Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Post hier uw foto's van de meest waanzinnige gecrashte wagens!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
    Is dat een scheldwoord?

Ik bedoel face lift, maar leg dat van jou toch ook nog maar eens uit. :
    Ah OK, FaceLift ... 'k had het niet door.

Flurk is ... een zacht scheldwoord, misschien iets uit holland

Comment

• Zonde, gewoon zot

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
      Last edited by TimKaa; 22/06/2007, 20:24.

Comment

• Golf V

Comment

• De astra cabrio staat er al een tijdje, zie plant

Comment

• Fak zeg, dat ziet er niet gezond uit Hopelijk zijn die personen er nog levend uit gekomen, ze zullen in ieder geval ferm verschoten zijn . Precies wel een mooi autokerkhof daar.

Comment

• Check die paal, die staat stevig

Comment

• Heeft hier al es gestaan denk ik maar het blijft zonde

Comment

• En iedereen daar maar aan het lachen op de achtergrond...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TimKaa Bekijk Berichten
                    Fak zeg, dat ziet er niet gezond uit Hopelijk zijn die personen er nog levend uit gekomen, ze zullen in ieder geval ferm verschoten zijn . Precies wel een mooi autokerkhof daar.
                    Ik geloof dat je op elke wagen een bod kan uitbrengen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TheVeyron Bekijk Berichten

De astra cabrio staat er al een tijdje, zie plant
                      Is geen Astra.
                      Beterft een Golf III of IV Cabrio
                      1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                      2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
                        Is geen Astra.
                        Beterft een Golf III of IV Cabrio
                        ik denk ook een astra hoor.
                        astra cabrio F ofzo

Comment

• Nen F had toch geen trekhandgrepen...

Kan het geen volvo-ding geweest zijn? Anders ga ik mee met de golf...
                          1991 BMW E30 318is

Comment

• Zondagnamiddag in het naar huis rijden ...vlamde een oude BMW 5 op de N16 Bornem met twee Turke jongens erin...zich te pletter op een verlichtingspaal.

Juist voor mijne neus...

Heb er geen fotoos van gevonden op het net...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DENALEX Bekijk Berichten
                              Zondagnamiddag in het naar huis rijden ...vlamde een oude BMW 5 op de N16 Bornem met twee Turke jongens erin...zich te pletter op een verlichtingspaal.

Juist voor mijne neus...

Heb er geen fotoos van gevonden op het net...
                              Dat zijn er toch al twee minder dan...

Wat die cabrio betreft, ik denk ook dat het een volvo is, aan de zetels te zien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk Berichten
                                Nen F had toch geen trekhandgrepen...

Ik zou ook Volvo of Golf zeggen, maar ik dacht dat een Golf al rondere spiegels had.

Comment

• een 3 niet,
                                  en de kopsteun lijkt me ook vw, maar ik zie geen rolbeugel

Comment

• volvo is het

Comment

• De kleurencombo alleen al

Comment

idd
                                        Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                        een 3 niet,
                                        en de kopsteun lijkt me ook vw, maar ik zie geen rolbeugel
                                        rolbeugel zie je liggen afgeknakt (of geknipt)

Het is een Golf IV

1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                                        2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TimKaa Bekijk Berichten
                                          Dat zijn er toch al twee minder dan...

Wat die cabrio betreft, ik denk ook dat het een volvo is, aan de zetels te zien.
                                          Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
                                          idd

rolbeugel zie je liggen afgeknakt (of geknipt)

Het is een Golf IV

Hoe jammer ik het ook moge vinden, het is een C70 gen I

De afronding van de onderste hoek van het portier, de klinkvorm tot in detail, de spiegelkap en -bevestiging, de plooi op de bovenste rand van de deur, de vorm van de kopsteun, ...
                                          Alleen meende ik daar een rond tankdeksel opgemerkt te hebben en de C70 heeft dat langs rechts ipv links. Maar de Golf ook hoor
                                          En die "rolbeugel", dat is de plooiarm van het dak, meer bepaald het stuk dat boven de ruit van de deur komt.

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                          2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

Working...
                                          X