostrade rij en ik zie een auto met xenons afkomen achter me, ga ik eerder vertragen om te kijken wat het is
              1994 Mercedes SL320
              2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                mersie lex
                vooral omdat die hopelijk bezig is met vooruit te kijken
                je hebt geen ogen op je gat
                die seat zal wel 100% bezig geweest hebben met zijn voorligger
                alleen omdat hij er te kort op reed
                als je ziet hoe agressief hij van baanvak veranderd
                weet je gewoon dat hij niet in zijn spiegels heeft gekeken

ik betrap mijn eigen er soms ook op dat ik niet in mijn spiegels kijk (of te laat )
                het gaat er hem gewoon over dat het een gewoonte is die je moet aankweken zoals het omdoen van de gordel bij het instappen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichten
                  die seat zal wel 100% bezig geweest hebben met zijn voorligger
                  alleen omdat hij er te kort op reed
                  als je ziet hoe agressief hij van baanvak veranderd
                  weet je gewoon dat hij niet in zijn spiegels heeft gekeken
                  ik snap niet dat die moto dat eigelijk niet doorhad, maja...die zal te veel met zijn filmke zijn bezig-geweest

Comment

• idd, 't moet een gewoonte zijn.
                    M'n vader heeft me dat heel simpel aangeleerd toen ie me leerde rijden. Toen ik reed (op de autostrade bv) vroeg hij dikwijls totaal op 't onverwacht om niet meer in de spiegels te kijken en te vertellen welke auto's er rond mij reden tot drie ver voor, achter en opzij. Dan leer je wel in je spiegels kijken.
                    "ge moet constant weten wat er rond jou is, daarvoor alleen dienen die spiegels, en dan nog zal je ooit nog wel eens verrast zijn" zei hij.
                    En fouten gebeuren idd nu eenmaal, da's dikwijls een stomme samenloop van omstandigheden.
                    Ook ik heb al eens gefaald hoor; radio prutsen bv en zo efkes onoplettend zijn. Of te veel in de spiegel kijken (te lang aan een stuk) en zo de remmende voorliggers bijna niet zien. In alles de goede middenweg is the spirit zeker he.

2015 Volvo V60 D2 aut.
                    2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• idd, zo is het mij ook aangeleerd ik kan praktisch op elk moment zeggen welke auto's er rondom mij rijden. Zo blijf je bezig met het verkeer en blijf je ook aandachtig rijden.

Soms heb ik het ook wel eens voor dat ik een CD wissel en er plots een BMW aan 230 komt aangestoven en ik het niet op tijd zie ... maar dat gebeurt héél uitzonderlijk
                      1994 Mercedes SL320
                      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• mij hebben ze precies hetzelfde aangeleerd + nog wat meer : dat niet iedereen dat kontenu altijd doet

Comment

mij hebben ze precies hetzelfde aangeleerd + nog wat meer : dat niet iedereen dat kontenu altijd doet
                          zeg maar dat 99,9% van het verkeer dat niet doet
                          1994 Mercedes SL320
                          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichten
                            Lukt nog niet

Maar ik weet waar het over gaat ( mijn IE7 blokkeert alle marginale dingen, dus ook VTM )
                            Er bestaan andere browsers hoor ...

Comment

zeg maar dat 99,9% van het verkeer dat niet doet
                              bobo is the best!
                              dat laatste had m'n vader er idd niet bijgezegd, maar heb ik jammer genoeg ook moeten ondervinden. Ik erger er me trouwens enorm aan hoe m'n collega's rijden als ik meerijd. Die zijn echt niet bezig met het verkeer. Ik zie meer dan hen als passagier, soms

2015 Volvo V60 D2 aut.
                              2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten
                                Vanmorgen werd ik met de bus opgehouden... ik zag wat flikkerlichtjes, we kwamen dichter en wat zagen we:

Die camion was dus echt enkele meters dat gebouw ingereden. Ik vraag me af hoe het kan want je kan mag maar 70km/u rijden op die baan + die parking is echt groot genoeg voor al serieus af te remmen ze . Jammer dat ik geen beeld langs de andere kant want het stond vol politie, mug, ambulance, en je zag goed hoe diep die camion er was ingereden; ZOTT SHIT!
                                fok man

Comment

ik versta onder met je lichten knipperen : ga maar voor
                                  Ik eigelijk ook. En ik kijk (vooral op de autostrade) eigelijk immens veel in m'n spiegels.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                                    Ik eigelijk ook. En ik kijk (vooral op de autostrade) eigelijk immens veel in m'n spiegels.
                                    ijdeltuit
                                    1994 Mercedes SL320
                                    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

ijdeltuit
                                      Weet ik, ik wil er namelijk goed uitzien op de autosnelweg voor als er mij een brunette passeert hé.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door takke Bekijk Berichten
                                        Fuck zo ne schone mini cooper

Weet je wat meer over de inzittende? percies is hij er goed uitgekomen
                                        Die bestuurder van de mini is er niet zo goed uitgekomen, want overleden volgens de krant.
                                        Hij was de controle over zen wagen verloren na een bocht.
                                        2009 Skoda Octavia 1.9 TDI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MikeVee Bekijk Berichten
                                          Die bestuurder van de mini is er niet zo goed uitgekomen, want overleden volgens de krant.
                                          Hij was de controle over zen wagen verloren na een bocht.
                                          was idd een flauwe bocht daar...

Comment

Working...
                                          X