Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Post hier uw foto's van de meest waanzinnige gecrashte wagens!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Levensgevaarlijk, daar met de fiets oversteken. Als ik naar school ging passeerde ik daar dagelijks en 's ochtends staat het daar vol gastjes die naar't middelbaar fietsen, toeren dat die soms moeten doen om daar heelhuids over te raken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door crepusculum Bekijk Berichten
      't Is niet de auto van waaruit gefilmd werd, die crashte.
      Sorry, had de andere foto's niet gezien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xxx Bekijk Berichten
        Vanmiddag is een bejaarde vrouw omgekomen bij een verkeersongeval in Ieper. Ze werd op haar fiets aangereden door een vrachtwagen. De chauffeur van de vrachtwagen, een vrouw uit Diksmuide, werd in shock overgebracht naar het ziekenhuis.

Het ongeval gebeurde iets over drie op de Noorderring, vlakbij het kruispunt met de Briekestraat. De bejaarde vrouw kwam met haar man uit de Briekestraat gereden en wilde de Noorderring dwarsen. Bij het oversteken zag ze de vrachtwagen niet die van links kwam aangereden.

De vrouw van 76 uit Langemark was op slag dood. Haar man bleef ongedeerd.
        T'is misschien een cliché, maar oude mensen, aiaiai... Het blijft natuurlijk een zeer spijtige zaak, maar het kon vermeden worden.

Comment

• Een klant vertelde me dat hij op de autostrade in
          de file zat. Er had een porsche een ongeval gehad.

Hieronder wat meer info.

( bron : het nieuwsblad.be )

Porsche tegen 155 km per uur onder vrachtwagen op E40

AALTER - Op de E40 in Aalter is donderdagnamiddag een Porsche met een snelheid van 155 kilometer per uur onder een vrachtwagen terechtgekomen. De inzittenden maakten een proefrit. De bestuurder raakte zwaargewond, de vrouwelijke passagier bleef ongedeerd. Volgens het parket van Gent zijn beiden aan de dood ontsnapt.
          Het ongeval gebeurde kort na 14 uur. Volgens de inzittenden van de Porsche kreeg het voertuig een klapband. Getuigen zagen hoe de wagen zigzagde over de middelste rijstrook. Daarna belandde de auto onder een vrachtwagen op het rechterrijvak.

De bestuurder, een 29-jarige man uit Genval, werd zwaargewond naar het ziekenhuis gebracht. Hij verkeert niet in levensgevaar. Zijn passagier, een vrouw van Griekse afkomst, bleef ongedeerd. Het stel maakte op het moment van het ongeval een proefrit.

Volgens de verkeersdeskundige van het parket reed de bestuurder veel te snel. De snelheidsmeter bleef door de klap staan op 155 kilometer per uur, maar volgens getuigen was de wagen op dat moment al aan het afremmen. De deskundige zal nu nagaan of de Porsche voor of na het ongeval een klapband kreeg.
          sdg (belga)

Comment

• Daarjuist effe tussengekomen naar aanleiding van een VKO

Op de ring juist voor Groot Bijgaarden waren 2 auto's betrokken in een verkeersongeval. Moest juist gebeurd zijn want de pol of 100 was nog niet ter plaatse.
            Was een ongeval tussen 2 auto's, beiden bestuurd door 2 zwangere vrouwen.

Iets later kwam de 100 toe en beide vrouwen werden overgebracht zonder levensgevaar ( maar werden wel onderzocht voor de baby's )

Wel verschoten van een C2, volledig total loss maar de 'cockpit' had geen kreukje ( het glas was zelfs nog intact ) terwijl de motor(kap) volledig naar de kloten was ( mooie kreukelzones )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nvdd Bekijk Berichten
              Tegenwoordig ziet men regelmatig filmpjes van mensen die onverantwoord door druk verkeer racen.
              Dat het ook behoorlijk mis kan gaan zie je hier:
              http://www.webpark.ru/comments.php?id=25903

What the...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Black-Ang3l Bekijk Berichten
                ha, dat verklaart dan mss waarom ik enkel kruisjes zie...
                als die mensen eens wat vaker speelden met de wagen en zich niet verschrikken konden ze de bocht beter door komen
                Dus geen gezeik meer over driftfilmkes!!! driften is veilig!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JoriS1 Bekijk Berichten
                  Dat is hier 'n kilometer van m'n deur gebeurd.. Dieje mens is in het ziekenhuis overleden.

Ne mens kan zich gaan afvragen hoe ge met ne porsche, op 'n rechte baan waar ge 70 moogt rijden en ook best rijdt (best wel 'n gevaarlijke baan), van de baan af sukkelt..

't gerucht gaat dat em aan 't spelen was met Logan Bailly
                  vochtig wegdek, wheelspin en out of control, gevaar zit in een klein hoekje

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gillio Bekijk Berichten
                    Een klant vertelde me dat hij op de autostrade in
                    de file zat. Er had een porsche een ongeval gehad.

Hieronder wat meer info.

( bron : het nieuwsblad.be )

Porsche tegen 155 km per uur onder vrachtwagen op E40

AALTER - Op de E40 in Aalter is donderdagnamiddag een Porsche met een snelheid van 155 kilometer per uur onder een vrachtwagen terechtgekomen. De inzittenden maakten een proefrit. De bestuurder raakte zwaargewond, de vrouwelijke passagier bleef ongedeerd. Volgens het parket van Gent zijn beiden aan de dood ontsnapt.
                    Het ongeval gebeurde kort na 14 uur. Volgens de inzittenden van de Porsche kreeg het voertuig een klapband. Getuigen zagen hoe de wagen zigzagde over de middelste rijstrook. Daarna belandde de auto onder een vrachtwagen op het rechterrijvak.

De bestuurder, een 29-jarige man uit Genval, werd zwaargewond naar het ziekenhuis gebracht. Hij verkeert niet in levensgevaar. Zijn passagier, een vrouw van Griekse afkomst, bleef ongedeerd. Het stel maakte op het moment van het ongeval een proefrit.

Volgens de verkeersdeskundige van het parket reed de bestuurder veel te snel. De snelheidsmeter bleef door de klap staan op 155 kilometer per uur, maar volgens getuigen was de wagen op dat moment al aan het afremmen. De deskundige zal nu nagaan of de Porsche voor of na het ongeval een klapband kreeg.
                    sdg (belga)

Comment

• Gelukkig kunnen ze dit testritje nog navertellen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk Berichten

Ne GT3!!

Comment

Nog maar chance dat 'ie niemand anders heeft verwond met z'n haantjesgedrag

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door yoda007 Bekijk Berichten
                            Nog maar chance dat 'ie niemand anders heeft verwond met z'n haantjesgedrag
                            idd, een vreemde wagen en dan met dat weer zo hard gaan rijden...

Ik snap niet goed dat het centrum de wagen meegeeft met zo een slecht weer.

Comment

Zal we zo ne blazé dikkenek geweest zijn die stond te zwaaien met flappen en een jong griekse mokkel.

Die sufkoppen die de Autostrade als speeltuin gebruiken beseffen dus niet dat hun geluk ooit eens opgeraakt he...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door yoda007 Bekijk Berichten
                                Zal we zo ne blazé dikkenek geweest zijn die stond te zwaaien met flappen en een jong griekse mokkel.

Die sufkoppen die de Autostrade als speeltuin gebruiken beseffen dus niet dat hun geluk ooit eens opgeraakt he...

Giseteren nog zo een idioot gezien. Kwam met zijn moto ons langs rechts voorbij tegen hoge snelheid, om dan meteen voor ons weer in te voegen.

Die ergernis werd ruimschoots goedgemaakt door de WPR Volvo break die er prioritair achteraan hing, en hem een paar kilometers verder ook daadwerkelijk aan de kant had gekregen.

Comment

Heeft de GT3 geen semi-slicks? Gekkenwerk bij nat weer...

Comment

• wie betaald die kosten?
                                    Moet je zo geen papiertje invullen dat de schade voor uw rekening is. leuk dan, hij mag een GT3 gaan afbetalen die hij nooit gehad heeft.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door rana Bekijk Berichten
                                      Giseteren nog zo een idioot gezien. Kwam met zijn moto ons langs rechts voorbij tegen hoge snelheid, om dan meteen voor ons weer in te voegen.

Die ergernis werd ruimschoots goedgemaakt door de WPR Volvo break die er prioritair achteraan hing, en hem een paar kilometers verder ook daadwerkelijk aan de kant had gekregen.[/left]
                                      als jullie eens wat vaker rechts zouden rijden en het linker rijvak vrij houden voor de "snelle" jongens hoeven ze je niet rechts in te halen

Linksrijders!!! een van mijn grote ergernissen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
                                        wie betaald die kosten?
                                        Moet je zo geen papiertje invullen dat de schade voor uw rekening is. leuk dan, hij mag een GT3 gaan afbetalen die hij nooit gehad heeft.
                                        Grappig hé

Maar, ik denk niet dat er een papiertje ingevuld moet worden, allé heb ik nooit hoeven te doen als ik bij mijn dealer ga testrijden... En als het zo is zul je wss de vrijstelling van de verzekering moeten betalen, en niet de volledige wagen
                                        Last edited by ; 10/08/2007, 16:51.

Comment

Grappig hé

Maar, ik denk niet dat er een papiertje ingevuld moet worden, allé heb ik nooit hoeven te doen als ik bij mijn dealer ga testrijden... En als het zo is zul je wss de vrijstelling van de verzekering moeten betalen, en niet de volledige wagen
                                          een bmw kost dan ook niet zoveel als een GT3

Comment

Working...
                                          X