Oorspronkelijk geplaatst door tuscani
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Post hier uw foto's van de meest waanzinnige gecrashte wagens!
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door http://www.standaard.be/Nick Bollea, de 17-jarige zoon van de Amerikaanse worstelaar Hulk Hogan, heeft zondag een zwaar auto-ongeluk gehad. Bollea reed met zijn gele Toyota Supra op op de Route 60 in Clearwater, in de staat Florida, toen hij de controle over het stuur verloor.
De achterwielen van de wagen zouden de verhoogde middenberm hebben geraakt. De Toyota slingerde vervolgens alle kanten op en belandde uiteindelijk tegen een palmboom. Volgens de politie zou alcohol geen rol hebben gespeeld bij het ongeluk. Vermoedelijk reed Bollea wel te snel.
De wagen moest worden opengesneden om Bollea en zijn passagier te kunnen bevrijden. Ze werden met een helikopter overgevlogen naar een ziekenhuis. De toestand van de passagier is naar verluidt nog steeds kritiek. Bollea werd in de loop van maandag al ontslagen uit het ziekenuis.
Bollea is samen met zijn zus en moeder te zien in ‘Hogan Knows Best’, een reality-show over zijn vader. De 54-jarige Hulk Hogan, echte naam Terrence Gene Bollea, heeft een legendarische status in de wereld van het worstelen.
Last edited by Synchromesh; 27/08/2007, 22:53.
Comment
-
Post hier uw foto's van de meest waanzinnige gecrashte wagens!
Voor ik van mijn werk vertrok, effe gekeken naar de verkeerssituatie op weginfo.be . Alles groen in mijn richting, dus normaal geen file...
Ik vertrek. na wat gereden te hebben begint het op de ring in Wemmel richting Leuven wat te vertragen. "Miljaar, wa scheelt er toch weeral?" Na een 2-3 km stapvoets verkeer zie ik in de verte dat het verkeer weer vlot begint te rijden. Zoals gewoonlijk, accident gebeurd maar niks dat de weg versperd, weeral kijkfile ongeveer tussen Wemmel en Grimbergen
Allé, ik kijk dan ook maar effe aangezien ik toch quasi stilsta. Ik zie een depanneur staan, iets verder nog een X5 (denkik) ... en toen zag ik iets wat ik nog nooit gezien had op de ring ... Denk da het een X3 was die waarschijnlijk die X5 heeft willen/moeten ontwijken door te zwenken naar rechts met als resultaat dat die X3 in de berm was gereden. Maar wat is er nu zo speciaal aan? Die berm gaat naar boven en is redelijk stijl De X3 stond dus met de neus richting hemel op die helling ongeveer een 10meter boven het niveau van de autostrade Grappig zicht
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frigobox Bekijk BerichtenVoor ik van mijn werk vertrok, effe gekeken naar de verkeerssituatie op weginfo.be . Alles groen in mijn richting, dus normaal geen file...
Ik vertrek. na wat gereden te hebben begint het op de ring in Wemmel richting Leuven wat te vertragen. "Miljaar, wa scheelt er toch weeral?" Na een 2-3 km stapvoets verkeer zie ik in de verte dat het verkeer weer vlot begint te rijden. Zoals gewoonlijk, accident gebeurd maar niks dat de weg versperd, weeral kijkfile ongeveer tussen Wemmel en Grimbergen
Allé, ik kijk dan ook maar effe aangezien ik toch quasi stilsta. Ik zie een depanneur staan, iets verder nog een X5 (denkik) ... en toen zag ik iets wat ik nog nooit gezien had op de ring ... Denk da het een X3 was die waarschijnlijk die X5 heeft willen/moeten ontwijken door te zwenken naar rechts met als resultaat dat die X3 in de berm was gereden. Maar wat is er nu zo speciaal aan? Die berm gaat naar boven en is redelijk stijl De X3 stond dus met de neus richting hemel op die helling ongeveer een 10meter boven het niveau van de autostrade Grappig zicht
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk BerichtenZie je wel dat SUV's veiliger zijn! een gewone auto had zich kapot gereden tegen die berm!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk BerichtenZonde van het gras. We hebben al zo weinig groen.
En het is dan nog een BMW ook...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichtengeen foto?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichtendat is toch het nut van abs?
Comment
-
De achterwielen van de wagen zouden de verhoogde middenberm hebben geraakt. De Toyota slingerde vervolgens alle kanten op en belandde uiteindelijk tegen een palmboom. Volgens de politie zou alcohol geen rol hebben gespeeld bij het ongeluk. Vermoedelijk reed Bollea wel te snel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ax_Dude Bekijk Berichten17 jaar en een Supra onder z'n gat... Dat moest wel fout lopen
Enige dat ie kan is patsen met z'n vader z'n geld. (en wagens in de prak rijden)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door saikoboarder Bekijk Berichtenmaar goed dat die zus niks heeft
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beké Bekijk Berichten
zie link : http://images.google.be/imgres?imgur...%3Dnl%26sa%3DN
Comment
-
en op dezelfde site lees je dit ook nog.
he Hogan (Bollea) family has hired J. Kevin Hayslett a criminal defense attorney located in Clearwater, Florida.
We're told that if God forbid Nick Hogan's currently comatose passenger were to die, then Nick Hogan could face up to 15 years in prison for vehicular manslaugter. Even if Nick's passenger does survive, he will still face a very stiff punishment.
US News reporter Nick Baker appeared on Fox News with the following details:
Nick Hogan was racing a Dodge Viper and that police have not yet commented on the crash. They are still in the stages of investigating the accident. Nick Hogan had 4 other speeding violations in the span of a year. Two of the violations were for exceeding 100 MPH in a 70 MPH zone. He had yet to appear in court for any of those violations.
Comment
Comment