Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Post hier uw foto's van de meest waanzinnige gecrashte wagens!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO Bekijk Berichten
    Wel beste mensen. De jongen die gestorven is van deze bmw is de zoon van mijn neef ... ik bibber nog van de emoties en ga nu op zoek naar de beelden op vtm.
    ik bedoelde er zéker niks slecht mee hé, don't blame me ...
    maar er zijn ook ergere dingen, al lijkt het op dit moment niet zo..
    toch sterkte aan u en uw familie!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Black-Ang3l Bekijk Berichten
      absoluut

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Black-Ang3l Bekijk Berichten
        ik bedoelde er zéker niks slecht mee hé, don't blame me ...
        maar er zijn ook ergere dingen, al lijkt het op dit moment niet zo..
        Dank u ... en natuurlijk bedoel je er niks slecht mee. Trouwens binnen onze familie wordt er eveneens ook gesproken dat het nog veel erger kon zijn. Het is verdoeme een klap. De moeder heeft nog enkele jaren een dokterspraktijk gehad en heeft het hart van haar zoontje voelen/horen kloppen. Uiteindelijk heeft het na reanimatie niet meer kunnen helpen. Die jongen was echt een lief kereltje ...
        AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk Berichten
          Missen is menselijk.
          Een handleiding wordt, in tegenstelling tot mijn gezever hier, verschillende keren nagelezen en gecollationeerd (net als alle teksten die hier passeren).
          Sla eens een krant open; daar staan dagelijks serieuse fouten in en dat wordt gelezen door duizenden. Daar zit nochtans ook een eindredacteur die dat eruit zou moeten halen.
          Zeker van dat laatste Xit ? We spreken hier over mensen die er hun beroep van hebben gemaakt om teksten te schrijven, en altijd in dezelfde taal. Bedoel je een specifieke krant ?

Comment

• Waanzinnige crash. Inzittende hebben het overleeft.

1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
            2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
              absoluut
              ²that, ANTONIO, ik denk dat het niet te vinden is op VTM, eerder VRT. Sterkte.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
                dan maar weer wat tegengewicht toevoegen:
                mocht het iemand zijn die je kent, zou je misschien ook wat relativeren?
                Ach, 'k ben aan 't zagen, 'k weet het
                Neen, je bent niet aan 't zagen... aan 't moeilijk doen .
                En het is niet zaak of ik iemand ken of niet maar als het puur door het rijgedrag en de bijbehorende snelheid gebeurd is blijft het voor mij, op die plaats en aan die hoogstwaarscijnlijk veel te hoge snelheid, crimineel. Het is spijtig voor die mevrouw, die 's morgens ook niet zal gedacht hebben dat er haar zo iets kon overkomen en misschien al plannen had voor het weekend en vooral voor de achterblijvende familie natuurlijk. Ik persoonlijk zou het liefst hebben dat er nooit doden op de weg (moeten) vallen maar als ze door onverantwoord gedrag veroorzaakt worden.... begaat men een fout, heeft men een ongeluk en men kan het nog navertellen dat zijn dat zaken waaruit men lessen kan trekken voor de toekomst, in dit geval was het spijtig genoeg boeken toe en 't school uit. Klinkt misschien cynisch maar het is de spijtige realiteit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                  ²that, ANTONIO, ik denk dat het niet te vinden is op VTM, eerder VRT. Sterkte.
                  Dank je, ik heb de beelden via het nieuws op de vtm site.

Comment

Altijd hetzelfde excuus: het is de schuld van de baas en van de buitenlanders...
                    Zij zitten achter het stuur en zij hebben dat wapen al dan niet in de hand. Punt.
                    Als ik word geflitst aan 150 km/u mag ik dan ook aan de politierechter zeggen: 't is de schuld van die achter mij die aan het "pushen" was?
                    Als men in andere postjes reacties van vrachtwagenchauffeurs leest dan scheppen ze er bijna mee op dat ze zoveel verdienen "als ze maar willen werken" (dus uren en uren te lang achter het stuur zitten om toch maar veel uren te maken en dus een goeie pree te hebben) zonder dat ze er stil bij staan dat zaken zoals deze veel vaker kunnen gebeuren als ze maar moe genoeg zijn om in slaap te vallen, ik vraag me af of die chauffeur deze situatie verkiest boven een wat minder maandloon ??? Op andere werken zijn er ook genoeg mensen die veel overuren willen presteren om een beter salaris te hebben maar daar kan/mag dat niet alhoewel ze op hun werk geen dodelijke ongevallen kunnen veroorzaken, waarom mag dat in de transportwereld waar ongevallen toch wel altijd serieus zijn dan wel ?? (Voorbeeld hierboven, die mevrouw met haar 3 kinderen, moest de wagen wat meer aan de voorkant geraakt geweest zijn waren er misschien 4 dodelijke slachtoffers geweest. Krijg zo'n bericht maar thuis. Ik herinner me ook nog vele jaren terug toen een bestelwagen van een bakkerij een ganse rij schoolkinderen neermaaide in Asse, die chauffeur had ook de ganse nacht in de bakkerij gewerkt en daarna deed die nog "de baan", hij was ook in slaap gevallen.)
                    Last edited by ; 31/07/2007, 22:06.

Comment

Dank je, ik heb de beelden via het nieuws op de vtm site.
                      Toch? Ok dan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
                        Waanzinnige crash. Inzittende hebben het overleeft.

http://www.hulpdienstenforum-vlaande...ad.php?t=38562
                        HOLY CRAP!!
                        en die komen daar al levend uit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk Berichten
                          Zeker van dat laatste Xit ? We spreken hier over mensen die er hun beroep van hebben gemaakt om teksten te schrijven, en altijd in dezelfde taal. Bedoel je een specifieke krant ?
                          Euh: HLN, GvA, Standaard, het Volk, ...
                          Eender welke krant.

Comment

Euh: HLN, GvA, Standaard, het Volk, ...
                            Eender welke krant.
                            U vergeet zeker en vast HBVL!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk Berichten
                              U vergeet zeker en vast HBVL!
                              Die 3 puntjes staan er niet voor niets.
                              Ik verdenk er HBVL trouwens van nog steeds de spelling van 1954 te gebruiken (Limburgers zijnde is dat wel begrijpelijk, natuurlijk).

Comment

Wel beste mensen. De jongen die gestorven is van deze bmw is de zoon van mijn neef ... ik bibber nog van de emoties en ga nu op zoek naar de beelden op vtm.

Mijn oprechte deelneming!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Panterken Bekijk Berichten
                                  Dank je.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Panterken Bekijk Berichten
                                    Eveneens van mij, veel sterkte!

Comment

• Mijn broer zijn auto is gisteren 'total loss' gereden.
                                      Hij stond geparkeerd op een parking en er andere auto is uit de bocht gegaan en zo op mijn broer zijn auto gereden.
                                      Tgaat wel om een oud wrak maar het reed nog goed!
                                      Soit, hier de foto's ( de andere auto was een nieuwe C3, ook totaal verlies )

Het europees aanrijdingsformulier werd ingevuld, er waren geen gekwetsten ( tja, ook gee probleem voor de verzekering, de andere kan niet meer in fout zijn )

Bijgevoegde Bestanden

Comment

Dank u ... en natuurlijk bedoel je er niks slecht mee. Trouwens binnen onze familie wordt er eveneens ook gesproken dat het nog veel erger kon zijn. Het is verdoeme een klap. De moeder heeft nog enkele jaren een dokterspraktijk gehad en heeft het hart van haar zoontje voelen/horen kloppen. Uiteindelijk heeft het na reanimatie niet meer kunnen helpen. Die jongen was echt een lief kereltje ...

Stond vandaag in het Nieuwsblad,echt triestig innige deelneming bij dit uitzonderlijk groot verlies.
                                        Nora!

Comment

Working...
                                        X