Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Post hier uw foto's van de meest waanzinnige gecrashte wagens!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk Berichten
    Neen, wel degelijk binnenring; maar 'k snap nog altijd niets van zijn uitleg i.v.m. die witte lijnen.
    De afrit voor de A19, die kan je nemen om eigenlijk gewoon daarna terug op de ring te komen ... ware het niet voor de tijdswinst bij files (het is legaal), dat bochtencomplex is zowiezo leuker als de ring zelf ...

En, als ge terugkomt op de ring, heb je daar zo een lange witte lijn, waar ik dus niet over gaat, maar als je goed gelanceerd terug de ring op wilt komen, kan ik begrijpen dat die in de weg staat.

Overgens, die witte lijn heeft mij al 2 maal serieus doen verschieten : die heeft namelijk een serieus knik, en als je die schoon langsgaat (langs de rechterkant uiteraard), dan blijft er makkelijk een wagen in uw dode hoek. En die lijn stop juist op het moment dat die dode hoek plots zichtbaar wordt ...

edit : A19 -> A12
    Last edited by ; 21/07/2007, 23:52.

Comment

• Maar ik heb wel het gevoel dat die trucker die weg toch al een tijdje deed, hij zal daar volgens mij niet getwijfeld hebben, hij reed al mee met zijn vader als kind
      Het was ochtend, kan het zijn dat hij iets aan het eten was en iets liet vallen (daarom niet eten) waardoor hij zich bukte en te laat was om bij te sturen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gtx Bekijk Berichten
        Maar ik heb wel het gevoel dat die trucker die weg toch al een tijdje deed, hij zal daar volgens mij niet getwijfeld hebben, hij reed al mee met zijn vader als kind
        Het was ochtend, kan het zijn dat hij iets aan het eten was en iets liet vallen (daarom niet eten) waardoor hij zich bukte en te laat was om bij te sturen?
        In slaap gevallen is ook een optie.

Comment

• Hij was nog maar een uur weg. En als je zo rap moet vertrekken zal je niet uitgaan peis ik. Ik zit wel met zijn ouders in, vooral met zijn moeder, die heeft MS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk Berichten
            Dat moet je eens uitleggen.

als je van dilbeek komt,en je gaat van de ring naar de afrit voor de A12 te nemen (niet de E19, das aan het viaduct), dan splits deze zich op in de afrit naar strombeek toe(rechtse vak), en je blijft op de linkerkant van die afrit en je komt op dat ovaal waar je weer op de ring kan, of A12 nemen.

nu zijn er veel die van de ring afgaan, dan via die ovaal doorrijden en daarna weer op de ring te komen. ok, is legaal en te doen.

k heb ff een foto gezocht
            -de rode lijn = de ring
            -de gele lijnen = A12 (naar boven = antwerpen, naar beneden = brussel)
            je ziet ook dat ovaal dat ik bedoelde
            -de paarse lijn= afrit naar strombeek en A12. voor A12 houd je links aan, voor strombeek houd je rechts aan en draai je mee volgens de blauwe lijn
            de witte kader is de plaats die ik op de 2de foto heb uitvergroot
            de groene lijn is wat illegaal is
            ze nemen dus afrit A12/strombeek (paars), dan houden ze rechts aan om naar strombeek te gaan en niet naar dat ovaal.
            op de 2de foto zitten ze dan op de blauwe lijn, en dan ineens volgen ze de groene lijn om zo weer op dat ovaal te komen en alle files voor te zijn. hierbij zie je ook de 2 witte straatmarkeringen die ze kruisen

op de 3maand dat ik in strombeek heb gewerkt, heb ik dir 2x gezien.
            1x een grijze volvo break
            1x een blauwe audi A4 of A6 (die heeft mij eerst bijna geramd toen hij van de ring de afrit nam en mij niet had gezien. hij kwam hard aangereden van achter mij en smeet zich ineens voor mij aan kant. hij moet mijn snelheid misrekend hebben want toen hij de afrit nam, zat zijn achterwiel nog aan mijn voorwiel)
            Last edited by ; 21/07/2007, 19:23.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gtx Bekijk Berichten
              Hij was nog maar een uur weg. En als je zo rap moet vertrekken zal je niet uitgaan peis ik. Ik zit wel met zijn ouders in, vooral met zijn moeder, die heeft MS
              Awel gtx, tof dat je zo meeleeft met mensen. Maar als je bij alle ongeluk in de wereld moet stilstaan.... . Iemand uit de aangetrouwde familie is gisteren gestorven (net zoals haar man, kanker ). Ik kende hen niet goed maar toch sta je wel even stil hoe dichtbij de dood mensen treft. Je moet alles een keertje achterwege laten en genieten van het leven.

Comment

• crap

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jarno Bekijk Berichten
                  crap

F*ck man, da moet een zware klap geweest zijn! Welk merk is dat? En is er iets bekend over eventuele slachtoffers ofzo?

Comment

• 't is een Golf. Vrouw en kind onmiddellijk gestorven, tweede kind later ook gestorven. 5 en 7 jaar. Je moet het jou eens inbeelden dat je als vader dat te horen krijgt
                    Die man zijn wereld stort ongelooflijk ineen. Sterkte tot in 't oneindige dus!

2015 Volvo V60 D2 aut.
                    2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
                      't is een Golf. Vrouw en kind onmiddellijk gestorven, tweede kind later ook gestorven. 5 en 7 jaar. Je moet het jou eens inbeelden dat je als vader dat te horen krijgt
                      ²²²² !

Comment

• Van mijn kant ook sterkte, gewoonweg rampzalig

Comment

• daar wordt je wel effe stil van natuurlijk.....krijg het maar thuis....

Comment

't is een Golf. Vrouw en kind onmiddellijk gestorven, tweede kind later ook gestorven. 5 en 7 jaar. Je moet het jou eens inbeelden dat je als vader dat te horen krijgt

² that !

Comment

Idd Ik kreeg er rillingen van toen ik je quote las

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten
                                Idd Ik kreeg er rillingen van toen ik je quote las
                                Ik heb nog een tijd achter de verongelukte golf gereden toen hij op de depanneur stond. Ik zat zelf in een vrachtwagen als passagier, en ja je word er stil van. Zeker als je de persoonlijke spullen nog in de wagen ziet liggen.

Gisteren had ik naar het wrak kunnen gaan kijken van de drifter die verongelukt is in Middelkerke (frontaal op vrachtwagen), die staat bij een kennis in de tuin momenteel. Heb het toch maar niet gedaan, was totaal plat volgens iemand.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bmw3adept Bekijk Berichten
                                  Ik heb nog een tijd achter de verongelukte golf gereden toen hij op de depanneur stond. Ik zat zelf in een vrachtwagen als passagier, en ja je word er stil van. Zeker als je de persoonlijke spullen nog in de wagen ziet liggen.

Gisteren had ik naar het wrak kunnen gaan kijken van de drifter die verongelukt is in Middelkerke (frontaal op vrachtwagen), die staat bij een kennis in de tuin momenteel. Heb het toch maar niet gedaan, was totaal plat volgens iemand.

Dat gevoel ken ik.. Ik weet nog, 't is wel al een hele tijd geleden, maar we reden naar zee over de expresweg. Rustig 150 doen tot plots alles moeten dichtsmijten.. Tijdje stapvoets.. En dan zie je de oorzaak..

Het doet inderdaad vies, je zag de knuffeltjes liggen, je zag het tutje liggen, ... Ik verzeker je, 150 zat er niet meer in toen.. Geen woorden voor dat moment.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SebastiaN°69 Bekijk Berichten
                                    Dat gevoel ken ik.. Ik weet nog, 't is wel al een hele tijd geleden, maar we reden naar zee over de expresweg. Rustig 150 doen tot plots alles moeten dichtsmijten.. Tijdje stapvoets.. En dan zie je de oorzaak..

Het doet inderdaad vies, je zag de knuffeltjes liggen, je zag het tutje liggen, ... Ik verzeker je, 150 zat er niet meer in toen.. Geen woorden voor dat moment.
                                    Aaaah das echt zot ! Heb het zelf nog niet meegemaakt zo'n knuffel of tutje of dergelijke zien liggen, maar tdoet mij al ni goe als ik het lees.. Wa moet da zijn als ge da ziet Pff..

Comment

• Foto's van na het ongeval dat donderdag is gebeurd waarbij een vrouw om het leven kwam. Deze foto's heb ik gister avond gemaakt. Alles was er nog behalve het voertuig van het slachtoffer. De kracht waarmee alles vernield was is echt enorm. Vooral de Civic is enorm toegetakeld en als je naar binnen keek zag je stukjes plastiek liggen van het dashboard.

Comment

• Wat is er gebeurd?
                                        Los op dat bord geknald?

Comment

• Comment

Working...
                                          X