Kia Magentis?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Post hier uw foto's van de meest waanzinnige gecrashte wagens!
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichtenlekker poepje! Welke auto is dat?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bertds Bekijk BerichtenHoe is hem eruit geraakt?
(bovenleiding tram ziet er mij ook wel iets speciaals uit)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jarno Bekijk Berichtenpoepje van de auto, of van die kip op de vélo?
*kip op de vélo*
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TimKaa Bekijk BerichtenDenk dat het een kia was zoals cedric al zei, heb er niet zo opgelet. En het is inderdaad aan die brug daar aan die bmw garage.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenHij was misschien aan het rondkijken voor een nieuwe wagen!
Comment
-
erge ongelukken allemaal, maar niet verwonderlijk hoe sommigen rijden (doe elke dag de brusselse ring en daar kom je wat tegen).
ook voor het ongeluk met die vrachtwagen tegen die brug zat ik op de baan.
verkeer zat urenlang vast. (ik zat er in met mijn oldtimer, chauffage uitgebrand en motorschade opgelopen door oververhitting).
k vraag mij wel af waarom die twijfelde voor de afrit??? ik zie er daar veel de afrit nemen, om dan tegen hoge snelheid daar door te vliegen om 2km later over witte lijnen te gaan en zo weer de ring op te draaien (ik werkte toen in strombeek en reed er daar altijd af).
en t zijn altijd van die zware volvo's, bmw's en audi's.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fcapri Bekijk Berichtenik zie er daar veel de afrit nemen, om dan tegen hoge snelheid daar door te vliegen om 2km later over witte lijnen te gaan en zo weer de ring op te draaien
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fcapri Bekijk Berichtenerge ongelukken allemaal, maar niet verwonderlijk hoe sommigen rijden (doe elke dag de brusselse ring en daar kom je wat tegen).
ook voor het ongeluk met die vrachtwagen tegen die brug zat ik op de baan.
verkeer zat urenlang vast. (ik zat er in met mijn oldtimer, chauffage uitgebrand en motorschade opgelopen door oververhitting).
k vraag mij wel af waarom die twijfelde voor de afrit??? ik zie er daar veel de afrit nemen, om dan tegen hoge snelheid daar door te vliegen om 2km later over witte lijnen te gaan en zo weer de ring op te draaien (ik werkte toen in strombeek en reed er daar altijd af).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fcapri Bekijk Berichten...
en t zijn altijd van die zware volvo's, bmw's en audi's.Oorspronkelijk geplaatst door Jarno Bekijk Berichtenik zou niet teveel veralgemenen op dit forum
vooral met bmw spreek je hier 70% van de forumbevolking aan__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fcapri Bekijk Berichtenk vraag mij wel af waarom die twijfelde voor de afrit??? ik zie er daar veel de afrit nemen, om dan tegen hoge snelheid daar door te vliegen om 2km later over witte lijnen te gaan en zo weer de ring op te draaien (ik werkte toen in strombeek en reed er daar altijd af).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichtenoeh nee, niet doen!
vooral met bmw spreek je hier 70% van de forumbevolking aan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk BerichtenHmm, ik dacht dat dat ongeval met die truck aan de buitenring was, op diezelfde hoogte
Comment
-
Dodelijke dag op E40: Nog twee doden bij ongevallen in Aalter
Twee zware verkeersongevallen hebben de E40 richting Brussel versperd ter hoogte van Aalter. Bij de twee ongevallen vielen twee doden en verschillende gewonden. Eerder vanmorgen kwam al een passagier om bij een ongeval in Oostkamp.
Lotenhulle
Vanmorgen tussen 7.15 en 7.30 uur gebeurde in Lotenhulle (deelgemeente van Aalter) een eerste aanrijding toen een Audi aan hoge snelheid een motorrijder van de weg maaide en vervolgens tegen een vrachtwagen en een auto botste, zo zegt de wegpolitie. De motorrijder viel en raakte zwaargewond. Zijn partner reed naast hem op de moto.
Bij de botsing met de vrachtwagen die daarop volgde, viel één dode in de Audi. De passagier rechts achteraan overleefde de klap niet. Daarna botste de auto nog op een andere wagen. Balans: vier voertuigen beschadigd, één dode en verschillende gewonden.
Ongeval in file
In de staart van de file die zich na dat incident vormde, gebeurde nog een ongeval waarbij ook één dode viel. Een personenwagen reed achter in op een vrachtwagen. De bestuurder van de personenwagen overleed. Wellicht had hij niet gezien dat zijn voorligger stopte. "De auto heeft vuur gevat en de chauffeur is verkoold", aldus de politie.
Versprerd
De hele rijbaan van de E40 richting Brussel zal zeker nog anderhalf à twee uur versperd zijn. Het gerecht doet er nu zijn vaststellingen. Men moet er in Aalter af en via de N409 naar de N466 rijden, om dan in Drongen (oprit 13) terug de E40 richting Brussel op te rijden. Richting kust vertraagt het verkeer, maar er wordt nog steeds gereden. Voorlopig, benadrukt de wegpolitie: "Er moet er maar één op zijn rem staan en we hebben ook daar vodden". (belga/hln)
Mijn oprechte medeleven aan familie's en vrienden.
Comment
Comment