Oorspronkelijk geplaatst door Gene Hackman
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Post hier uw foto's van de meest waanzinnige gecrashte wagens!
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk BerichtenEveneens van mij, veel sterkte!AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.
Comment
-
Sterkte Antonio, ik had het er toevallig gisteren met mijn vriendin over. Vroeger deed me dat "niet veel". Je bent jong en de dood is nog onbekend terrein, zeker als het niet in de nabijheid gebeurd. Maar nu, ik kan daar echt slecht van zijn. En dit was zo een ongeval. Het aanvaarden valt me super moielijk.
Woorden waar je niet veel aan hebt, maar ik wens jou, je familie en vrienden heel veel sterkte in deze situatie. Want er bestaat denk ik niet erger dan een kind verliezen. Komt daarbij dat de mama haar zeer verantwoordelijk voelt wss bij dit ongeval, terwijl ze dat totaal niet is.
Succes!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenSterkte Antonio, ik had het er toevallig gisteren met mijn vriendin over. Vroeger deed me dat "niet veel". Je bent jong en de dood is nog onbekend terrein, zeker als het niet in de nabijheid gebeurd. Maar nu, ik kan daar echt slecht van zijn. En dit was zo een ongeval. Het aanvaarden valt me super moielijk.
Woorden waar je niet veel aan hebt, maar ik wens jou, je familie en vrienden heel veel sterkte in deze situatie. Want er bestaat denk ik niet erger dan een kind verliezen. Komt daarbij dat de mama haar zeer verantwoordelijk voelt wss bij dit ongeval, terwijl ze dat totaal niet is.
Succes!
Ik heb via de site van vrt-nieuws de schade kunnen bekijken van de vrachtwagen. De linkerzijde was serieus beschadigd en de hoek van de bumper was weg. De klap moet enorm geweest zijn. De BMW is zwaar beschadigd maar ik kan mij wel goed voorstellen moest het hier gaan over een KIA of DAEWOO wat was de schade dan ...AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO Bekijk BerichtenDank je wel. Je moest eens weten hoeveel leed dit teweeg brengt bij niet alleen de ouders, broer en zus (uiteindelijk grootste slachtoffers na het ongeval) maar ook de grootouders en alle aanverwante familie en vrienden. Dit is de eerste keer dat ik zoiets meemaak in de familie ... Ik stel mij de vraag hoe de ouders dit moeten verwerken. Ik, als vader, heb liever dat ze mij vertellen dat ik dodelijk ziek ben dan dat ze mijn zoon afpakken.
Ik heb via de site van vrt-nieuws de schade kunnen bekijken van de vrachtwagen. De linkerzijde was serieus beschadigd en de hoek van de bumper was weg. De klap moet enorm geweest zijn. De BMW is zwaar beschadigd maar ik kan mij wel goed voorstellen moest het hier gaan over een KIA of DAEWOO wat was de schade dan ...
Ik begrijp wel dat dat door de hoofden spookt, maar dat is nu net het gruwelijke aan een ongeval/ongeluk. Meer dan er dag en nacht zijn voor hen kan je spijtig genoeg niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door distinct Bekijk Berichtenin het kontje van een andere vrachtwagen gereden. voor de rest weten we er allemaal bitter weinig over. behalve dat de chauffeur eens ze cabine wou zien na de crash.
Maar wacht, jullie mogen niets zeggen? Niet in orde met rusttijden?
j/k
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door distinct Bekijk Berichtenin het kontje van een andere vrachtwagen gereden. voor de rest weten we er allemaal bitter weinig over. behalve dat de chauffeur eens ze cabine wou zien na de crash.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk BerichtenDie chauffeur heeft dan wel véél geluk gehad zo te zien ! Gans die zijn cabine is ingezakt
moest er een passagier bijgezeten hebben was die wel morsdood. aangezien ik alleen maar stukjes van die zetel terugvind.
@ Mpower. daar KAN ik niets over zeggen.
Ik ben maar een mechanicien hé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk BerichtenDie chauffeur heeft dan wel véél geluk gehad zo te zien ! Gans die zijn cabine is ingezakt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door distinct Bekijk Berichtenkant van chauffeur is redelijk onaangetast. als je volledig recht op de stoel zit komen de kasten van de cabine op zo'n 15 cm van uw hoofd. moest er een passagier bijgezeten hebben was die wel morsdood. aangezien ik alleen maar stukjes van de zetel terugvind.
@ Mpower. daar KAN ik niets over zeggen.
Ik ben maar een mechanicien hé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenMAAR? Niet zo bescheiden zijn. Interessante job!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door distinct Bekijk BerichtenIk ben maar een mechanicien hé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenwil jij mijn tractor dan niet onderhouden ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door distinct Bekijk BerichtenWas niet zo bedoeld :p Ding staat hier nu gewoon te wachten tot er een expert langskomt om hem perte total te verklaren. Of als ze zot genoeg zijn om hem nog te laten vermaken. zo'n accident vermaken gaat eigenlijk nog relatief "makkelijk". maarja, kost wel een flinke duit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenGemakkelijk?
oude cabine eraf op ze geheel. nieuwe cabine erboven hangen. alles aansluiten en dan definitief monteren op chassis
met het nodige trek & duwwerk tussenin. eventueel nog eens met de rechtbank er tegenaan
Comment
Comment