Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Post hier uw foto's van de meest waanzinnige gecrashte wagens!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk Berichten
    als jullie eens wat vaker rechts zouden rijden en het linker rijvak vrij houden voor de "snelle" jongens hoeven ze je niet rechts in te halen

Linksrijders!!! een van mijn grote ergernissen

Huh?

Ben maar gedeeltelijk eens !

ER zijn inderdaad mensen die veel te lang links blijven rijden..

Maar er zijn ook snelheidsregels hier in ons belgenland en die dienen ook gerespecteerd te worden! natuurlijk eventjes zondigen kan geen kwaad

Comment

als jullie eens wat vaker rechts zouden rijden en het linker rijvak vrij houden voor de "snelle" jongens hoeven ze je niet rechts in te halen Linksrijders!!! een van mijn grote ergernissen

De mijne ook.

Hier wordt alleen op het linkervak gereden om "tragere" gebruikers in te halen, en als het kan. Bovendien mag je niet vergeten dat je ook links je aan de berperking van 120 km/u moet houden.
      En geloof me, rond de "veilige" snelheden moet de Fiesta niet onderdoen voor andere, "snellere" wagens.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door rana Bekijk Berichten

Bovendien mag je niet vergeten dat je ook links je aan de berperking van 120 km/u moet houden.
        Das het probleem hier in België.. Op het 2de vak rijdt een wagen aan 119 km/h en links blijft de andere wagen rustig verder rijden aan 120 km/h..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xxx Bekijk Berichten
          Das het probleem hier in België.. Op het 2de vak rijdt een wagen aan 119 km/h en links blijft de andere wagen rustig verder rijden aan 120 km/h..

Gisteren ook... Vrachtwagen haalt vrachtwagen in die tegen 90 op het rechtervak rijdt op weg met 2 rijstroken... hing er natuurlijk achter... Waar ben je dan mee bezig? Duurde minuten vooral hij de andere voorbij was, en heeft van mij een duim naar beneden gekregen.

Comment

Gisteren ook... Vrachtwagen haalt vrachtwagen in die tegen 90 op het rechtervak rijdt op weg met 2 rijstroken... hing er natuurlijk achter... Waar ben je dan mee bezig? Duurde minuten vooral hij de andere voorbij was, en heeft van mij een duim naar beneden gekregen.
            Gisteren nog een betere

Een vrachtwagen met nieuwe auto's haalt een andere vrachtwagen in
            wanneer het manoevre gedaan was ging de vrachtwagen de vrachtwagen met nieuwe auto's zelf weer in?!

Comment

Idd verschrikkelijk !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichten
                Gisteren nog een betere
                Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichten

Een vrachtwagen met nieuwe auto's haalt een andere vrachtwagen in
                wanneer het manoevre gedaan was ging de vrachtwagen de vrachtwagen met nieuwe auto's zelf weer in?!

Ik vraag me dan toch af of die echt niet weten hoe idioot men bezig is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jarno Bekijk Berichten
                  een bmw kost dan ook niet zoveel als een GT3
                  Kijk eens bij de occasie's van Belien => Z8... Wijsneus

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fille Bekijk Berichten
                    Huh?

Ben maar gedeeltelijk eens !

ER zijn inderdaad mensen die veel te lang links blijven rijden..

Maar er zijn ook snelheidsregels hier in ons belgenland en die dienen ook gerespecteerd te worden! natuurlijk eventjes zondigen kan geen kwaad

Het is ook verboden u op het linker rijvak te begeven wanneer er rechts van u nog plaats is . Vanaf dat het mogelijk is moet je naar rechts volgens de wet.

Comment

Kijk eens bij de occasie's van Belien => Z8... Wijsneus
                      bedankt voor je pm

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten
                        Het is ook verboden u op het linker rijvak te begeven wanneer er rechts van u nog plaats is . Vanaf dat het mogelijk is moet je naar rechts volgens de wet.
                        weet ik

sorry voor off-topic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jarno Bekijk Berichten
                          bedankt voor je pm
                          Z8 = Dreamcar

ontopic:
                          Last edited by ; 10/08/2007, 18:35.

Comment

• Not so passionate about bikes...

Comment

• Ik heb daarjuist een foto kunnen maken van een accidentje maar wat er gebeurd was weet ik niet. Geen politie ofzo maar ik denk een fietser ofzo aangereden alleen leek die mens niet echt kontent met mijn foto dus wacht ik af om hem hier te plaatsen. Als ik die mensen een zwart balkje geef en de nr-plaatweg doe, mag ik hem dan plaatsen? Of kan het forum hier dan nog problemen meekrijgen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gtx Bekijk Berichten
                                Ik heb daarjuist een foto kunnen maken van een accidentje maar wat er gebeurd was weet ik niet. Geen politie ofzo maar ik denk een fietser ofzo aangereden alleen leek die mens niet echt kontent met mijn foto dus wacht ik af om hem hier te plaatsen. Als ik die mensen een zwart balkje geef en de nr-plaatweg doe, mag ik hem dan plaatsen? Of kan het forum hier dan nog problemen meekrijgen?
                                Volgens mij kan hij je niets doen. Als die man in fout is, en jij plaatst die foto hier (dus een soort van bewijs), kan hij er alleen maar kwaad om worden dat jij een "bewijs" stuk hebt... Maar wie ben ik om te zeggen dat het geen kwaad kan? Nog iemand?

Comment

• Ik zal miss wel best zwarte balkskes over hem en zijn nr-plaat zetten. Hij zag me er ook redelijk kwaad uit

Comment

Ik zal miss wel best zwarte balkskes over hem en zijn nr-plaat zetten. Hij zag me er ook redelijk kwaad uit
                                    Dat kan natuurlijk nooit kwaad .

Comment

Ik heb daarjuist een foto kunnen maken van een accidentje maar wat er gebeurd was weet ik niet. Geen politie ofzo maar ik denk een fietser ofzo aangereden alleen leek die mens niet echt kontent met mijn foto dus wacht ik af om hem hier te plaatsen. Als ik die mensen een zwart balkje geef en de nr-plaatweg doe, mag ik hem dan plaatsen? Of kan het forum hier dan nog problemen meekrijgen?
                                      als die persoon geen toestemming heeft gegeven om zijn foto op het internet te plaatsen zou ik dit ook niet doen ( dus blokskes op zijn bakkes en zijn plaat ) maar plaatsen mag

Comment

• Dat zal ik dan miss sebiet eens doen, als ik goestink heb

Comment

• Nem, ineens goed gezwartbalkt

Comment

Working...
                                          X