Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Post hier uw foto's van de meest waanzinnige gecrashte wagens!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
    Wat is er gebeurd?
    Los op dat bord geknald?
    Wel dat is het juist, ze weten niet wat er is gebeurd. Ze is van de weg gegaan en erop gevlogen en dan door gevlogen naar die okkazie's en dan is ze overkop gegaan en uit haar wagen geslingerd. Maar wat de aanleiding daartoe was weet niemand.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
      Wat is er gebeurd?
      Los op dat bord geknald?
      Kwam naar de garage voor haar remmen ?

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door abusimbal Bekijk Berichten
          Kwam naar de garage voor haar remmen ?

Ik heb die baan daar gezien en die is daar echt vollenbak op gevlogen, de garage zelf licht niet direct bij een baan en ik zag geen remsporen. Ik denk aan een mankement (misschien remmen) en dat ze probeerde tet stilstand te komen daar door zich op dat gras het veld in te laten rijden. Maar daarvoor moet je wel een scherpe bocht maken en waarschijnlijk is de auto uitgebroken. Daar getuigt ook de schade van aan de S2000. Als ze gewoon had gegaan had ze die wagen in de flank moet raken maar nu is hij vanvoor geraakt. Ook kan je het zien aan de beschadeging van de andere wagens

Te ver gezocht zeker
          Last edited by GTX; 28/07/2007, 21:10.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gtx Bekijk Berichten
            Wel dat is het juist, ze weten niet wat er is gebeurd. Ze is van de weg gegaan en erop gevlogen en dan door gevlogen naar die okkazie's en dan is ze overkop gegaan en uit haar wagen geslingerd. Maar wat de aanleiding daartoe was weet niemand.
            Allez ja, 't is bizar he, juist nen Honda die crasht op een koppel Honda's vlak voor een Honda garage ...

Ironie is altijd wel leuk, maar ni aster mensen het loodje moeten leggen

edit : voertuig slachtoffer was geen Honda, prolly
            Last edited by ; 28/07/2007, 23:02.

Comment

• Nog enkele foto's van het ongeval te Wolvertem:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk Berichten
                µ

edit : voertuig slachtoffer was geen Honda, prolly
                Mercedes C-klasse, eerste reeks...

Comment

• Zie ook dit filmfragment: VTM herhaling

2015 Volvo V60 D2 aut.
                  2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• heavy sh1t

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SebastiaN°69 Bekijk Berichten
                      Dat gevoel ken ik.. Ik weet nog, 't is wel al een hele tijd geleden, maar we reden naar zee over de expresweg. Rustig 150 doen tot plots alles moeten dichtsmijten.. Tijdje stapvoets.. En dan zie je de oorzaak..

Het doet inderdaad vies, je zag de knuffeltjes liggen, je zag het tutje liggen, ... Ik verzeker je, 150 zat er niet meer in toen.. Geen woorden voor dat moment.
                      sorry maar de N49 is toch geen baan om rustig 150 te rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wesley@cqp Bekijk Berichten
                        sorry maar de N49 is toch geen baan om rustig 150 te rijden
                        Er zitten toch stukken in waar dat echt niks voorstelt ...
                        1963 Land Rover Series IIa
                        1994 Mercedes SL320
                        2015 Land Rover Discovery SDV6
                        2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• jaja akkoord maar dan wel het stukje E34

Comment

• Ivm. dat ongeval in Wolvertem. Op de plaats van het ongeval is het bebouwde kom met max. 50 kmpu, de rest van het ganse grondgebied der gemeente is maximum 70 kmpu, hoe haalt iemand het in zijn hoofd aan zo'n snelheden rond te rijden en alles en alleman te negeren (ganse files voorbij rijden e.d.) op zo'n gevaarlijk punt? De op/afrit van de A12 en de drukke baan via de plantentuin van Meise komen daar, met verkeerslichten, samen op nog geen 100 meter ervandaan. Zeker rond 17 uur is het daar superdruk, soms staan ze daar met drie rijen naast mekaar voor de verkeerslichten, om daar zulke toeren uit te halen is crimineel.

Comment

• je weet niet wat de oorzaak is, dus kan je ook niet oordelen.

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Eén ding is zeker, die reed geen 50. Die reed zeker 100 en zoals Will als zei is dat crimineel. Er zijn altijd veel fietsers daar en als dat druk is gaan die overal tussen met hun fietske (kom vaak langs daar).

Comment

Eén ding is zeker, die reed geen 50. Die reed zeker 100 en zoals Will als zei is dat crimineel. Er zijn altijd veel fietsers daar en als dat druk is gaan die overal tussen met hun fietske (kom vaak langs daar).
                                  ok, ze reed waarschijnlijk geen 50.
                                  maar je mag idd niet oordelen als je niet weet wat er is gebeurd.
                                  wie weet is er wel zo ne pipo op zijn fietske gewoon de weg overgestoken en is ze uitgeweken?

Comment

• Foto van mijn ongeval begin deze zomer :

Ik lig rechts.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fcapri Bekijk Berichten
                                      als je van dilbeek komt,en je gaat van de ring naar de afrit voor de A12 te nemen (niet de E19, das aan het viaduct), dan splits deze zich op in de afrit naar strombeek toe(rechtse vak), en je blijft op de linkerkant van die afrit en je komt op dat ovaal waar je weer op de ring kan, of A12 nemen.

nu zijn er veel die van de ring afgaan, dan via die ovaal doorrijden en daarna weer op de ring te komen. ok, is legaal en te doen.

k heb ff een foto gezocht
                                      -de rode lijn = de ring
                                      -de gele lijnen = A12 (naar boven = antwerpen, naar beneden = brussel)
                                      je ziet ook dat ovaal dat ik bedoelde
                                      -de paarse lijn= afrit naar strombeek en A12. voor A12 houd je links aan, voor strombeek houd je rechts aan en draai je mee volgens de blauwe lijn
                                      de witte kader is de plaats die ik op de 2de foto heb uitvergroot
                                      de groene lijn is wat illegaal is
                                      ze nemen dus afrit A12/strombeek (paars), dan houden ze rechts aan om naar strombeek te gaan en niet naar dat ovaal.
                                      op de 2de foto zitten ze dan op de blauwe lijn, en dan ineens volgen ze de groene lijn om zo weer op dat ovaal te komen en alle files voor te zijn. hierbij zie je ook de 2 witte straatmarkeringen die ze kruisen

op de 3maand dat ik in strombeek heb gewerkt, heb ik dir 2x gezien.
                                      1x een grijze volvo break
                                      1x een blauwe audi A4 of A6 (die heeft mij eerst bijna geramd toen hij van de ring de afrit nam en mij niet had gezien. hij kwam hard aangereden van achter mij en smeet zich ineens voor mij aan kant. hij moet mijn snelheid misrekend hebben want toen hij de afrit nam, zat zijn achterwiel nog aan mijn voorwiel)
                                      Dat weet ik allemaal wel, ik ken die weg van buiten.
                                      Maar ik zie het voordeel niet van jouw groene weg te volgen in plaats van de paarse (richting A12), de file begint meestal pas nadat je onder de A12 door bent (dus nadat je paarse en groene zijn samengekomen).

Comment

Eén ding is zeker, die reed geen 50. Die reed zeker 100 en zoals Will als zei is dat crimineel. Er zijn altijd veel fietsers daar en als dat druk is gaan die overal tussen met hun fietske (kom vaak langs daar).
                                        Oorspronkelijk geplaatst door Jarno Bekijk Berichten
                                        ok, ze reed waarschijnlijk geen 50.
                                        maar je mag idd niet oordelen als je niet weet wat er is gebeurd.
                                        wie weet is er wel zo ne pipo op zijn fietske gewoon de weg overgestoken en is ze uitgeweken?
                                        als ze een beroerte krijgt bv, en gaspedaal indrukt, of een hartaanval enz...
                                        oordeel maar niet, zelfs de gerechtsexperts zullen het moeilijk hebben om dit uit te zoeken, wij moeten het hier niet vanaf onze luie zetel doen achter een plastieken plaatje.

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
                                          als ze een beroerte krijgt bv, en gaspedaal indrukt, of een hartaanval enz...
                                          oordeel maar niet, zelfs de gerechtsexperts zullen het moeilijk hebben om dit uit te zoeken, wij moeten het hier niet vanaf onze luie zetel doen achter een plastieken plaatje.
                                          Tot het niet bewezen is dat ze een beroerte (of iets anders qua gezondheid) gekregen heeft blijf ik er bij dat, gezien de aangerichte schade, het zeker geen 50 kan geweest zijn. Op die plaats op dat tijdstip blijft dat in mijn ogen crimineel.

Comment

Working...
                                          X