Nog met een X plaat , die is nog maar pas op de weg, of het moet een een tweedehands zijn met een nieuwe plaat.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Post hier uw foto's van de meest waanzinnige gecrashte wagens!
Collapse
X
-
Nog met een X plaat , die is nog maar pas op de weg, of het moet een een tweedehands zijn met een nieuwe plaat.
-
Oorspronkelijk geplaatst door bertds Bekijk Berichten
Véél zie je eigenlijk niet vind ik
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenGrof
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenGe kunt het langst twee kanten bezien, langst de ene kant zou ik het zeer erg vinden mocht zoiets met hem gebeuren (geldt trouwens voor ieder forummember) maar langst de andere kant zou ik er niet van verschieten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenIk vrees dat dat wel eens heel erg waar kan zijn
Wanneer ging je nu marderen in Zolder.
Pas nu ben ik overtuigd dat'k jou wel in het echt WIL zien.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenWil IK dat wel ?
Donderdag de 28ste juni, Marder staat klaar, hopelijk werkt het weer wat mee
Comment
-
Dat is inderdaad grof.
Maar in 2 jaar tijd kan je véél leren. Dus kunnen we alleen maar hopen dat die jongen zijn verstand gebruikt achter het stuur!
Eigenlijk hoop ik dat hij eens iets tegenkomt, maar niets ergs, zodat zijn ogen opengaan!
Dat hij de controle verliest en in een wei glijdt ofzoiets, zoiets schud je wakker.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk BerichtenDat is inderdaad grof.
Maar in 2 jaar tijd kan je véél leren. Dus kunnen we alleen maar hopen dat die jongen zijn verstand gebruikt achter het stuur!
Eigenlijk hoop ik dat hij eens iets tegenkomt, maar niets ergs, zodat zijn ogen opengaan!
Dat hij de controle verliest en in een wei glijdt ofzoiets, zoiets schud je wakker.
Maar het was niet grof bedoeld eigenlijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door porschepipo Bekijk BerichtenHoe hebt gij die foto genomen!
Op het hek geklommen ofzo?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TimKaa Bekijk BerichtenZoiets ja, gewoon blijven springen en dan foto's trekken en voila er is toch één foto gelukt
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk Berichtenflurk ?
Ik bedoel face lift, maar leg dat van jou toch ook nog maar eens uit. :
Comment
Comment