Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Post hier uw foto's van de meest waanzinnige gecrashte wagens!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten
    Vanmorgen werd ik met de bus opgehouden... ik zag wat flikkerlichtjes, we kwamen dichter en wat zagen we:

Die camion was dus echt enkele meters dat gebouw ingereden. Ik vraag me af hoe het kan want je kan mag maar 70km/u rijden op die baan + die parking is echt groot genoeg voor al serieus af te remmen ze . Jammer dat ik geen beeld langs de andere kant want het stond vol politie, mug, ambulance, en je zag goed hoe diep die camion er was ingereden; ZOTT SHIT!
    Een vrachtwagen wou een oprit opdraaien. Dit lukte niet van de eerste keer. De vrachtwagen reed iets terug achteruit. Daardoor kwam het tot een aanrijding met een andere vrachtwagen. Die vrachtwagen begon te slingeren, knalde tegen 2 geparkeerde wagens en boorde zich in de gevel van een bedrijf langs de Boomsesteenweg.
    De chauffeur raakte slechts licht gewond bij het ongeval.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
        Weet ik, ik wil er namelijk goed uitzien op de autosnelweg voor als er mij een brunette passeert hé.
        Wacht ff, ge bedoelt als gij een brunette passert ... niemand passeert u toch, neen ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gattuso Bekijk Berichten
          Mercedes E55 AMG

+ YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
          Heb dat filmpje al een tijdje geleden gezien. Maar het blijft toch erg om te zien, spijtig van die mooie wagen, maar nog spijtiger van weer een mensenleven.. Maar dat is al redelijk oud nieuws denk ik .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk Berichten
            Wacht ff, ge bedoelt als gij een brunette passert ... niemand passeert u toch, neen ?
            O jawel hoor.

Zo af en toe eens.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten
              Heb dat filmpje al een tijdje geleden gezien. Maar het blijft toch erg om te zien, spijtig van die mooie wagen, maar nog spijtiger van weer een mensenleven.. Maar dat is al redelijk oud nieuws denk ik .
              Was dat geen zelfmoord ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk Berichten
                Was dat geen zelfmoord ?
                Dat werd idd vermoed dacht ik, aan 210 tegen een stilstaande oplegger zonder remsporen what so ever...

Comment

• T'zijn er iere een paar op het rondpunt tegen elkaar gepletst, Partnerke zag er redelijk geabimeerd uit ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
                    Dat werd idd vermoed dacht ik, aan 210 tegen een stilstaande oplegger zonder remsporen what so ever...
                    Zzzzzzzzz

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichten
                      die xenons zijn enorm gemakkelijk als je ze zelf hebt
                      en als jij er door verblind werd kan ik begrijpen
                      maar die S klasse zal wel niet veel afstand hebben gehouden (of ben ik mis)

en zit er bij xenon geen automatosche hoogteregeling op ??
                      Hield nochtans voldoende afstand

Die hoogteregeling is allemaal goed en wel, als zo'n ding recht achter je rijdt hindert dat idd niet, maar zodra hij iet of wat meer links of rechts rijdt begint het al te storen, als hij dan afdraait wordt het nog erger. Ook met hobbels in de weg of verkeersdrempels stoort dat énorm

Heb het zelf ook gemerkt toen ik rondreed met een C vervangwagen met Xenons, héél leuk om zelf te hebben, maar heb toch redelijk wat boze blikken gekregen als ik iemand inhaalde... (en kdenk niet dat dat was omdat ik te hard reed ofzo )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bt. Bekijk Berichten
                        T'zijn er iere een paar op het rondpunt tegen elkaar gepletst, Partnerke zag er redelijk geabimeerd uit ...
                        Aiaiai, miserie miserie. Waar ergens precies opt rondpunt?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                          Aiaiai, miserie miserie. Waar ergens precies opt rondpunt?
                          Linksboven aj vanuit Gent komt

Comment

• Oeioei, iemand die van de knokkeweg kwam en niet kon stoppen dan ofzoiets. Pijnlijk!

Comment

Volgende keer laat ik me inhalen en zet ik mijn grootlichten op, es zien wie zich dan opjaagt
                              Pas op, ik heb een 500W halogeenlamp in m'n achteruitrijlicht gestoken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                Pas op, ik heb een 500W halogeenlamp in m'n achteruitrijlicht gestoken.
                                Bij jou zou ik het ook nooit doen

Vooral omdat de kans klein is dat jij ooit achter me zult rijden

Laatst nog een C klasse gezien die zijn achteruitrijlichten had branden terwijl 'ie reed (vooruit wel te verstaan)

Comment

Laatst nog een C klasse gezien die zijn achteruitrijlichten had branden terwijl 'ie reed (vooruit wel te verstaan)
                                  Juist, ik ook, wel geen Benz maar in ieder geval iets waarbij de achteruitrijlichten brandden.

O, en nu herinner ik 't me. Op de Ring rond Brussel zat ik achter een nieuwe Opel Astra. Ik schuif mooi rijtje en betrap me er steeds weer op dat ik precies altijd te laat rem. Tot ik besef dat die Astra z'n remlichten niet werken. Bon, tijd om de vigilante te spelen *pinkerpînker* en naar links en gesticuleren dat ('t was een madam) ze haar ruitje af moest doen. Ze zit me aan te kijken alsof ik een oen ben, en uiteindelijk doet ze 't toch (hele prestatie, 't goot water). Ik roep "DAT JE REMLICHTEN NIET WERKEN !!!", en zij doodleuk terug "Quoi?". We leven in een tweetalig land, sluttebel... Enfin, in m'n beste Frans gewauweld dat haar feux d'arrêt (heet dat zo?) ni werkten, en zij dan weer "Mais elle est juste neuve!! "

Ik wou nog zeggen, "Ja koopt anders iets déftigs wa, sjtoem wijf, in de plaats van ne friggin' Opel! " maar 'k vond dat gelijk ni zo vriendelijk.

Enfin: niet werkende remlichten = levensgevaarlijk !!

Comment

• gTa toch!

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                    2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MikeVee Bekijk Berichten
                                      Die bestuurder van de mini is er niet zo goed uitgekomen, want overleden volgens de krant.
                                      Hij was de controle over zen wagen verloren na een bocht.

Waar is dit ongeval gebeurd?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door HighwayMan Bekijk Berichten
                                        Waar is dit ongeval gebeurd?

Comment

• blijkbaar kunnen sommige de foto's niet zien van die vrachtwagen in Aartselaar wat TTN irl had gezien, hier 2 werkende:

Comment

Working...
                                          X