Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Post hier uw foto's van de meest waanzinnige gecrashte wagens!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerry Bekijk Berichten
    Enkele maanden geleden ging het in dit topic over dat je bij zware crashes (meestal motorrijders) je schoenen verliest door de klap en dat het meestal dan fataal is. Ik kwam dit filmpje tegen: (geen auto/moto crash maar iets anders)
    Let op de schoenen in de replay.
    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
    Oorspronkelijk geplaatst door vliegher Bekijk Berichten
    Gelukkig dat em er inderdaad niet veel last van lijkt te hebben. Over zijn schoenen: 't is ne skater, die hun schoenen zitten altijd los
    Idd, als je zo een schoenen moet hebben, voor 25 euro heb je een inkomkaart voor Walibi, en dan moet je +-15 min wachten onder de Vampire!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dastof Bekijk Berichten
      Idd, als je zo een schoenen moet hebben, voor 25 euro heb je een inkomkaart voor Walibi, en dan moet je +-15 min wachten onder de Vampire!

Comment

• Die kerel in de video is natuurlijk wel een skater hè, en skateschoenen zitten altijd wel wat los...

Comment

• Idd, je kan dan makkelijker bewegen. Ik ben zelf aan het lere skaten maar niet met zo'n schoenen, gewone sportschoenen. K' moet zegen als je met zoeist onderuit gaat, dat ddan veel afhangt hoe je valt. Als je op je zij valt heb je niks maar als je op je kont valt kan je veel zeer hebben. Heb het al voor gehad, 2 weken niet op een skateboard kunnen staan of springen ofzo

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Autoblog.nl
              Als er één Ferrari is waarvoor iemand mij ’s nachts wel uit mijn bed mag trappen, dan is het de Ferrari F355 wel. Het geluid dat deze 3.5L V8-motor produceert is wel zo oorstrelend! Jammer alleen dat dit huzarenstukje nu net ontbreekt op deze F355…
              Hadden we eerder al een knisperende F430, deze Ferrari F355 breekt gewoon in tweeën. Je zou toch zeggen dat dit op een gelijkvloerse kruising moet zijn gebeurd, maar dat lijkt op de foto’s niet het geval te zijn. Misschien dat deze 550 Maranello iets is voor de beste man (of vrouw)? (via: Carscoop.blogspot)
              Oorspronkelijk geplaatst door CarScoop.BlogSpot.com
              Yep, it’s another horrific Ferrari accident, this time involving a F355. From the looks of it, seems that the driver of the Skoda Superb slammed into the rear end of the Ferrari literally splitting the F355 into two pieces. As you can see in the images below, the F355’s rear-end (including the V8 powertrai) is located several feet away from the main body! -Continued Click “Read More…” below

Autoblog: http://www.autoblog.nl/archive/2007/...0-pk-sterke-v8
              CarScoop: http://carscoop.blogspot.com/2007/08...da-superb.html

Comment

• Die dacht zeker dat hij met een Audi op weg was ???

Comment

• Geen idee of dit een repost is (ik checkte slechts de laatste pagina's), maar dit kwam ik net tegen:

Ca devait bien arriver un jour : après les deux prototypes qui avaient été détruits lors d’essais sur circuit privé, voici la première Bugatti Veyron accidentée sur route ouverte, près de Shepperton en Angleterre. Vraisemblablement dû à un aquaplanning, le choc n'a apparemment pas été très violent. Source
                  La question est : vont-ils la réparer ?
                  Dommage pour un bolide aux caractéristiques époustouflantes : - Prix : 1.300.000 €
                  - Garantie : 15 ans ou 50 000 km (assistance 24h/24)
                  - Puissance : 1001 chevaux / 736 kW à 6000 tours/min
                  - Couple : 1250 Nm / 922 ft lbs à 2200 tours/min
                  - Cylindrée : 8 litres (7 993 cm³) sur 16 cylindres. Deux VR8 côte-à-côte : W16 à 72°
                  - Suralimentation : 4 turbos
                  - Transmission : 4 roues motrices
                  - Boîte de vitesses : DSG séquentielle 7 rapports
                  - Consommation : de 20l/100 km en utilisation normale, jusqu'à 100l/100 sur circuit
                  - Vitesse maximale : 407 km/h
                  - 0-100 km/h : 2.5 s
                  - 0-200 km/h : 7.3 s
                  - 0-300 km/h : 16.7 s
                  - 0-407 km/h : 55 s (un circuit de 5km en ligne droite est nécessaire)
                  Jammer, maar het moest er van komen ...
                  120d Hatch Edition Sport

Comment

• De remparachute heeft niet gewerkt, blijkbaar ;-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
                      Geen idee of dit een repost is (ik checkte slechts de laatste pagina's), maar dit kwam ik net tegen:

Aquaplanning

Is idd een repost, wel een spijtige zaak

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
                        Is idd een repost, wel een spijtige zaak
                        Ah, sorry.
                        120d Hatch Edition Sport

Comment

• Deze dit weekend zien afgetakeld worden in Duitsland.

Was gebeurd op een Landstrasse, had een personenwagen geraakt met 3 kinderen in.

Stomme tjoener

Geknipte versie uit High-res

Ik moet zeggen, dit wrak heeft een grote indruk nagelaten op mezelf. Toen ik op landstrasses aan het rijden was dacht ik eraan dat er altijd zo een zot uit de bocht kan komen

Comment

• Duitsland is voor het aw-clubje toch het beloofde race land?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door rana Bekijk Berichten

Duitsland is voor het aw-clubje toch het beloofde race land?
                              Ja.

Op de Nordschleiffe of Autobahn kan wel eens een keer geknald worden, maar dat is daarvoor uitgevonden

Maar op landstrasses heb ik ze toch nog nooit zien knallen. Zeker niet met een break met tuning-velgen onder.

Er is een groot verschil tussen hard gaan met een wagen die daarvoor gemaakt is (Z3M, RS6, M3, M5, AMG, Porsche,...) dan met een wagen die daar niet gemaakt voor is, maar opgevoerd is (Ford Mondeo bvb)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                                Meer info: http://www.vrtnieuws.net/cm/vrtnieuw...erbeke_ongeval

Kleine foto gevonden (kan ook een E93 zijn)

In de auto zaten een moeder en drie kinderen, waarvan één kind het ongeval dus niet overleefde. De auto werd aangereden links achteraan door een vrachtwagen waarvan de bestuurder mogelijk in slaap was gevallen.
                                Zoals reeds eerder gezegd is mijn achterneef in dit ongeval omgekomen. De vrachtwagen die het ongeval veroorzaakte reed in opdracht van Colruyt.
                                Het is geweten dat voor Colruyt veiligheid op de weg ook een prioriteit is. Denk aan de reflecterende strips op Colruyt-vrachtwagens waar zij een primeur in hadden. Welnu, wat ik niet wist is dat bijvoorbeeld zij ook gratis psychologische hulp verlenen indien er een ongeval gebeurt met een vrachtwagen van of in dienst van Colruyt. Zij hebben namelijk kontakt genomen met de getroffen familie.
                                AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
                                  Geen idee of dit een repost is (ik checkte slechts de laatste pagina's), maar dit kwam ik net tegen:

Toch een lelijke combo, niets verloren dus

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO Bekijk Berichten
                                    Zoals reeds eerder gezegd is mijn achterneef in dit ongeval omgekomen. De vrachtwagen die het ongeval veroorzaakte reed in opdracht van Colruyt.
                                    Het is geweten dat voor Colruyt veiligheid op de weg ook een prioriteit is. Denk aan de reflecterende strips op Colruyt-vrachtwagens waar zij een primeur in hadden. Welnu, wat ik niet wist is dat bijvoorbeeld zij ook gratis psychologische hulp verlenen indien er een ongeval gebeurt met een vrachtwagen van of in dienst van Colruyt. Zij hebben namelijk kontakt genomen met de getroffen familie.
                                    Colruyt is op dat gebied inderdaad zeer correct. Ook al zit daar een commerciële reden achter, deels (naam hoog houden), de mensen aan de top zijn nog echte mensen met gezond boerenverstand. Goud waard, zeker in zo een grote onderneming.

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                    2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Dat is nog een familiebedrijf zeker hè?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO Bekijk Berichten
                                        Sterkte man!

Doet me deugd om dit te lezen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                                          Dat is nog een familiebedrijf zeker hè?
                                          een firma met 15000 werknemers kan je nog moeilijk familiebedrijf noemen, maar 't is inderdaad de familie Colruyt zelf die goed vertegenwoordigd is op enkele cruciale plaatsen in de firma

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                          2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

Working...
                                          X