Oorspronkelijk geplaatst door walter
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Post hier uw foto's van de meest waanzinnige gecrashte wagens!
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door froggy Bekijk BerichtenMensen die de wagen gezien hebben vrezen voor een total-loss
Ik begrijp echt niet hoe zo veel automobilisten gewoon blind zijn voor moto's, fietsen,...
"Sorry, ik had je totaal niet gezien..."
Tjah, met een groot licht vooraan en een fluo vestje aan ben je niet goed zichtbaar natuurlijk...
Maar wel jammer van die prachtige auto ookIdleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk BerichtenGeen waanzinnige crash, maar hij stond daar proper...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk BerichtenFoto is toch in Hasselt genomen? Expressweg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk BerichtenEigenlijk, het is lang geleden dat Jarno hier nog iets gepost heeft
Comment
-
vandaag ongeval vastgesteld met een nieuwe MB C-klasse
pics van de MB:
Comment
-
Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichtenvandaag ongeval vastgesteld met een nieuwe MB C-klasse
'k Passeer daar op dit moment ook bijna elke dag.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk Berichten'k Dacht dat jij niet tot Drogenbos kwam?
'k Passeer daar op dit moment ook bijna elke dag.
De oprit komende van de carrefour is voor PZ Rode, al de rest nog voor ons ( dat klein baantje naast de MB is ook nog van STPLW
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichtenamg kit, mooi. Wie was er in fout?
wel raar dat er geen airbag open gegaan is.
Ik vond het een prachtige C,
waarschijnlijk zal de C in fout worden gesteld ( voerde het manoevre uit ), maar ik mag da eigenlijk nie zeggen wie in fout is he
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk BerichtenDat is nog net van Sint-Pieters-Leeuw
De oprit komende van de carrefour is voor PZ Rode, al de rest nog voor ons ( dat klein baantje naast de MB is ook nog van STPLW
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichtenamg kit, mooi. Wie was er in fout?
wel raar dat er geen airbag open gegaan is.
De auto ziet er misschien redelijk toegetakeld uit, de klap was waarschijnlijk beperkt. Die kreukelzones en zachte zones voor voetgangersveiligheid houden niet zo goed he
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk BerichtenGeen waanzinnige crash, maar hij stond daar proper...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO Bekijk BerichtenDie C-klasse is toch min of meer uitgebouwd aan de bumpers te zien. Allezins mijn favoriete kleur en velgen.
Comment
Comment