Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Post hier uw foto's van de meest waanzinnige gecrashte wagens!
Deze staat op het werk sinds een week of 2. chauffeur is ongedeerd! hij kwam de dag nadien al kijken naar zen vrachtwagen
BEKEN !!! Er is al iemand met een koplamp en de pinkers gaan lopen, zijn die dan zo winstgevend ? Veel chance gehad alleszins, alles is in frut vaneen behalve dan de plaats waar de bestuurder zit. Heel veel chance gehad dus of nen hele goeie engelbewaarder.
02/08/07 Genk: Porsche te pletter tegen boom + foto's
Op de Onderwijslaan in Genk is donderdagnamiddag een Porsche geslipt en op de middenberm tegen een boom gebotst. Brandweer Genk moest de bestuurder uit het wrak bevrijden. Het slachtoffer - een man uit Meeuwen-Gruitrode - werd in kritieke toestand naar het ziekenhuis gebracht.
Wat nog eens de fameuze wegligging van de zo befaamde Porsches onderstreept.... tegen 30 of 50 nog van de weg vliegen om rond nen boom te gaan hangen. Een schande dat die wagens zo duur verkocht worden. (Of is er iets mis met het plaatje dat "ik" zie ????? )
Blinkt wat hard. Het deed me denken aan die folie dat ze rond mensen wikkelen als ze onderkoeld ofzo zijn. Maar soms wordt het ook gebruikt om iemand af te dekken als ie dood is
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
Zo'n succes vind ik dat toch niet, die paaltjes worden vooral gebruikt voor een aparte bedding voor bussen te openen en te sluiten. Zo gaat een paaltje naar beneden als er een bus passeert en daarna gaat het weer naar omhoog, maar sommige autobestuurders willen dan ook die aparte bedding nemen en het paaltje gaat net omhoog en ze knallen der tegenaan. 'k Zal 'ns kijken naar een filmpje daarover.
Comment