Oorspronkelijk geplaatst door gtx
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Post hier uw foto's van de meest waanzinnige gecrashte wagens!
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichten( dus blokskes op zijn bakkes en zijn plaat )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichtenzal ik jou ook eens wat blokskes op je bakkes geven?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenOpel Omega B 2.0 Tdi (100 serie)(100pk)
Opel Astra Twintop 1.9 CDTi (150pk)
VW Caddy 2008 1.9TDI
_-_Lid Van Het Trouwe AW Opel Front_-_
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Talldega Bekijk Berichtenis hier al eens gepost geweest dacht ik, trouwens de man die in de auto zat is de man met zijn gsm naast de brandweerman.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Talldega Bekijk Berichtenis hier al eens gepost geweest dacht ik, trouwens de man die in de auto zat is de man met zijn gsm naast de brandweerman.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichtenjep tezamen met de zever "waarom breekt een Audi in 2"
Subiet moet ik weer foto's gaan opzoeken van gescheurde Audi's
Feit is echter wel dat dit frequenter gebeurt bij een Audi dan bij andere merken
Comment
-
kon het effe niet geloven, maar 't is dus wel degelijk de voor- en achterkant van dezelfde wagen
het enige dat nog heel is van dien wagen is de bestuurderszetel, waanzin ! Passagier hadden ze van de bestuurder zijn gezicht kunnen vegen denk ik. Gelukkig was die er niet ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20 Bekijk BerichtenFeit is echter wel dat dit frequenter gebeurt bij een Audi dan bij andere merken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jente Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door crepusculum Bekijk BerichtenNot so passionate about bikes...
Comment
-
zonde van de autoOpel Omega B 2.0 Tdi (100 serie)(100pk)
Opel Astra Twintop 1.9 CDTi (150pk)
VW Caddy 2008 1.9TDI
_-_Lid Van Het Trouwe AW Opel Front_-_
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk BerichtenSchoon modelleke, spijtig dat die extrakreukels er met het strijken niet uitgaan.
Comment
Comment