Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Post hier uw foto's van de meest waanzinnige gecrashte wagens!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
    Welke wagen was dat?
    Als je niet meteen meer kan zien welke wagen het was, weet je dat het ernstig is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door http://www.standaard.be/
      Nick Bollea, de 17-jarige zoon van de Amerikaanse worstelaar Hulk Hogan, heeft zondag een zwaar auto-ongeluk gehad. Bollea reed met zijn gele Toyota Supra op op de Route 60 in Clearwater, in de staat Florida, toen hij de controle over het stuur verloor.

De achterwielen van de wagen zouden de verhoogde middenberm hebben geraakt. De Toyota slingerde vervolgens alle kanten op en belandde uiteindelijk tegen een palmboom. Volgens de politie zou alcohol geen rol hebben gespeeld bij het ongeluk. Vermoedelijk reed Bollea wel te snel.

De wagen moest worden opengesneden om Bollea en zijn passagier te kunnen bevrijden. Ze werden met een helikopter overgevlogen naar een ziekenhuis. De toestand van de passagier is naar verluidt nog steeds kritiek. Bollea werd in de loop van maandag al ontslagen uit het ziekenuis.

Bollea is samen met zijn zus en moeder te zien in ‘Hogan Knows Best’, een reality-show over zijn vader. De 54-jarige Hulk Hogan, echte naam Terrence Gene Bollea, heeft een legendarische status in de wereld van het worstelen.
      Video

Last edited by Synchromesh; 27/08/2007, 22:53.
      Phantomschwarz Audi A3 2.0 TFSI quattro S-Line

Comment

• Post hier uw foto's van de meest waanzinnige gecrashte wagens!

Voor ik van mijn werk vertrok, effe gekeken naar de verkeerssituatie op weginfo.be . Alles groen in mijn richting, dus normaal geen file...

Ik vertrek. na wat gereden te hebben begint het op de ring in Wemmel richting Leuven wat te vertragen. "Miljaar, wa scheelt er toch weeral?" Na een 2-3 km stapvoets verkeer zie ik in de verte dat het verkeer weer vlot begint te rijden. Zoals gewoonlijk, accident gebeurd maar niks dat de weg versperd, weeral kijkfile ongeveer tussen Wemmel en Grimbergen

Allé, ik kijk dan ook maar effe aangezien ik toch quasi stilsta. Ik zie een depanneur staan, iets verder nog een X5 (denkik) ... en toen zag ik iets wat ik nog nooit gezien had op de ring ... Denk da het een X3 was die waarschijnlijk die X5 heeft willen/moeten ontwijken door te zwenken naar rechts met als resultaat dat die X3 in de berm was gereden. Maar wat is er nu zo speciaal aan? Die berm gaat naar boven en is redelijk stijl De X3 stond dus met de neus richting hemel op die helling ongeveer een 10meter boven het niveau van de autostrade Grappig zicht

Comment

• geen foto?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frigobox Bekijk Berichten
            Voor ik van mijn werk vertrok, effe gekeken naar de verkeerssituatie op weginfo.be . Alles groen in mijn richting, dus normaal geen file...

Ik vertrek. na wat gereden te hebben begint het op de ring in Wemmel richting Leuven wat te vertragen. "Miljaar, wa scheelt er toch weeral?" Na een 2-3 km stapvoets verkeer zie ik in de verte dat het verkeer weer vlot begint te rijden. Zoals gewoonlijk, accident gebeurd maar niks dat de weg versperd, weeral kijkfile ongeveer tussen Wemmel en Grimbergen

Allé, ik kijk dan ook maar effe aangezien ik toch quasi stilsta. Ik zie een depanneur staan, iets verder nog een X5 (denkik) ... en toen zag ik iets wat ik nog nooit gezien had op de ring ... Denk da het een X3 was die waarschijnlijk die X5 heeft willen/moeten ontwijken door te zwenken naar rechts met als resultaat dat die X3 in de berm was gereden. Maar wat is er nu zo speciaal aan? Die berm gaat naar boven en is redelijk stijl De X3 stond dus met de neus richting hemel op die helling ongeveer een 10meter boven het niveau van de autostrade Grappig zicht
            Zie je wel dat SUV's veiliger zijn! een gewone auto had zich kapot gereden tegen die berm!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
              Zie je wel dat SUV's veiliger zijn! een gewone auto had zich kapot gereden tegen die berm!

Comment

• Zonde van het gras. We hebben al zo weinig groen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichten
                  Zonde van het gras. We hebben al zo weinig groen.
                  echt hè!!!

En het is dan nog een BMW ook...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                    geen foto?
                    Kheb nog getwijfeld Khad het fototoestel naast mij want twas net op dat moment dat ik een vrachtwagen gezien had met de nieuwe Laguna op. Daar heb ik wel foto's van (zie topic over nieuwe laguna). Maar bon, kben gene ramptoerist en daarbij, de file was er echt zo een van vertrekken en dan weer bruusk remmen ... Als je even niet oplept, dan zit je in de auto voor je en dat heb ik er niet voor over

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
                      dat is toch het nut van abs?
                      Neen, als je begint te slippen (door om het even welke oorzaak), ga je dan in alle omstandigheden vol op de rem ?

Comment

• De achterwielen van de wagen zouden de verhoogde middenberm hebben geraakt. De Toyota slingerde vervolgens alle kanten op en belandde uiteindelijk tegen een palmboom. Volgens de politie zou alcohol geen rol hebben gespeeld bij het ongeluk. Vermoedelijk reed Bollea wel te snel.
                        Altijd een grappig zinnetje, er schiet van het wrak bijna niks meer over en hij heeft "vermoedelijk" te snel gereden

Comment

• 17 jaar en een Supra onder z'n gat... Dat moest wel fout lopen

Comment

• maar goed dat die zus niks heeft

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ax_Dude Bekijk Berichten
                              17 jaar en een Supra onder z'n gat... Dat moest wel fout lopen
                              Kerel had 2 supra's, 'n supercharged viper, etc. Op z'n 15e werd die al tegengehouden wegens snelheidsovertredingen.

Enige dat ie kan is patsen met z'n vader z'n geld. (en wagens in de prak rijden)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door saikoboarder Bekijk Berichten
                                maar goed dat die zus niks heeft
                                idd

Comment

• Ik zeg het al langer, die bomen langs de kant van de weg zijn echt levensgevaarlijk.

Hoewel die 180 van die audi er ook wel voor iets tussen zit

Comment

• duwtje:

Harder duwtje:

Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                                    Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beké Bekijk Berichten
                                      was precies niet z'n eerste keer,heeft ook eens de Lambo van papa kapot gereden
                                      zie link : http://images.google.be/imgres?imgur...%3Dnl%26sa%3DN

Comment

• en op dezelfde site lees je dit ook nog.
                                        he Hogan (Bollea) family has hired J. Kevin Hayslett a criminal defense attorney located in Clearwater, Florida.
                                        We're told that if God forbid Nick Hogan's currently comatose passenger were to die, then Nick Hogan could face up to 15 years in prison for vehicular manslaugter. Even if Nick's passenger does survive, he will still face a very stiff punishment.
                                        US News reporter Nick Baker appeared on Fox News with the following details:
                                        Nick Hogan was racing a Dodge Viper and that police have not yet commented on the crash. They are still in the stages of investigating the accident. Nick Hogan had 4 other speeding violations in the span of a year. Two of the violations were for exceeding 100 MPH in a 70 MPH zone. He had yet to appear in court for any of those violations.

Comment

• Die dochter mag nog niet eens gaan uit eten, of de vader (Hulk Hogan) laat een tracking device in haar auto installeren.

De zoon daarentegen ...
                                          Last edited by ; 31/08/2007, 15:21.

Comment

Working...
                                          X