Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Post hier uw foto's van de meest waanzinnige gecrashte wagens!
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk BerichtenIncredible
meneer heeft geluk dat zijn stukje nog heel is (stuk rond bestuurdersstoel)
voor hetzelfde geld werd ie zelf tegen een boom gesmeten, en dan kon je puzzelen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichtenof juist niet als je het boompje ziet dat de schade aangericht heeft.
Altijd verwonderlijk hoe sterk zo'n boompjes wel niet zijn.
*ziet zo al tuscani bang naar boven kijken*__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichtenof juist niet als je het boompje ziet dat de schade aangericht heeft.
Altijd verwonderlijk hoe sterk zo'n boompjes wel niet zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichtendus eigenlijk is audi een zeeeeeeer veilige auto want de auto neemt al de botsingsenergie optimaal op
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk BerichtenEen ding moet men wel toegeven, de weg leende zich, volgens de foto's te zien toch, uitstekend om 250 per uur te doen.. (Die gast woont zeker in Moron City ??)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk BerichtenEen ding moet men wel toegeven, de weg leende zich, volgens de foto's te zien toch, uitstekend om 250 per uur te doen.. (Die gast woont zeker in Moron City ??)
Iedereen zou een RS6 moeten kopen eigelijk tegen 250 een crash overleven
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichtendie auto is zo geconstrueerd dat hij scheurt op plaatsen waar niemand zit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door HighwayMan Bekijk BerichtenZeker, 250 km/h zou de minimumsnelheid moeten worden!
Comment
-
Vorige donderdag zag ik aan de kust een zwaar ongeval , er waren waarschijnlijk meer wagens betrokken zijn bij het ongeval dan deze 3, vind zo eens je geparkeerde auto terug . Moet een ferme klap geweest zijn. Iemand die er iets meer over weet?
Comment
-
Ik heb gisteren die moto zien liggen van die 2 overvallers die een bank ofzo hadden overvallen. Die hadden hun geld onderweg al verloren en dan zijn ze uiteindelijk gevallen. Van die 2 gasten natuurlijk niets te zien maar het was nog niet lang gebeurd want er was nog geen politie.
Comment
-
Enkele maanden geleden ging het in dit topic over dat je bij zware crashes (meestal motorrijders) je schoenen verliest door de klap en dat het meestal dan fataal is. Ik kwam dit filmpje tegen: (geen auto/moto crash maar iets anders)
Let op de schoenen in de replay.
+ YouTube Video
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk BerichtenWoow Als dat van een fiets is, moet het wel nen grote slag geweest zijn...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerry Bekijk BerichtenEnkele maanden geleden ging het in dit topic over dat je bij zware crashes (meestal motorrijders) je schoenen verliest door de klap en dat het meestal dan fataal is. Ik kwam dit filmpje tegen: (geen auto/moto crash maar iets anders)
Let op de schoenen in de replay.
+ YouTube Video
Comment
-
geen foto's, maar in Frankrijk wel gekke dingen gezien.
Een 205'ke op zijn kop in de gracht,
camion die haarspeldbocht te rap had genomen, lag 7meter lager ondersteboven
traktor met oplegger die overladen was met boomstammen => in bergaf brak de achteras af en vloog alles in't rond,
spookrijders op de snelweg,
hollanders met een nissan micra en een caravan die de berg niet op raakten
en zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan
Comment
Comment