Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Post hier uw foto's van de meest waanzinnige gecrashte wagens!
Collapse
X
-
1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
-
Oorspronkelijk geplaatst door PeeKa Bekijk BerichtenBralo, bedankt voor uw -zoals steeds- doordachte mening.
Het internet staat inderdaad vol van expliciete beelden, die erg schokkend kunnen zijn, maar ook mensen met de neus op de feiten drukken. Je gaat verder nadenken over bepaalde zaken. Anderzijds, we zitten hier op een autoforum, publiek en onder de vleugels van de Vmma groep. Ik ben om verschillende redenen van mening dat dergelijke expliciete content hier niet past, ook niet mét waarschuwing, want dat wekt alleen maar nieuwsgierigheid op. Ik ben laatst in dit topic een link naar foto's tegengekomen van een verongelukte motorrijder en dat ging mijn ergste verbeelding teboven, zo gruwelijk. Eerst en vooral vind ik dat uit respect voor die persoon zoiets gewoon niet kan, anderzijds is de erg schokkende inhoud ervan niet geschikt voor gevoelige oogjes. Cursussen zoals dr. Beaucourt ze heeft gegeven kunnen effect hebben, maar daar kunnen geen minderjarigen bij, ons forum is daar niet de geschikte plaats voor.
Is het hypocriet om ze te verwijderen, terwijl ze voor het rapen liggen op het net? Nee, ik denk het niet, want wij willen geen bijdrage leveren aan de verspreiding van dat beeldmateriaal.
Om een voorbeeld erbij te halen wat ons allemaal zal aanspreken; stel dat hier foto's zouden te zien zijn van een blink360 in zijn verhakkelde voertuig. Ik wil dat niet zien, zijn familie en vrienden evenmin. Schokkend, absoluut, maar of het ook het juiste effect gaat hebben, dat durf ik te betwijfelen.
De foto's van de verhakkelde voertuigen zouden al genoeg moeten aanspreken om tot nadenken aan te zetten. Laat de fantasie ook nog iets invullen, want in deze moderne tijden heeft die al veel minder werk dan vroeger.
Toch nog een kleine randopmerking hierbij:
Het is eigenlijk heel normaal dat dit "auto"forum niet wil dienen voor het publiek stellen van dergelijke gruwelijke beelden. Maar zoals ik hier reeds eerder aangehaald heb begrijp ik niet dat verwijzigingen (filmpjes, opdweepende teksten, foto's, ...) naar fratsen van forumleden op de openbare weg hier wel mogen publiek gemaakt worden. In mijn beeld van een "auto"forum past dat ook niet. Dan ben ik nog eerder voorstander van een "auto"forum dat beelden laat zien van de gevaren op de weg dan publiek aan te zetten tot gevaarlijk gedrag.
Gewoon even een bedenking.'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk BerichtenPeeka en andere moderatoren,
Het is eigenlijk heel normaal dat dit "auto"forum niet wil dienen voor het publiek stellen van dergelijke gruwelijke beelden. Maar zoals ik hier reeds eerder aangehaald heb begrijp ik niet dat verwijzigingen (filmpjes, opdweepende teksten, foto's, ...) naar fratsen van forumleden op de openbare weg hier wel mogen publiek gemaakt worden. In mijn beeld van een "auto"forum past dat ook niet. Dan ben ik nog eerder voorstander van een "auto"forum dat beelden laat zien van de gevaren op de weg dan publiek aan te zetten tot gevaarlijk gedrag.
Gewoon even een bedenking.
Wat meetings, ed. betreft, is al menig keer vermeld geweest dat de verantwoordelijkheid van wat er zich tijdens meetings/evenementen afspeelt of zou kunnen afspelen onder de verantwoordelijkheid van de persoon in kwestie valt en deze niet bij AW moet gezocht worden. Ieder draagt zijn eigen verantwoordelijkheid.
Hopelijk is dit laatste voor ieder AW-lid ondertussen genoeg duidelijk geworden. Zoniet, dan hoop ik dat dit alsnog tijdig doordringt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk BerichtenPeeka en andere moderatoren,
Gewoon even een bedenking.
mvg1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
Comment
-
Verwijder dan maar heel snel die foto's van gecrashte wagens op de 'Ring.
De Duitse Groenen ( ) schuimen het internet en alle fora af naar "crash foto's" om zo hun dossier sterker te maken ivm de nakende sluiting van dat heilig stukje grond daar !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenBeter een Porsche dan een Mustang ofzo.
Die porsche heeft tenminste een wegligging
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichtenamai ..ik heb hier weer iets teweeg gebracht.... sorry gasten ..ik had geen idee.... ik ben altijd blij als ik eens iets kan posten waar er wat interactie op komt...maar dit had ik niet verwacht . zoveel mods en supermods maar ik ben toch blij dat het een onderwerp is waar over nagedacht wordt..daar is het hem toch om te doen...en daar hebben we in principe geen gruwelpics voor nodig...ik denk dat het wel duidelijk is wat er kan gebeuren tegen die snelheid...als je rekening houd met het feit dat ze crashtests uitvoeren tegen 60 km/ u en daar al de gevolgen van ziet...
maar nu terug on topic....
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk BerichtenJe hebt zeker en vast een punt. Vroeg of laat lopen deze speelvogels wel tegen de lamp. In alle geval wanneer zulke filmpjes, teksten, foto's,... op het forum staan kan je dit steeds melden via het gevaren driehoekje (mailtje naar de mods) in de bewuste post of via feedback.
mvg
mvg,
Bart'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Voilla vaarwel omheining....voorbije nacht alles geramd door een laagvlieger....
Leve de verzekeringggggggggggg
Uit repect heb ik wel geen pic's geplaatst van den dikken Benz die alles opgeruimd heeft.Last edited by DENALEX; 16/09/2007, 12:08.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DENALEX Bekijk BerichtenVoilla vaarwel omheining....voorbije nacht alles geramd door een laagvlieger....
Uit repect heb ik wel geen pic's geplaatst van den dikken Benz die alles opgeruimd heeft.
Bekijk het van de positieve kant: je kan een nieuwe omheining plaatsen op zijn kosten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DENALEX Bekijk BerichtenVoilla vaarwel omheining....voorbije nacht alles geramd door een laagvlieger....
Uit repect heb ik wel geen pic's geplaatst van den dikken Benz die alles opgeruimd heeft.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk BerichtenMaar goed dat er bomen staan, anders had je ook nog een nieuwe brievenbus kunnen gaan halen Toch wel spijtig dat zoiets moet gebeuren...
Ja die boomkes zullen nooit gekapt worden.....snapie..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk BerichtenDe kosten voor zo'n verkeersborden zijn ook niet mals.
Het verkeersbord was.... max 50KM/u
Comment
-
Hier stond de verdeelkast van de kabel/internet voor de straat....
Is wel binnen de twee uur tijdelijk opgelapt door experts van Telenet...waarvoor danku Telenet voor de snelservice..Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenNet de ophefmakende foto's van wannes gezien... ik ben weer gesensibiliseerd voor enkele dagen
Comment
Comment