Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Post hier uw foto's van de meest waanzinnige gecrashte wagens!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• dan maar weer wat tegengewicht toevoegen:
    mocht het iemand zijn die je kent, zou je misschien ook wat relativeren?
    Ach, 'k ben aan 't zagen, 'k weet het

2015 Volvo V60 D2 aut.
    2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Heeft er iemand misschien foto's van die botsing tussen een vrachtwagen en een nieuwe (donkergrijze) BMW E92?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
        Heeft er iemand misschien foto's van die botsing tussen een vrachtwagen en een nieuwe (donkergrijze) BMW E92?
        Waar ergens?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk Berichten
          Waar ergens?
          Moerbeke-Waas, lees net dat er ook een jongen van 12 is omgekomen .
          Last edited by ; 31/07/2007, 15:27.

Comment

• Meer info: http://www.vrtnieuws.net/cm/vrtnieuw...erbeke_ongeval

Kleine foto gevonden (kan ook een E93 zijn)

In de auto zaten een moeder en drie kinderen, waarvan één kind het ongeval dus niet overleefde. De auto werd aangereden links achteraan door een vrachtwagen waarvan de bestuurder mogelijk in slaap was gevallen.
            Last edited by ; 31/07/2007, 15:28.

Comment

Meer info: http://www.vrtnieuws.net/cm/vrtnieuw...erbeke_ongeval

Kleine foto gevonden (kan ook een E93 zijn)

In de auto zaten een moeder en drie kinderen, waarvan één kind het ongeval dus niet overleefde. De auto werd aangereden links achteraan door een vrachtwagen waarvan de bestuurder mogelijk in slaap was gevallen.
              klinkt cru, maar 'k ben liever 1 kind kwijt dan gans m'n gezin, zoals nog niet zo lang geleden zich nog maar heeft voorgedaan..
              oké, het doet pijn, maar ik kan mij de pijn niet voorstellen als ge écht uw partner en al uw kinderen verliest.. fack ... 'k wil er zelfs niet aan denken
              maar dat neemt niet weg dat dit ook al erg genoeg zal zijn

Comment

Moerbeke-Waas, lees net dat er ook een jongen van 12 is omgekomen .

'k Hoop dat die vrachtwagenchauffeur de rest van zijn leven geen oog meer dicht doet.

Comment

• Het was trouwens een E93...

Spijtig ongeval...

Comment

http://hulpdienstenforum-vlaanderen....ad.php?t=38565

'k Hoop dat die vrachtwagenchauffeur de rest van zijn leven geen oog meer dicht doet.
                    Vind ik ook Cru, die zal zich zeker een heel leven schuldig voelen, en als vrachtwagen chauffeur heb je nog een grotere verantwoordelijkheid dan een andere weggebruiker. Hun fouten worden nu eenmaal in de praktijk (doden & gewonden) harder afgestraft en ze zijn dikwijls verplicht te sjoemelen en dergelijke meer van hun baas. Omdat die baas moet concurreren met lageloonlanden die helemaal met niks in orde zijn.

Praat zoiets natuurlijk niet goed, maar ze zijn ook dag en nacht op de baan en hebben een mastodont bij. Hun kans om doden & gewonden te voorzaken is meer dan 10x zo hoog dan van een doorsnee mens. En iedereen weet dat mensen fouten maken, de ander kan zijn schande mss herstellen en ander niet (dokters maken ook foutieve ingrepen).

En die moraal ridders die nu zeggen dat hij maar had moeten stoppen langs de kant van de weg, idd dat hij moeten doen. Maar iedereen weet hoe de praktijk werkt, als iedereen over de lijn zou wandelen zou de wereld toch mooi zijn.
                    Last edited by ; 31/07/2007, 15:57.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bmw3adept Bekijk Berichten
                      Vind ik ook Cru, die zal zich zeker een heel leven schuldig voelen, en als vrachtwagen chauffeur heb je nog een grotere verantwoordelijkheid dan een andere weggebruiker. Hun fouten worden nu eenmaal in de praktijk (doden & gewonden) harder afgestraft en ze zijn dikwijls verplicht te sjoemelen en dergelijke meer van hun baas. Omdat die baas moet concurreren met lageloonlanden die helemaal met niks in orde zijn.
                      Altijd hetzelfde excuus: het is de schuld van de baas en van de buitenlanders...
                      Zij zitten achter het stuur en zij hebben dat wapen al dan niet in de hand. Punt.
                      Als ik word geflitst aan 150 km/u mag ik dan ook aan de politierechter zeggen: 't is de schuld van die achter mij die aan het "pushen" was?

EDIT: 't is misschien van een ander niveau, maar kom... als voorbeeld...
                      Ze hebben me hier ooit eens gevraagd een handleiding van een apparaat te vertalen. Ik heb hen gewoon gezegd: bezorg mij de schriftelijke toestemming van de auteur en geen enkel probleem; zolang ik dat niet heb, raak ik het niet aan. 'k Wil de eerste werkgever eens zien die mij gaat verplichten de wet te overtreden... Diegene die het wel doet, doet het maar al te graag...
                      Last edited by ; 31/07/2007, 16:43.

Comment

• Handleidingen vertalen ? Zorg er dan wel voor geen dt-fouten te schrijven zoals in je post

Comment

• De vrachtwagen van het ongeval was een gehuurde "vrachtwagen"
                          1963 Land Rover Series IIa
                          1994 Mercedes SL320
                          2015 Land Rover Discovery SDV6
                          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Missen is menselijk.
                            Een handleiding wordt, in tegenstelling tot mijn gezever hier, verschillende keren nagelezen en gecollationeerd (net als alle teksten die hier passeren).
                            Sla eens een krant open; daar staan dagelijks serieuse fouten in en dat wordt gelezen door duizenden. Daar zit nochtans ook een eindredacteur die dat eruit zou moeten halen.

Comment

Missen is menselijk.
                              zelfs in de vrachtwagen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                zelfs in de vrachtwagen
                                Toch van een iets ander niveau, me dunkt.

Comment

• zeker en vast

Comment

Missen is menselijk.
                                    Een handleiding wordt, in tegenstelling tot mijn gezever hier, verschillende keren nagelezen en gecollationeerd (net als alle teksten die hier passeren).
                                    Sla eens een krant open; daar staan dagelijks serieuse fouten in en dat wordt gelezen door duizenden. Daar zit nochtans ook een eindredacteur die dat eruit zou moeten halen.
                                    Daar heb je wel gelijk.

btw serieuze

Comment

http://hulpdienstenforum-vlaanderen....ad.php?t=38565

Je moet eerst inloggen denk ik alvorens je het kan lezen.
                                      Voor de vrachtwagenchauffeur moet dit idd nogal een schuldgevoel geven...
                                      De auto is inderdaad een E93, op tv leek het eerst een E92, maar wat wil je, na zo'n crash .

Comment

Missen is menselijk.
                                        Tja, de kranten slaan inderdaad ook geregeld de bal mis. Ik herinner me goed de volgende immense blunder bij het plaatselijke sportnieuws (ging over de Blaarmeersen in Gent) : "Skiheuvel boodt kansen"

Echt waar ! Maar soit, off topic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Black-Ang3l Bekijk Berichten
                                          klinkt cru, maar 'k ben liever 1 kind kwijt dan gans m'n gezin, zoals nog niet zo lang geleden zich nog maar heeft voorgedaan..
                                          oké, het doet pijn, maar ik kan mij de pijn niet voorstellen als ge écht uw partner en al uw kinderen verliest.. fack ... 'k wil er zelfs niet aan denken
                                          maar dat neemt niet weg dat dit ook al erg genoeg zal zijn

Wel beste mensen. De jongen die gestorven is van deze bmw is de zoon van mijn neef ... ik bibber nog van de emoties en ga nu op zoek naar de beelden op vtm.
                                          AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.

Comment

Working...
                                          X