gratis seasighten en nog zeuren
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Post hier uw foto's van de meest waanzinnige gecrashte wagens!
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk Berichtenroflol ... dan komde es in Brussel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenZwaar ongeval op de Brusselse ring
Sterkte aan de familie en vrienden van het 28-jarige slachtoffer.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gtx Bekijk BerichtenIk ben ook van Bornem, Mariekerke meer.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk BerichtenGefeliciteerd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichtenof innige deelneming, het is maar hoe je het bekijkt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gtx Bekijk BerichtenMerci Zijt maar braaf, wij zorgen later dat gij uw pensioen krijgt
Comment
-
Ma neeie, nooit echt gedaan, vanaf mijn zes jaar niet meer. Ze zeiden dat de sint alleen maar door een schoorsteen kon komen en wij hadden dat niet.
Bestaat de kerstman?
Trouwens braaf zijn, ge weet toch, zoals ik al zei, dat wij later voor uw pensioen zorgen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gtx Bekijk BerichtenTrouwens braaf zijn, ge weet toch, zoals ik al zei, dat wij later voor uw pensioen zorgen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gtx Bekijk BerichtenTrouwens braaf zijn, ge weet toch, zoals ik al zei, dat wij later voor uw pensioen zorgen...
2. Tegen dat ik op pensioen ga, is er geen geld meer voor de pensioenen; dus gij gaat juist voor niets zorgen.
3. Wat leren jullie eigenlijk wel nog op school met mijn belastingsgeld?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gtx Bekijk BerichtenMa neeie, nooit echt gedaan, vanaf mijn zes jaar niet meer. Ze zeiden dat de sint alleen maar door een schoorsteen kon komen en wij hadden dat niet.
Bestaat de kerstman?
Trouwens braaf zijn, ge weet toch, zoals ik al zei, dat wij later voor uw pensioen zorgen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jarno Bekijk Berichtenik vraag me ook nog steeds of de paashaas bestaat.
niet meer nee .
sorry voor het offtopic
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk Berichten1. Ge zegt niet tegen iemand die bijna 3 keer zo oud is als jou dat 'm braaf moet zijn. Respect leren ze jullie dat nog?
2. Tegen dat ik op pensioen ga, is er geen geld meer voor de pensioenen; dus gij gaat juist voor niets zorgen.
3. Wat leren jullie eigenlijk wel nog op school met mijn belastingsgeld?
2) Dat is goed voor mijne portomonnee.
3) Saaie wiskunde, nederlands, latijn, frans en nog zowat van die dingen. Niet veel dus, maar dat komt door het belastingsgeld
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gtx Bekijk Berichten1) nee, daar wordt net te weinig door jullie voor betaald
2) Dat is goed voor mijne portomonnee.
3) Saaie wiskunde, nederlands, latijn, frans en nog zowat van die dingen. Niet veel dus, maar dat komt door het belastingsgeld
Comment
Comment