Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Post hier uw foto's van de meest waanzinnige gecrashte wagens!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• gisteren nog een accident gezien in het Leuvens om de E314(?) op te draaien.
    3 auto's opeen.

t'was aanschuiven en een oud clio'ke met een L en ne jonge pipo kon duidelijk niet wachten, of de volle 68pk niet hanteren.
    volle gas het kruispunt over in het gat van ne audi, en audi natuurlijk op die voor hem.

weg versperd, iedereen over de stoep erlangs.
    brandweer moest die pipo uit de clio precies bevrijden. zat in de auto en ze waren dr tegen aan't praten.

waanzinnig was het dus niet, wel gekke boel.

Comment

• lap, op hetzelfde stuk als gisteren een zwaaare crash gezien
      rijweg was afgesloten, politie regelde verkeer.

Stond een nissan almera sedan compleet total loss, voorkant lag in puin, ophanging lag kweetnietwaar, achterkant was weg, en toch draaide die motor nog
      airbags waren er niet uigekomen.

Iets verder stond een bus waar een voorkant ontbrak en overal brokstukken.

ik betwijfel of chauffeur van de nissan er goed gaat uitkomen

Comment

• Ik wil niet in de buurt van Jarno komen

Gij trekt dus echt ongevallen aan he

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichten
          Ik wil niet in de buurt van Jarno komen

Gij trekt dus echt ongevallen aan he
          da's echt ni te doen.
          t'is bijna dagelijks dat ik accidenten zie, k'begin mij stilaan vragen te stellen

Comment

• Maar alé, nu heb ik al verschillende blz. in dit topic gelezen en als ik ruwschat zijn de helft van de geposte ongevallen gezien door Jarno.
            Misschien door uwe gele auto?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gtx Bekijk Berichten
              Maar alé, nu heb ik al verschillende blz. in dit topic gelezen en als ik ruwschat zijn de helft van de geposte ongevallen gezien door Jarno.
              Misschien door uwe gele auto?
              nee, de meesten zijn al gecrasht als ik passeer.
              maar meestal ben ik daar net voor de politie, ofwel net als ze aankomen, daarom dat ik zowat alles zie behalve de crash zelf.
              gelukkig

Comment

• Is meestal een bangelijk moment, ook als de politie er denk ik nog niet is. Heb zelf ooit al een keer een ongeval zien gebeuren. Een Alfa 156 tikte de vangrails aan en sloeg naar de andere kant van de weg. Perte totale maar de bestuurder had niet veel. Hij had op een haar na net geen 40 tonner geraakt. Ook nog vorig jaar of 2 jaar geleden een R-klasse gezien die ons net vijf minuten geleden was voorbij gestoken. Ik denk niet dat het met de achterpassagiers goed is afgelopen. Al dien brol dat ze meehadden (o.a. matras, potten en pannen, magnetron en nog zo van die dinges) was helemaal naar voor gevlogen.

Comment

• Weet er iemand iets over het ongeluk in bambrugge gisteren. de oudenaardsesteenweg was een tijd lang afgesloten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
                    Weet er iemand iets over het ongeluk in bambrugge gisteren. de oudenaardsesteenweg was een tijd lang afgesloten.

Comment

Weet er iemand iets over het ongeluk in bambrugge gisteren. de oudenaardsesteenweg was een tijd lang afgesloten.
                      was gisterenavond nog op het vtm-nieuws.
                      serieuze klap mijn gedacht.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TheVeyron Bekijk Berichten
                        Ik geloof dat je op elke wagen een bod kan uitbrengen
                        Waar is dat precies?

Comment

• kan je de foto's kopieren? want men log in werkt niet meer

Oorspronkelijk geplaatst door Jarno Bekijk Berichten
                          was gisterenavond nog op het vtm-nieuws.
                          serieuze klap mijn gedacht.
                          ach kheb op één gekeken ipv vtm

Comment

kan je de foto's kopieren? want men log in werkt niet meer

ach kheb op één gekeken ipv vtm

Comment

• ah merci, weet ik direct waarom dat de gft bakken zolang bleven staan.

Comment

ah merci, weet ik direct waarom dat de gft bakken zolang bleven staan.

Comment

• ILVA ,

altijd hetzelfde liedje

daarjuist nog eentje zien staan op de N9 niet ver van de 5 huizen

Stond op het voetpad, fietspad en een deel van de weg ( de chauffeur moest effe de gazettenwinkel binnen )

En dan verschieten ze dat er ongevallen gebeuren
                                  ( die vuilniswagen is nu eenmaal zwaarder/sterker dan een normale auto )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichten
                                    ILVA ,

altijd hetzelfde liedje

daarjuist nog eentje zien staan op de N9 niet ver van de 5 huizen

Stond op het voetpad, fietspad en een deel van de weg ( de chauffeur moest effe de gazettenwinkel binnen )

En dan verschieten ze dat er ongevallen gebeuren
                                    ( die vuilniswagen is nu eenmaal zwaarder/sterker dan een normale auto )
                                    Met al die dwazen die verkeersregels aan hun laars lappen zoals verkeerd parkeren, geen pinkers opzetten, te traag rijden, plots onnodig bruusk stoppen , ... vooral in t'weekend ... is het geen overbodige luxe om met een zware wagen rond te rijden.
                                    AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO Bekijk Berichten
                                      Met al die dwazen die verkeersregels aan hun laars lappen zoals verkeerd parkeren, geen pinkers opzetten, te traag rijden, plots onnodig bruusk stoppen , ... vooral in t'weekend ... is het geen overbodige luxe om met een zware wagen rond te rijden.
                                      Waarom?
                                      -wat heb je aan een zware wagen als er ééntje verkeerd geparkeerd staat.
                                      dan duw jij hem goed met je zware wagen?

-te traag rijden
                                      dan duw je ze wat sneller voort?

koop u nen tractor anders dan heb je vooraan ook een sleepoog en kan je veel gemakkelijker werken.

*kijkt even iets na*
                                      ow ne koezeven, dan heb je al nen tractor.

Comment

Waarom?
                                        -wat heb je aan een zware wagen als er ééntje verkeerd geparkeerd staat.
                                        dan duw jij hem goed met je zware wagen?

-te traag rijden
                                        dan duw je ze wat sneller voort?

koop u nen tractor anders dan heb je vooraan ook een sleepoog en kan je veel gemakkelijker werken.

*kijkt even iets na*
                                        ow ne koezeven, dan heb je al nen tractor.
                                        Ne goeien John Deere kopen

Goeie vering, airco, radio cd, kan een 50km/uur bollen, je zit hoog en droog, je hebt overzicht over het verkeer, je kan er goedkope mazout indoen en je rijdt met iets dat zeker opvalt

Perfect eigenlijk

Comment

• antonio is bange blanke man, ik ook...van de tandarts

Comment

Working...
                                          X