Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Post hier uw foto's van de meest waanzinnige gecrashte wagens!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• gratis seasighten en nog zeuren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk Berichten
      roflol ... dan komde es in Brussel
      Hoezo eens? Ik kom zes dagen op zeven in Brussel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
        Zwaar ongeval op de Brusselse ring

Sterkte aan de familie en vrienden van het 28-jarige slachtoffer.
        Hij is van Bornem en reed voor een firma van Aalst. Hij was nog maar een uur opweg dus in slaap gevallen zijn kon niet. Men denkt dat hij twijfelde tussen de afslag. Als ik kan ga ik na de begrafenis van hem.

Comment

• sterkte aan iedereen ook zij die in de file zitten, maar je kan best als chauffeur ten allen tijde in slaap vallen...onregelmatige uren weet-je-wel

veel te jong om te sterven

Comment

• Ik ben van bornem en ben er 29, m'n vrouw 28, maar we kennen hem niet. nu ja, sterkte aan those left behind
            There's no such thing as too much snow

BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)

Comment

• Ik ben ook van Bornem, Mariekerke meer.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gtx Bekijk Berichten
                Ik ben ook van Bornem, Mariekerke meer.
                Gefeliciteerd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk Berichten
                  Gefeliciteerd.
                  of innige deelneming, het is maar hoe je het bekijkt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                    of innige deelneming, het is maar hoe je het bekijkt.
                    't Is nog een jong manneke, 'k wou een beetje beleefd blijven.

Comment

• Merci Zijt maar braaf, wij zorgen later dat gij uw pensioen krijgt

Comment

Merci Zijt maar braaf, wij zorgen later dat gij uw pensioen krijgt
                        14 jaar en nog in Sinterklaas geloven? Tsss....

Comment

• Ma neeie, nooit echt gedaan, vanaf mijn zes jaar niet meer. Ze zeiden dat de sint alleen maar door een schoorsteen kon komen en wij hadden dat niet.
                          Bestaat de kerstman?
                          Trouwens braaf zijn, ge weet toch, zoals ik al zei, dat wij later voor uw pensioen zorgen...

Comment

Trouwens braaf zijn, ge weet toch, zoals ik al zei, dat wij later voor uw pensioen zorgen...
                            zoals wij nu voor uw scholeke zorgen

Comment

• Tedju. Oke jullie winnen (deze keer dan toch )

Comment

1. Ge zegt niet tegen iemand die bijna 3 keer zo oud is als jou dat 'm braaf moet zijn. Respect leren ze jullie dat nog?
                                2. Tegen dat ik op pensioen ga, is er geen geld meer voor de pensioenen; dus gij gaat juist voor niets zorgen.
                                3. Wat leren jullie eigenlijk wel nog op school met mijn belastingsgeld?

Comment

Ma neeie, nooit echt gedaan, vanaf mijn zes jaar niet meer. Ze zeiden dat de sint alleen maar door een schoorsteen kon komen en wij hadden dat niet.
                                  Bestaat de kerstman?
                                  ik vraag me ook nog steeds of de paashaas bestaat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jarno Bekijk Berichten
                                    ik vraag me ook nog steeds of de paashaas bestaat.
                                    https://[IMG]="http://by136w.bay136....c7654e59[/IMG]
                                    niet meer nee .

sorry voor het offtopic
                                    Last edited by ; 03/07/2007, 21:19.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door LP640 Bekijk Berichten

niet meer nee .

sorry voor het offtopic

nu weer ontopic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk Berichten
                                        1. Ge zegt niet tegen iemand die bijna 3 keer zo oud is als jou dat 'm braaf moet zijn. Respect leren ze jullie dat nog?
                                        2. Tegen dat ik op pensioen ga, is er geen geld meer voor de pensioenen; dus gij gaat juist voor niets zorgen.
                                        3. Wat leren jullie eigenlijk wel nog op school met mijn belastingsgeld?
                                        1) nee, daar wordt net te weinig door jullie voor betaald
                                        2) Dat is goed voor mijne portomonnee.
                                        3) Saaie wiskunde, nederlands, latijn, frans en nog zowat van die dingen. Niet veel dus, maar dat komt door het belastingsgeld

Comment

1) nee, daar wordt net te weinig door jullie voor betaald
                                          2) Dat is goed voor mijne portomonnee.
                                          3) Saaie wiskunde, nederlands, latijn, frans en nog zowat van die dingen. Niet veel dus, maar dat komt door het belastingsgeld
                                          2) Wat zeggen we van een portemonnee? Kwestie van toch maar laten te zien welke dingen men u kan aanleren door de werkende mens...

Comment

Working...
                                          X